niedziela, 10 listopada 2013

Niedzielaaa xd

Hejka ;d
Przepraszam, ze wczoraj nie dodałam posta, ale byłam trochę zajęta xd

1. Marvin Humes (JLS) na temat przyjaźni z Niallem: 

"Niall ma dobry kontakt z Alaią (córeczka Marvina) 
Wpadnie jakoś w weekend na obiad. Jesteśmy dla niego jak starsze rodzeństwo. Jego rodzina mieszka głównie w Irlandii. Niall jest świetnym facetem, jesteśmy ze sobą związani od początku, gdy brał udział w X Factor. Przyszedł i poprosił mnie o radę, gdy zaczynali. To niesamowite, widzieć jak One Direction robi tak wspaniałe rzeczy. Przez ich sukces i życie publiczne, zapomina się jak młodzi są. Jeśli uda mu się czerpać z moich doświadczeń i doświadczeń Rochelle (żona Marvina, członkini The Saturdays - przyp.), byłoby świetnie."

"Niall kupił Alaii różowe autko-huśtawkę dla dzieci." - mówi Marvin z uśmiechem. - "Możesz podłączyć go do iPhone'a i puszczać muzykę. Mała ma teraz swoje własne auto z muzyką, uwielbia je."

http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/marvin-humes-simon-cowells-tv-2688817



2.John i Edward (Jedward) wstawili na TT 2 stare zdjęcia z Niallem, pisząc że bardzo podoba im się nowy singiel 1D. 



3. Wywiad chłopców z Andym Warholem.

Andy Warhol: Co jedliście na śniadanie?
Harry: Piłem Snapple i jadłem tosta z avocado i gotowanymi jajkami. 
Louis: Kanapkę z bekonem i masą ketchupu.
Niall: Hot-doga od 'Five Guys'.

AW: Jakie lubicie dziewczyny?
H: Z poczuciem humoru, takie, które potrafią mnie rozśmieszyć. Dziewczyny ze słodkim śmiechem, ładnym uśmiechem i ładnymi oczami.
Zayn: Miły uśmiech i poczucie humoru.
N: Lubię dziewczyny z ładnym uśmiechem, dobrym poczuciem humoru, takie, z którymi mogę pogadać i nie czuć się niezręcznie. Ładne oczy... Kate Beckinsale.

AW: Jaki najbardziej szalony prezent dostaliście od fanów?
H: Ktoś przesłał mi deskę klozetową na moje urodziny.
N: Kiedyś, ktoś wysłał tampona do mojego domu i raz pudełko z pączkami. Musieli wiedzieć, że byłem głodny.
Z: Rzucają nam dużo przypadkowych rzeczy na scenę. Mam na myśli iPhone'y.
Louis: Tak. To boli.

AW: Jaki jest wasz ulubiony film?
H: Jednym z moich ulubionych fimów jest "U Progu Sławy", kojenym "Pamiętnik" (2004). Coś bardziej męskiego - "Podziemny Krąg".
Louis: "Grease".
N: "Anchorman (Legenda Telewizji)". Cokolwiek z Willem Farrellem, który jest niesamowity.

AW: Gdybyście mogli być jakąś postacią z filmu, jaka byłaby wasza wymarzona rola?
N: Ron Burgundy (z "Legenda Telewizji" - przyp.).
H: Harry Potter - mniej papierkowej roboty ze zmianą nazwiska, no i jestem czarodziejem.
Lou: Cóż, skoro to już się dzieje, byliśmy już w filmie, swoim własnym. Niesamowite, prawda?

AW: Macie pamiętniki?
Liam: Nie. Z jednej strony bym chciał. To fajnie, że film zawsze będzie dla nas dokumentem z części życia. Będzie niesamowicie obejrzeć go za jakieś 30 lat.
H: Nie mam dziennika, w którym opisuję każdy dzień, ale mam coś notatnik, w którym zapisuję różne rzeczy oraz rysuję.
N: Nie mam pamiętnika, ale robię dużo zdjęć. To jest takim moim pamiętnikiem.

AW: Zamierzacie napisać książkę?
N: Chciałbym napisać książkę o nas. To ciekawa historia do opowiedzienia. Może pewnego dnia to zrobię. Napiszę coś w stylu biografii.



4.  Co tam u chłopców ? 

  • Harry 8 listopada był na  przyjęciu Mad Hatter's Afternoon Tea Party w Londynie.




  • Liam wybrał wczoraj na koncert Robbiego Williamsa w London Palladium w Londynie wraz z Sophią i rodzicami





Hahaha znowu on ! xd
  • Louis (koło 6 rano czasu UK) napisał na twitterze: "Pieprzony jetlag!" 
  • Zayn osiągnął liczbę 11 mln followers na Twitterze.



  • Niall napisał na twitterze: "Nie widziałem mojej rodziny przez 4 miesiące. Byłbym bardzo wdzięczny, gdybym mógł spędzić z nimi trochę czasu. Doceniam wasz szacunek!"

  • Harry i Nick Grimshaw byli wczoraj na zakupach w centrum handlowym Selfridges w Londynie.


  • Harry wybrał się dziś na urodziny Alexy Chung, na zdjęciu Alexa, Nick Grimshaw i Kelly Osbourne.


  • Fanka spotkała wczoraj Liama na stacji benzynowej, jest w drodze do Wolverhampton wraz ze swoją rodziną.


  • Wczoraj odbyły się chrzciny bratanka Nialla - Theo w Mullingar w Irlandii.











Wybaczcie, ale muszę wyrazić swoją opinie na ten temat.. 
Niall napisał wcześniej na TT, ze chciałby spędzić ten czas w gronie rodzinnym i ma nadzieję, że to uszanujemy.. A tymczasem co ? Zgraja fanek wszystko zniszczyła.. Horan chciał, żeby sytuacja z wesela się nie powtórzyła, ale oczywiście nikt o tym nie pomyślał.. Dla niego to też jest uciążliwe.. Chciałby przez jakiś czas pobyć zwykłym chłopakiem, bez tabunu nastolatek.. Czy to tak trudno zrozumieć ?
To wydarzenie było dla niego ważne,  bo w końcu został chrzestnym.. Wiem jakie to uczucie bo też mam chrześniaka, i zdecydowanie nie chciałabym by ktoś mi ten dzień zepsuł. 
Ale jak widać niektóre rzeczy się nie zmieniają i naprawdę współczuje mu ze musi to wszystko znosić. 



5. Twitter
  •  Perrie napisała na TT: "Przywitajcie się z nowym członkiem rodziny. Prada :)




    • Mark (trener 1D) na TT: "Dobrze być w domu, ale tęsknie za tym"


    6. W Warszawie zorganizowano spotkanie dotyczące 1D Day !
    A oto krótka relacja z tego dnia:

    Podczas wejścia na halę, kamery kręciły reakcje Directioners na wielki londyński bus z wizerunkiem One Direction.
    Fanki bawiły się razem, śpiewały, tańczyły. Później przybył gość specjalny - Mariusz Pudzianowski. Nasz polski siłacz przeciągał bus wypełniony Directioners, gdy inna grupa mu kibicowała.

    Uczestnicy dostali plakaty upamiętniające ten dzień.

    Materiał zostanie najprawdopodobniej wyemitowany podczas 7-godzinnego streamu z One Direction!










    No to chyba na tylee.. Wybaczcie, że krótko, ale troche się źle czuje.. ;/
    Do zobaczenia ! Kocham was ! <3



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz