poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Gifo Historyjki ♥

Yoooo ludzie.
Miałam wam dodać tego posta wczoraj ale zasnęłam, kiedy gify się wgrywały. Soooorki ludzie.

[ T.I] pisząca/ piszący z chłopakiem / dziewczyną i twoja przyjaciółka przeszkadzająca ci. Tak to ty Ew -____-


* Niall; Chyba zaraz zwymiotuje...


* Jak One Direction rozpoczynają koncert ? ;


 * Wychodzisz z przymierzalni i masz na sobie nową sukienkę.
 Ty ; No i jak ?
 Zayn ; Oł bejbe jesteś moja !


[ T. I ] sprawdzasz czy włosy twojej przyjaciółki są wystarczająco miękkie ;
 

* [ T.I ] patrząca co twój były robi z jakąś laską ; 


* Wchodzisz do domu i widzisz ;


* Niall; A so poruszam sb dziwacznie ramieniem. Laski na to polecą. xD;


* Stoisz przed nauczycielką i próbujesz się wytłumaczyć. 
 Ona; To wkońcu kto to zrobił ?
 Wbija twoich pięciu przyjaciół i ;


* Zayn ; Perrie zrobiła obiad !
  Niaal ; Yeeeee !


* Harry ; Teraz to jestem naprawde sexi ;


* [ T.I] kiedy usłyszysz w radiu piosenkę 1D ;

.

* Lou ; A co poskaczemy sobie na środku kibelka.
  Niall ; Mnie psychole w to nie wciągajcie.
  Zayn ; Miaaaaaaaaaał....


* Kiedy dostałeś dobrą ocenę z testu a wogóle nie zakuwałeś.
   Lou ; Co on wgl robi...
   Liam; Odjęło mi mowę stary... Ale uśmiechaj sie do kamer. Rób dobre wrażenie. Tylko to nam pozostało.


* Lou; Harry siedź spokojnie zrobie mój ninja skok ;
   Harry ; Spróbuj tylko zepsuć mój fryz...

* [ T.I] pierwsza lekcja jeżdżenia na desce.
  Lou; Musisz wygiąć klate.
  Liam; Bansuj tak jak ja.


*  Taki tam gang sexiaków ;


* Teraz wszyscy orgassssm bo Niall śpiewa ;


* Harry ; O cholera ! Na moim mikrofonie jest pająk !


* Tommo wstaje rano po hard party.
   Lou ; Ta impreza była naprawde hardkorowa... ;


* Zayn ; WTF ?! :O

 

* Niall; No frajerzy, tak profesjonaliści stawają na rękach. Nie pobijecie tego...


* Liam ; No weź jeszcze kawałek.
  Harry ; Przesuń się troche to zaraz to dotkniesz.
  Niall; Mam ! Pyszny ten cukierek...


* Harry na twój widok ;


* Harry ; O nie tylko nie to ! Wszyscy zobaczą że mam celulit !  xD
Tak swoją drogą .... Ciekawe co by to było gdyby Harremu zsunęły się też bokserki.... Uhhuhuhuhuuhuhuh ♥


* Bo Liam to niby ten dobry i przyzwoity ;




* Paul ; Weźcie ogarnijcie ten syf...
  Liam; Niall mopie, przygotuj sie ;
 

* Liam ; Chodź tu zaraz cie dorwie !
  Niall ; Tylko nie łaskotki ! xD


* Chryste Panie to dziwne :O Payne fajne gacie. xD


* Wychodzisz z domu na bal, w patrze idzie z tobą Zayn, chłopak na twój widok ; 


 * Louis; Nie mów ? Kto ci to powiedział ?


* Zayn ; [ T.I] jest moja !
  Harry ; Spadaj kiepusie, bardziej na nią zasłużyłem.


* Bo One Direction są jak Chuck Noris. Są dwoma postaciami w jednej.
  Liam ; Dokładnie
  Harry ; Ja tam wole Sherlocka Holmesa.


* Harry ; Ciiii hahah ale to będzie przypał ;


* Niall ; Słuchaj stary, zamawiałem pizze kebab a nie wegetariańską. W dupe se ją wsadź i tamtędy zapieprzaj po moją pizze. Rozumiesz ?


* Chłopcy ; Masz coś do [ T.I] ? Masz coś do nas ;


* Zayn ; Nigdy nie znajde kogoś takiego jak ty ... Nigdy


* Harry czeka na ciebie przed szkołą  ;

;

 * Redaktor ; Ty i [ T.I ] pięknie razem wyglądacie.
   Harry ;


* Rozmawiasz przez skype z Niallem, ale wasza rozmowa przez cały czas wygląda tak;
 Niall ;

* Niall ; Ahh chcesz mi powiedzieć że nie gadałaś z tamtym kolesiem ? Nieeee wcale...


* Zayn dostrzega cie wsród fanów ;


* Liam czeka kiedy wyjdziesz od lekarza i pozna w końcu płeć dziecka;

 * Niall ci coś tłumaczy ale ty i tak nic nie rozumiesz bo cały czas gapisz się w jego piękne oczy ;

* Harry ; Chcesz mi powiedzieć gdzie byłaś całą noc ?


Ty ;

Ty; Musiałam zostać z ...... Wybaczysz mi ?


Harry; O a co robiłyście ? Gadałyście o mnie ?
 

* Kiedy słysze jak jakaś osoba mówi że lubi One DIrection, ale nie lubi tego blondyna... ;


* Kiedy zobaczysz Nialla lub Harrego z jakąś dziewczyną na paru zdjęciach ;


* Kiedy ktoś mówi że One Direction to geje ;
  [ T.I] ; Masz pięć sekund na ucieczkę...


*  Kiedy ćwiczysz miny przed poznaniem chłopców ;


* Przyłapałaś Liama na sekretnym podjadaniu ;


* Harry drze sie na cały dom ; Koooooochanie !?


* Radaktor ; Co robicie z [ T.I ] gdy jesteście sami ?
  Niall ;

 * Harry przychodzi do ciebie pod szkołe.
  Hazza ; Tęskniłaś kochanie ?

* Kiedy ktoś ci mówi że 1D nie przylecą do Polski ;


Okey no to tyle na dzisiaj .... Podoba się ? ♥

Jutro pisze testy gimnazjalne... Na razie sie nie denerwuje, ale coś czuje że jutro będzie porażka. Będziecie trzymać za mnie kciuki ? Jeśli tak dziękuje. ♥

Paaa =)

15 komentarzy:

  1. Będzie dobrze :D A na co się wybieracie dalej do szkół? :D
    A normalnie kocham te twoje opisy :D są świetne <3
    czekam na następne takie <3
    Meg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na bezpieczeństwo publiczne, a jak nie tam to na politechnike :) Tak naprawde to nie wiem co mam wybrać -___- A te dwa wydają mi się najlepsze :)

      Usuń
  2. Super gify ! ♥
    Trzymam kciuki, bd dobrze .;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twojego bloga. Jest świetny! *.*
    Ja tak samo jutro piszę te testy. Maskara. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje *_*
      Powodzenia. Mam nadzieję że dobrze ci pójdą :)

      Usuń
    2. Nie było najgorzej. ^^ jutro matematyka. O.O
      A Tobie jak poszło? xD

      Usuń
    3. U mnie najgorzej z historią i wosem... nie spodziewałam się. xD ale polski sądze że całkiem dobrze :)
      Boje sie matmy :O

      Usuń
  4. uwielbiam twoje podpisy
    życzę powodzenia na teście
    ja też piszę ale jako kl 2

    OdpowiedzUsuń
  5. POwodzonka Katarina ;> choć wątpie żeby się przydało , na 100 dasz rade:) ja nie piszę :D uroki 1 klasy :D
    a po za tym kiedy rozdziały ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Macieju ♥ . Tak masz dobrze, ciesz sie :P
      Ja w maju, a Ew na razie nie ma weny ;___;

      Usuń
  6. Genialne. *.*
    Powodzenia na testach i dziękuję za wolne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. TO jest zaje***te !!! Hahahah - a ten Lou po Hard Party ... Hahahah

    OdpowiedzUsuń