poniedziałek, 17 czerwca 2013

Blee,blee,blee : D

Morning all !

Coo tam u was ? Ja sb siedzę w domku bo nie chciało mi się iść do szkoły ; c  Tak wiem leniwa ja xd

-Wczorajszy koncert odbył się  Louisville, KFC Yum! Center kolejny odbędzie się jutro  Columbus, Nationwide Arena

- Niall wsparł ponad tysiąc szkół w Irlandii, dostarczając im paczki przeciwko przemocy, w których znajdują się przeróżne pomoce edukacyjne. Akcję patronuję organizacja 'Irish Autism Action'

 Jeeejka on jest cudowny *.*

-Harry wstawił  ostatnio na IG nowe zdjęcie,  założył tą serową czapkę gdy wracał z kortu tenisowego.




Hazza zmienił ikonkę na tt


-Chłopcy wygrali 2 nagrody na MTV Awards we Włoszech, za kategorię "Najlepsi Fani" oraz "Najlepszy zespół" ------> Gratuuulacje boys !

A tutaaaj macie jak dziękują za nagrodę ------> Kliiik.

-Chłopcy byli przedwczoraj na jachcie w Miami, później wrócili do hotelu i zjedli kolacje w hotelowej restauracji. Później Zayn i Harry byli widziani w hotelu jak wracają z hotelowej siłowni ---> Kliiik. 
Wieczór/noc chłopcy spędzili w swoich pokojach.  Harry obejrzał film Pretty Woman, mecz przy piwie oraz Harry'ego Pottera. Och z miłą chęcią obejrzałbym sb z nim : D

Harry zaobserwował w nocy parę fanek na Twitterze i Instagramie . Oczywiście tylko nie mnie  ;c




- Niall napisał na Twitterze:

"Właśnie obejrzałem fragmenty "This Is Us!"
Sprawiły, że patrzę na życie inaczej!
kocham was! Zmieniliście nasze życia!"

"przy okazji, będziecie chcieli zobaczyć ten film kiedy wyjdzie..."

"Chciałem tylko powiedzieć, Szczęśliwego Dnia ojca dla Roberta Harianio!" Booże chcę już ten film *.*


-Liam z siostrami - Ruth i Nicolą 

Jaaaki maleńki *____*


-Harry napisał na Twitterze:

"Wszystkiego najlepszego dla wszystkich ojców na świecie. Nie ważne czy wiedzieliście wcześniej czy jeszcze nie wiecie, moje gratulacje!"

Josh (perkusista): "Wstałem i wszyscy na twitterze pytają się czy mnie wywalili. Nie, nie wywalili, lol."
Harry: "zapomnieliśmy ci powiedzieć? Sorryyy."

"Czy ktoś zna jakiś dobrych perkusistów w Kentucky? Potrzebujemy jednego jak najszybciej się da na dzisiejszy koncert, skontaktujcie się z menadżerami. Dzięki." Hahahahaahah 

+wstawił zdjęcie na IG i ustawił je na ikonkę



-Chłopcy na jachcie 


 Jestę modelę : D






-Niall napisał na swoim twitterze "Jak tam Louisville" i zrobił follow spree! Noo serio ? ; c 

-Pojawiły się fotki palących chłopców . Niestety te zdjęcia są autentyczne . 


-Harry przed tourbusem wczoraj w Louisville (stan Kentucky) maa serową czape xd


-Chłopcy  wczoraj na lotnisku 





-Harry wstawił nowy filmik na vine

"wszystko pozostaje w rodzinie" ---- > Kliiik.


-Z IG Nialla:

"jakiś koleś był dziś w kolejce na M&G, serio nigdy wcześniej go nie widziałem" HAhahahaahhaha



-Harry dorwał się do twittera Luke'a z 5SOS;

"@Harry_Styles odwal się od mojego twittera"

"Lubię małe pupcie"

"Kocham masę siusiaków"

"Uwielbiam penisy najbardziej na świecie." Hahaahhahahahahaha jaki as : )




-Z IG Harry'ego:

"przegapiłem to, ale dosłownie 2 minuty wcześniej wrzuciła za 3 punkty" 


Awww ♥


-Chłopcy dla fundacji Andre'ii Lucas

*Harry wystąpił w tej koszulce na koncercie



Noo to ja ucieeekam  :D Miłegoo dnia kochani ♥ 

5 komentarzy:

  1. Harry z Lux jakie słodziakiiii <3 Ale że oni palą? :( nieeeeeeeeeeeeee.
    Ogólnie Harry rozwala system :3
    Fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak ja też w to nie wierzę ; c Ale to ich życie, nam nic do tego -,-

      Aaa ! I dziękuję : *

      Usuń
  2. Harry obserwuje mnie na tweeterze !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś blogerem? Zależy Ci na obserwatorach i lajkach? Jeśli tak to ta strona jest idealna dla Ciebie!

    www.StayFamous.pl To strona dzięki której kilkukrotnie zwiększysz liczbę obserwatorów i lajków na swoim blogu i fanpage! Na stronie znajdziesz loginy oraz hasła do kont Google (blogger, youtube) oraz Facebooka! Wystarczy się zalogować i zaobserwować swojego bloga czy polubić swój fanpage!

    Możesz nam pomóc w rozbudowie strony, wystarczy, że na swoim blogu dodasz krótką wzmiankę o naszej stronie. Lub zrobisz konto w Google czy Facebooku z wymyślonymi danymi (np. Jan Kowalski, Warszawa, 1990r. mail: hehe34@gmail.com, hasło: stayfamous) i udostępnisz na stronie jego login oraz hasło.

    OdpowiedzUsuń