poniedziałek, 18 listopada 2013

Midnight Memories !!!!!!

A wiec...   Mam dla was pewną wiadomość..
Pewnie niektórzy już z was wiedzą, że do Internetu wyciekł cały album 'Midnight Memories' !!!
Tutaj macie link, gdzie możecie  pobrać piosenki ! - KLIK
A tutaj dodatkowo link do tekstów piosenek  - KLIK

Podałam wam linki, ale jeśli ktoś nie chce nie musi ich słuchać.. 
Zawsze gdy coś wycieka, jedni ich słuchają, a drudzy twierdzą, ze wolą poczekać i uszanować pracę chłopaków.. 
Moim zdaniem nie ma nic złego jeśli posłuchamy czegoś wcześniej.. To zależy od nas samych co zrobimy..
A co do albumu... To tak posłuchałam i ściągnęłam wszystkie piosenki, ale to nie znaczy, ze nie kupie albumu! .. Wręcz przeciwnie musze mieć tą płytę choć nie wiem co ! <3


SPIS UTWORÓW : 
  1. Best Song Ever
  2. Story Of My Life
  3. Diana
  4. Midnight Memories
  5. You And I
  6. Don't Forget Where You Belong
  7. Strong
  8. Happily
  9. Roght Now
  10. Little Black Dress
  11. Through The Dark
  12. Something Great
  13. Little White Lies
  14. Better Than Words
  15. Why We Don't Go There
  16. Does He Know ? 
  17. Alive
  18. Half A Heart

    OGÓLNIE TRUDNO WYBRAĆ TĄ JEDNĄ NAJLEPSZĄ, BO NAPRAWDĘ CHŁOPCY SIE POSTARALI ! <3

    A teraz moja krótka opinia :
    Album jest taki Ensgiobgodigbdfog ! Po  prostuuu nie mam słów, żeby opisac co czuje...
    Różni się do dwóch poprzednich, aleee jest niewiarygodny ! 
    A co do głosu Nialla to zapiera mi dech w piersi.. ! Ten człowiek jest genialny i gdy go słysze mam ciary na całym ciele. ! ♥
    Kocham go !


    Miłego wieczoruuu z One Direction ! <3


    4 komentarze: