sobota, 2 listopada 2013

Tokiooo !


1. Liam w nocnym klubie 












2. Chłopcy na backstage'u 'Music Station' z Katy Perry








                                      





3. Chłopacy na TT i IG


  • Niall
"Tokio! Co za miejsce! Powiedziano mi wczoraj, że mieszka tu 13 mln ludzi! Uwielbiam to miejsce, jedzenie jest bez zarzutu!" "Wychowam cię na mojego syna."





"Powiedziała tak! Stało się ! Haha. "





   "Ja, moi drużby i moja cudowna żona, hahahaha!"





"Mamy tyle zabawy w Tokio!"




"Tęskniłem za tym kolesiem tak bardzo! Olly! Jest z nami w Japonii! I ukradłem mu kapelusz i kurtkę!" 



  • Harry
"Jestem zdezorientowany przez te wszystkie różne strefy czasowe dla Halloween. Myślę, że je ominąłem"

  • Liam
"Wczoraj było świeetnie, co zawsze prowadzi do szalonego snu... Granie w tenisa stołowego z Jay-Z było na uwadze, nie wiem dlaczego:/ ???"

  • Zayn
"Dobrze się czuje jako ojciec chrzestny." 






4. Zdjęcia z ostatnich dwóch dni


                 























#Dodatkowo:
  • "Story Of My Life" od kulis - KLIK
  • Teledysk do SOML - BUM !
  • E News potwierdziło zerwanie Liama i Sophii, jednak w dalszym ciągu nie potwierdził tego nikt z otoczenia 1D.
  • 1D otrzymali nową nominację do nagród MTV EMA - Worldwide act - KLIK
  • One Direction pojawią się jutro na wydarzeniu - "1Derland" w Tokio, które zostało zorganizowane dla fanów z okazji premiery This Is Us w Japonii o 5:25PL (rano).  - KLIK
  • Wywiad z Harrym i Liamem do Organizacji charytatywnej Trekstock, której są ambasadorami. - Klik
  • A tutaj macie wszystkie głosowania.. - Głosujcie!


2 komentarze:

  1. Zauważyłam, że ostatnio ludzie nie dodają komentarzy. Zdziwiło mnie to, ponieważ uważam waszego bloga za jednego z najlepszych i porównując posty ostatnie z innymi to komentarzy jest mniej, Nie chodzi o was, bo nic tutaj nie jest przekłamane jak na "Gwiazdunie.pl", co drugie zdjęcie to lepsze i...Sama nie wiem. Albo będę spamić komentarzami albo zmusze siłą aby inni komentowali! Koniec tego dobrego! xDDDD
    Julia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah ! Dziękujemy ♥
    Fakt rzadko kto dodaje komentarze i troche zaczynam się martwić, ale bądźmy dobrej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń