środa, 1 maja 2013

Gifo historyjki 2


 * Harry ; I mówisz że była nago ...



* Harry ; Jesteś najpiękniejszą dziewczyną na świecie.


* Harry ; O tak mała... Brałbym cie bokiem.


*Harry ; Naprawdę nic z tego nie będzie ?


 * Harry ; Widziałem ostatnio... hohoho kto mnie uderzył w .... ?


* Niall ;Dziewczyny lubią kiedy kręce tyłeczkiem ;


* Ty ; Niall co mam zrobić dzisiaj na obiad ?
   Niall ;


* Ty ; Niall pokaż jak wygląda kotek kiedy pije mleczko.
   Niall ;

* Niall ; Oł yeee oł yeee na siedząco sikam see...
 

* Ty; Niall... Co robisz gdy chcesz poderwać dziewczyne ?
   Niall; Zakładam czapkę maestro i maczo okulary i się uśmiecham.

 * Koncert normalnych wykonawców ;

Koncert One Direction ; 
 

* Niall ; A tak właśnie jeździ sie na koniu, patałachy. 


* Niall; Yeeeeeee !
   Liam ; Dokładnie


* Ty ; Niall chcesz posprzątać w domu ?
   Niall; Jasne czemu nie ...

* Zayn ; Słit focia z rączki.


* Co robi Niall gdy zobaczy cie na koncercie wśród fanów ;



* Kiedy widzisz chłopaka/ dziewczynę który/która ci się podoba ;


* Zabrakł ci jeden punkt do pozytywnej oceny *
  Harry ; Boże ! Dlaczego ?!


* Zayn ; Teraz sie nie śmiejcie, ale tak wyglądam rano. Haaha

* Perrie szukająca Zayna *
  Perrie ; Zayn gdzie jesteś ?

Zayn ; Tutaj kochanie.
* Kiedy jestem w toalecie a mama krzyczy że OWOA leci na eksa.tv ;


* Jak się będziesz czuć na koncercie 1D ;


* Harry ; Fani docenią to jeśli zrobie piękny piruet.


* gdy opowiadam nudną historię *
  Louis ;.... i właśnie wtedy powiedziała że ...


* Ty; Harry potrąciłam przez przypadek twoją kotkę...
   Harry ;


* Niall; Bans bans bans... Te uszy się nie ruszają....

*

* kiedy pozuje do zdjęcia z kartonem mojego idola *
   Niall ; To Barak Obama, zróbcie nam zdjęcie !


* Kiedy widze że Polski nie ma w trasie koncertowej chłopców...


* gadasz z jakąś laską której nie lubisz *
  Ona ; No i on wtedy powiedział że mnie lubi ! Ale tak bardzo !
   Ty ;


* Gdy widze to ;


* Moja reakcja ;

* mówisz Harremu że dzisiaj nie będzie sexu *
 Harry; Ale kochanie... porozmawiajmy o tym.
 i cie przekonuje, dlaczego warto.

* Zayn zobaczył cie w nowej sukience.
  Zayn ; Jesteś najpiękniejszą dziewczyną na świecie...


* Kiedy po domówce u kumpla okazuje się że mam sprzątać;


* Bo Zayn to ten troskliwy i cały czas broni Liama ♥ Awww

* Harry, Louis, Niall ; O tak skopaliśmy go chłopcy !
   Zayn ; Chodź stary pomoge ci
   Liam ; Dupa mnie boli ^^


* Liam ; No to na trzy...

*Liam ; Co ?! Co to ma być ?

* Harry ; Louis wygrał !

Liam ; .........

* Kiedy śpiewam piosenki z przyjaciółką i akurat ona śpiewa swoją zwrotkę a mi sie nudzi ;

* Niall ; Cycki w przód i tańczysz znów ... Oł yeee

Niall ; Ta ratataaaaa !

* Louis; W cyca go !
  Niall; Ał !
  Harry ; 2+2 to... chyba 69 ...
  Zayn ; Jesteś najlepszym przyjacielem jakiego miałem.
  Liam ; To słodkie stary.


* Kiedy pani na wf każe nam zrobić rowerek ...
  Ty;


* I ten zaciesz Horana ;


* Niall; Oczywiście majorze ...


* Harry łapie buziaka od ciebie i chowa go do kieszeni ;


* Kiedy przedrzeźniam się z bratem*
  Niall ; Ble ble bleeee !


Niall ; To mnie możesz pocałować frajerze .


* Sexi maestro podciąga spodnie ♥


* Yyyyy... nie wiem jak to nazwać xD Hahahahha ♥


* Niall ; O taak zgwałce sb mój pojazd ;


* Kiedy okazało się że wygrałam jakąś nagrodę a sie jej nie spodziewałam *
   Liam l Dzięki mała ...
   Niall ; I co ludzie ? Daliśmy rade !
   Louis ; Czaicie tą moc ?


* Kiedy pokazuje innym co Niall robi w teledysku do Kiss You ;


* Nowa reklama L'oreal ... Kto by kupował ? ♥


* Kiedy kotoś mówi że koncert 1D był nudny ; 


* czytając gazete zauważam nagle że Liam i Louis robią coś głupiego ;
  Harry ;


* To tylko zdjęcie, ale sądze ze jest świetne. Boby budownicze ♥


* Niall ; YY a wiec mówisz że co ?


* Wracasz do domu w łóżku czeka na cb Harold.
   Harry ;


No i jak tu do takiego nie przyjść ♥ ja już bym brała ♥ xD

* Bo Liam to zło ♥ ;


* Niall ; No podaj, przecież potrafie przyjąć piłkę .
   Liam ; UUUUU
   Zayn ; O cholera... 
   Louis ; Huuuu

* Lou ; To mnie przeraża... Tu jest tak wiele marchewek ! Kiedy ja je zjem ?


* Harry ; Szybko Zayn skradajmy się po cichu.
   Zayn ; Juuupi
   Niall ; Bans bans... widze was idioci .




* Ty; Harry... twoje włosy dziwnie dziś wyglądają ...
   Harry; No weź ! Ty też...


* Niall tańczący w Paryżu przed busem ;





* I teraz wyobraźcie sb że to wy jesteście tym ciastkiem ;


* Louis i Niall grają w piłkę nożną przed stadionem ;








Hahhahahha nie no leje.... nie skomentuje tego. Pozwoliłam wam to obejrzeć w spokoju. xD 

* Niall ; Zostawcie go... On jest mój,.
Z serii ; Zaborczy Niall.


* Chłopcy tańczą harlem shake na koncercie ;







* Niall ; Czary mary hokus pokus Harry stanie przy mym boku... No dalej !


Dobra koniec. Więcej nie mam xD

2 komentarze:

  1. Już nudne robi się to pisanie GENIALNY za każdym razem jak zrobicie jakiś post... :)
    Czekam na dalsze rozdziały Imagin'ów
    1D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham <3 :)
    Meg

    OdpowiedzUsuń