sobota, 16 listopada 2013

Obiecane ciekawostki : ))

Hejka miśki : D  Tak jak mówiłam, wstawiam ciekawostki o chłopcach. Bd trochę starych i trochę nowych . Mam nadzieję że się nie zanudzicie  ^^

Na pierwszy rzut Hazza ! ^^


- Harry powiedział, że piosenką którą często słuchają w garderobie jest "Get Lucky" - Daft Punk.
- Harry przyznał, że stara się jeść dużo owoców i chodzi na siłownie gdy tylko może.
- Lux spotkała kiedyś chłopca z tatuażami i powiedziała: "Masz tatuaże jak wujek Harry" Ooo *.*
-12 latka zapytała Harry'ego czy dotknie jej piersi, a on zapytał sie gdzie one są xd Jebłam xd
-'Nie lubię za bardzo alkoholu, piję kiedy wychodzę ze znajomymi lub mam wolne' ~ Harry Styles
- Harry mówi, że Nick Grimshawie to jego znajomy, a nie partner
- "Nie chcę by postrzegano mnie jak dupka, ale równocześnie… nie jestem aniołkiem." ~ Harry Styles
- 'Śpiewałem przed milionami, ale denerwowałem się przed przemową na ślubie mojej mamy' ~ Harry Styles
- 'Jeśli masz już tatuaż, dlaczego nie zrobić sobie kolejnego? Szczególnie jeśli jest to mała rzecz przypominająca ci o kimś'. ~ Harry
- Harry ukradł ciuchy z sesji zdjęciowej.
- Harry kocha dziewczyny, które się śmieją, chce mieć taką, która będę potrafiła rozbawić go w każdej sytuacji.
- Harry lubi całować się z języczkiem . Mmmm *.* xd
- Kiedy jego dziewczyna będzie smutna, Harry nigdy nie zostawi jej samej dopóki ponownie się nie uśmiechnie. Ojejj *.*
- 'Uwielbiam patrzeć jak fani cieszą się, kiedy mnie widzą, to jedne z najlepszych uczuć na świecie' ~ Harry Styles
- Kiedy fanka po raz pierwszy powiedziała Harry'emu, że jest piękny, ten omal się nie rozpłakał.
- Harry  podczas pobytu na basenie z małą Lux zaczął udawać, że się topi, w wyniku czego Lux rozpłakała się. Harry ty nie dobry człowekuu ! 

Teeeraz Liam ! : D 


-Liam był prześladowany w szkole, często wagarował, bojąc się przyjść do szkoły.
- Raz gdy graficy poprawiając zdjęcia z sesji usunęli Liam'owi znamię powiedział: "Zabrali mi znamię, to nie jestem ja tylko jakiś oszust"
- Liam uważa, że oddane fanki są bardzo słodkie
- Po jednym z koncertów, Tour bus ruszył bez Liama. Hahahhahahahah ; )
- Liam chce się ożenić  w wieku 26 lat.
- Chłopcy czasami nazywają Liama 'terapeuta', bo daje najlepsze porady. 
- Redaktor: Jak nazwałbyś swojego żółwia?
Liam: Obojętne mi to. Żółwiowaty żółw xd

-Liam ma bokserki z dniami tygodnia
- Ulubioną przystawką Liama są kanapki z szynką 
- One Direction i Directioners są rodziną, aż do końca. ~ Liam Payne.
-Liam płakał raz z powodu fana. To coś związanego z łyżkami. ~ Louis Tomlinson
- Liam jest bardzo dobrym facetem. Będzie bardzo dobrym tatusiem pewnego dnia. ~ Niall Horan.
-Ulubionymi owocami Liama są pomarańcze.
- Liam: Nigdy nie mów dziewczynie, że jest brzydka. Nie wiesz jak bardzo możesz ją tym zranić.
-Myślę, że jestem jak Troy z High School Musical, bo też kocham koszykówkę i śpiewam. ~ Liam Payne.
- .*Liam na Twitcamie z muzyką w tle, nagle przychodzi The Wanted* Liam : Dobra, znajdę inną piosenkę.
-Najlepsza rzecz w byciu chłopakiem? Liam : Cóż, to męski świat!

Czas na Louis'a ! : )

-Louis urodził się o 13:57
-Kiedy Louis był mały zapytał swoją ciężarną mamę, czy kocha dziecko w brzuchu, a kiedy powiedziała, że tak, zapytał "To dlaczego je zjadłaś?" 
- "Kiedy Niallowi się nudzi, albo się denerwuje zaczyna tańczyć dziwny irlandzki taniec." - Louis
- " Kiedyś na spotkaniu z fanami skoczyłem Liamowi na plecy, a zaraz po tym przez przypadek z nich spadłem." - Louis.
-"Kocham swoje ubrania. Nienawidzę kiedy muszę założyć coś dwa razy." - Louis - 
-"Zawsze myślałem, że będę młodym ojcem, ale teraz wiem, że chcę zostać nim w wieku 27 lat". - Louis.
- Louis uważa, że "nieład" na głowie dziewczyny jest piękny : )
-Oglądając Księżyc w Nowiu, Louis śmiał się, jak głupi przy scenie, kiedy Edward wychodzi na słońce.
- R: Gdybyś mógł odwiedzić każde miejsce, nawet inną planetę gdzie byś się udał?Louis: Do Narni. Hahahahahahah zapraszamy do Polski Lou ! :D 
-Louis: Gdybym miał być jedzeniem to byłbym chilli. No wiecie, ono jest gorące
-Kiedyś Louis powiedział że sprzątaczka przyłapała Zayn'a gdy chodził nago. Ale okazało się że Louis to wymyślił.Hahahhaahaa
- Lou: Każdy zespół potrzebuje Irlandczyka.
- Louis śpiewał kiedyś do Harry'ego: nie chcesz żeby twoja dziewczyna była tak gorąca jak ja !


Gorący Zayn : ))

 
-Zayn umówił się kiedyś na trzy randki tego samego dnia.
- Zayn twierdzi że jest pieszczotliwym typem faceta.
- Zayn potrafi zrobić w przybliżeniu 70 kopnięć piłką, bez jej upadku.
- Zayn, zapytany o jego nagie ciało, odpowiada "Louis mówi, że jest gorące" xd 
-Lubi dziewczyny, które grają trudne do zdobycia.
- Twierdzi że rozumie kobiety lepiej niż przeciętny facet.
- Jeżeli miałby być zwierzęciem byłby  lwem.
- Najsłodszą rzeczą jaką zrobił było kupienie siostrze biletu na koncert Biebera.
- Lubi słodkie perfumy. -Lubi gorącą czekoladę.
- Zayn: Halo? Lou:  (udający głos dziewczyński) O MÓJ BOŻE ZAYN JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ ! Zayn: Cześć Louis. Hahahahahah ok.
-Nie nazywaj dziewczyny flirciarą jeśli tylko jest miła i nie mów o niej że ma obsesje jeśli ona po prostu jest zakochana ~ ZaynMalik
- Jesteśmy dobrze nastawieni do antyfanów, dopóki mamy nasze dziewczyny, jesteśmy silni.
- Kiedyś dał swój naszyjnik Liamowi żeby zawsze być przy nim.
- Kiedyż Zayn napisał na twitterze do mężczyzny "babe" bo myślał że jest kobietą.
- Gdy był mały ciągle jadł papier
- Jest dumny z tego że jest muzułmaninem.
- Chciałby dziewczynę która powtarzałaby że jest brzydka a on mógłby mówić jej że jest piękna.


 I ostatni, nasz kochany Irlandczyk ! Niall ♥


-Gdyby miał wystarczająco dużo pieniędzy wykupił by restauracje Nando's i nazwał by ją Nialldo's.
- Lubi dziewczyny z brązowymi włosami, jasnymi oczami, zgrabnymi nogami i naturalnym pięknem.
-"Fanki zawsze pytają mnie czy wyjdę za nie, odpowiadam tak więc będę miał dużo żon"

- "Czasami patrze w tłum fanek i myśle czy tam jest moja przyszła żona ?" 
- Jest najwrażliwszy z zespołu ale dobrze to ukrywa.
- Jedyną rzeczą która mu się w sobie podoba są oczy.
  -Lubi nieśmiałe dziewczyny.

- Mówi żę zawsze będzie bronił ludzi których kocha, nawet jeśli by go to przerażało
- Nienawidzi płaczących fanów ponieważ gdy widzi jak płaczą sam zaczyna płakać.
  -Fani zawsze mu mówią że jest piękny, ale on zawsze mówi że nikt nie jest piękniejszy od nich.

- Nigdy nie był w poważnym związku ponieważ czeka na to właściwą dziewczynę.
  -"Mógłbym umówić się z fanką"
-Kiedy miał 5 lat usiadł na torcie weselnym swojego wuja.

- Podczas pierwszego dnia szkoły pewien chłopak pierdnął i od tamtego czasu stali sie przyjaciółmi.Nie wierzę xd
-Chce mieć dziewczynę która lubi się wygłupiać.
  -Niall chował jedzenie żeby móc jeść na lekcji kiedy będzie się nudził ale nawet jak się nie nudził i tak jadł.

- Jest jedynym członkiem zespołu który nie ma siostry.
  -Jeśli byłoby to legalne poślubiłby jedzenie.

- " Dziewczyny które nie kochają Nialla, to dziewczyny które nie potrafia wybrać prawdziwego mężczyzny" ~ Harry 


Ehh.. 
To chyba wszystko . 
Mam nadzieję że się podobało :))
Ja uciekam, dobranoc xx

3 komentarze:

  1. Pytanie: skąd bierzecie te informacje?

    OdpowiedzUsuń
  2. To różniee. Wywiady,twitter,różne fanpage,oficjalne strony i takie tam : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super blog! Nie interesowalam się 1d i uważałam ich za głupich ale dzięki tobie zmieniłam zdanie! Szacun! Sory za anonimka ;)

    OdpowiedzUsuń