czwartek, 7 marca 2013

Prolog.



                  Ivy Dion. Zwariowana osiemnastolatka z masą problemów.
                          Uwielbia motocykle i filmy romantyczne. Uzależniona od 
                          kofeiny. Długonoga blondynka, z głębokimi niebieskimi oczami. Specjalizuje się w tańcu. Słucha hip hopu. Najlepsza przyjaciółka Sophie.    


           
                    Shopie More. Studiuje gastronomię, ma starszego brata
                                  Roberta z którym jest bardzo zżyta.Jej rodzice rozwiedli się      
                                  kiedy była mała.  Ma długie ciemne włosy, srebrne oczy i
                                  oliwkową cerę. Uwielbia oglądać mecze siatkówki i piłki nożnej. Potrafi śpiewem oczarować publiczność. 
                                  Najlepsza przyjaciółka Ivy.     


     
 Robert More. Straszy brat Sophie i przyjaciel Ivy. W dzieciństwie byli bardzo blisko z sobą. Mieszka z tatą którym sie opiekuje. Ma dwadzieścia pięć lat. Pracuje jako stażysta w Syco Music. Potrafi grać na gitarze i pianinie.


Maya Nekko. Dziewczyna Roberta. Studiuje medycynę. Ivy i Maya nie przepadają za sobą od samego początku. Dziewczyna ma zdolności wokalne jednak nie chce rozwijać się w tym kierunku.

David Ston. Były chłopak Ivy. Jego pasją są motocykle i hip hop. Z zawodu jest mechanikiem. W przeszłości miał problemy z policją. Negatywnie nastawiony do sławnych ludzi.


No i na koniec nasi chłopcy z 1D, których wszyscy dobrze znają. Sądzę że nie muszę ich opisywać. xD
__________________________________________________________

Prolog.

Wybiegłam z domu, mocno trzaskając drzwiami. Po bladych policzkach strumieniami spływały mi łzy. Moje nogi plątały się ze sobą w dziwnym tańcu. Usłyszałam że David mnie woła. Przyśpieszyłam i dobiegłam do jego motocyklu. Założyłam kask na głowę i zapaliłam silnik. Powietrze przeciął głośny świst, dodałam gazu i ruszyłam przed siebie. Po paru sekundach osiągnęłam już większą szybkość i prułam przed siebie nie zważając na pojazdy. Ludzie w irytacji trąbili na mnie, dając mi do zrozumienia że zakłócam ruch uliczny. Olałam ich jak to miałam w zwyczaju.

Nie wierzyłam w to co mi powiedział... Jakaś część mojego mózgu wciąż nie mogła zrozumieć tego co się stało. Powiedział że to koniec... Że nie może być ze mną bo kocha ją. Łzy znowu trysnęły z moich oczu przeradzając się w wodospad. Przekręciłam rączkę z gazem, próbując rozpędzić się do maksymalnej szybkości. Obrazy przede mną zaczęły się rozmazywać. Nie zważając na to jechałam przed siebie.

Nagle poczułam że droga osuwa się spod kół, a ja lecę w powietrzu. Na chwile odzyskałam trzeźwość umysłu. Było to jak mrugnięcie okiem i potem znikło.

Lądowanie wcale nie okazało się takie bolesne, jakie miało być. Poczułam dziwne pieczenie w okolicy klatki piersiowej i strasznie bolała mnie noga. Zsunęłam się z maski samochodu i upadłam na ziemie. Ostatni obraz jaki zobaczyłam to twarz blondyna o niebieskich oczach, który przyglądał mi się w przerażeniu.


___________________________________________________________________

Okey. Hej... Jak widzicie wstawiam dzisiaj Prolog do nowego imaginu... Nie mam pojęcia czy wam się spodoba. Czy ten styl wam odpowiada i w ogóle. Ale mam nadzieje ze pozytywnie to skomentujecie.
Ostatnio dużo się u nas dzieje i Ew nie ma czasu pisać imaginów... Nauczyciele zrobili się strasznie wymagający i te inne bzdety. Dlatego podjęłyśmy dzisiaj decyzję że pora wstawić coś co mamy już napisane - żeby was nie zawieść... Bo imagin Ew niestety nie pojawi się szybko. Przykro mi. W ramach wynagrodzenia wstawiam to. 

Jednokierunkowych ♥

6 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę czytać. Domyślam eis kim jest blondyn o niebieskich oczachxd Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Ciekawie<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kim jest ten blondyn? Nie kojarzę...Hmmm...Jak on tam miał? Nick? Nathan? O! Już wiem! Nil! XD

    --->Żyrafaa ;___;

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prolog. :)
    Ciekawie się zapowiada. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne. :)
    Kiedy rozdział pierwszy?

    OdpowiedzUsuń