wtorek, 22 października 2013

All .


Cześć kochani : )
Jak tam wam minął dzień ? U mnie chujowo ale daję radę ...
 przejdźmy do rzeczy ...

Aaaaaaaaaaaaaaaaa ! Słyszeliście zwiastun " Story Of My Life " ? Boże *.* Jaram się jak głupia tymi 16 sekundami ; )) Nw jak wy ale ja już uważam że ta płyta bd najlepsza. Już chę ją u sb na półce *____*

Story Of My Life ! *_______* 

 - One Direction znalazło się na liście najbogatszych Brytyjczyków, poniżej 30 roku życia. Miejsce to zapewnił im wyprzedany album i trasa Take Me Home. Na kontach mają 59.33 mln funtów. Tuż za nimi Danniel Radcliffe z 44 mln funtów, na trzecim miejscu Adele z 27.5 mln funtów. Gratulacje chłopcy ; )

Lucie Cave wypowiedziała się na temat sukcesu 1D:
"Są młodzi i utalentowani, uwielbiają ich miliony. Teraz możemy dodać do listy ich spektakularny zarobek. Nikt nie mówił, że życie jest fair." 


-Niall cały dzień nic nie robił, cały czas siedział u sobie w pokoju. Siedzenie chyba mu się znudziło, bo po północy (ich czasu) wyszedł z pokoju, o czym napisał na twitterze:

"I wkońcu opuściłem pokój i udałem się korytarzem do pokoju Deo (kuzyn Nialla)"

Niall zrobił błąd w nazwie twittera kuzyna i napisał znów:

"Albo @deodevine, właśnie!" via. 1DPL


- Dziś chłopcy mieli  dzień wolny, jutro odbędzie się kolejny koncert w Sydney.

Niall napisał dziś na Twitterze:

"Zdecydowanie potrzebowałem dnia na odpoczynek! Jestem w tym momencie bardzo zmęczony! Nic nie będę robił!"

"Właśnie zrobiłem listę miast, w których byliśmy jako One Direction, każde miasto! Wszystko co mogę powiedzieć to dziękuję."

"Nie ruszyłem się z mojego pokoju hotelowego przez cały dzień! Leniwy mofo."


- Little Mix wstawiły to zdjęcie na IG



- Niall z pilotami samolotu, zdjęcie wstawione na IG One Direction.

 Ehh Niall... jesteś ideałem wiesz ?

-Harry był dziś na zakupach w Sydney wraz z Lou, Gemma i ochroną, odwiedził sklep Apple i Burberry, fanki napisały, że kupił sobie garnitur. Harry po co ci garnitur ? ; oo



-Josh (perkusista) wstawił na IG zdjęcie z Liamem i ochroniarzem Alanem pod areną.

 Liam wszystko ok ? 

-Zayn  na lotnisku w Sydney, na którym pojawił się aby odebrać Perrie, po czym po 6h poleciał do Brisbane 19.10.13 ---- > Kliiik.

-Istnieje prawdopodobieństwo, że One Direction nagrają piosenkę dla Anglii na Mistrzostwa Świata 2014.
Firma Coral przeprowadza sondę, w której ludzie odpowiadają kogo chcieliby usłyszeć w piosence zagrzewającej Anglię na mistrzostwach w Brazylii.
Póki co 1D zajmuje pierwsze miejsce (11/1), tuż za nimi Peter Kay (13/1), Olly Murs (17/1), kolejne miejsca zajmują Robbie Williams, James Arthur, na równi z Adele. via 1DPL 


-1DHQ potwierdzili na TT, że film dokumentalny "This Is Us" ukaże się na Blu-ray i DVD 19 grudnia 2013.

- Pojawiały się plotki, że 1D wstąpią w X Factor Włochy i X Factor Hiszpania na przełomie grudnia promując nadchodzący album.

W związku z promocją nowego albumu "Midnight Memories", chłopcy odwiedzą różne stacje radiowe w różnych krajach po zakończeniu trasy TMH. Pojawiła się informacja, że 14 grudnia odwiedzą Francję. Chłopcy pojawią się w różnych programach oraz będą udzielali wywiadów. via 1DPL 


Zdjecia z ostatniego koncertu ; d 













 Okey więc to wszystko ; D Uciekam .. Jednokierunkowych miśki ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz