czwartek, 27 września 2012

Cześć wszystkim jestem Kasia i mam 15 lat. Musze przyznać że to jest mój pierwszy blog więc bądźcie wyrozumiali. Jak już zauważyliście jest on o 1D, jednak nie będę pisać go sama. Pomoże mi w tym parę osób. Dlatego na wstępie chce powiedzieć że bd szukać redaktorek, które były by zainteresowane. Teraz troche o zespole xD. One Direction to zespół składający sie z pięciu przystojnych chłopaków, którzy mają nieziemskie głosy. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson i Zayn Malik. Wystąpili w 7 edycji X Faktora, każdy z nich osobno.
*  Zayn
* Niall
* Harry
* Louis
* Liam

Przyznajcie że zaśpiewali ładnie. Najbardziej podobało mi sie występ Naillera i Zayna. Mieli najładniejsze głosy. Niektórzy mogą sie ze mną nie zgadzać, ale to tylko moja opinia. Dalej chłopcy nie przeszli.

Werdykt ; /

Jednak Simon chciał dać im szanse. Zrobił z nich zespół. A wyglądało to tak :
Pomysł jury.

Lubie ten filmik, sa tam tacy radośni ; ) .
Jedziemy dalej, Chłopcy zaskakiwali wszystkich swoimi występami, z tygodnia na tydzień byli coraz lepsi. Aż doszli do finału. Tam zajęli trzecie miejsce. Na tym nie zakończyli kariery... Podpisali kontrakt z wytwórnią Syco Music. Ich debiutancki singiel http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E został wydany 11 sierpnia 2011 roku. Była to jedna z najlepszych piosenek. Potem już tylko kolejne sukcesy. Chłopcy bardzo szybko stali sie popularni, a kolejne dni dawały im coraz więcej fanów. Teraz znają ich już chyba wszyscy xD.

                                                                                              XOXO.

1 komentarz: