środa, 18 września 2013

'Where We Are' ! ♥

Zgodnie z najnowszymi informacjami nowe daty występów 1D w ramach 'Where We Are Tour' mają zostać ogłoszone 19 września. Potwierdziły to podobno radia m.in. w Hiszpanii i Holandii. 
A otowpis Harry'ego Stylesa na Twitterze : 
'Więcej ekscytujących newsów nadchodzi. Bądźcie czujni'


A co jeśli Polska też będzie na nowej trasie koncertowej ?! Nie wiem jak wy, ale ja będę skakała z radości jak dzika kuna xd Trochę przeraża mnie cena biletu, ale mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę .. :)
Tutaj możecie sprawdzać informacje na temat trasy : http://www.onebigannouncement.com/

Tak więc jeśli nasze marzenie sie spełni, gdzie waszym zdaniem powinien odbyć sie koncert ? Na to właśnie pytanie możecie odpowiedzieć na stronie Eska.pl - KLIK
Ps. Mam nadzieję, że to będzie Poznań <3


A więc kochani do działaa. ! 
A tak w ogóle to witajcie z powrotem. Stęskniłam sie za wami cholernie ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz