czwartek, 6 czerwca 2013

Filmik! ♥

Zajmę wam tylko chwilkę..
Znalazłam właśnie filmik na YT..
Uprzedzam jest wzruszający! Już po pierwszych sekundach miałam łzy w oczach..

W filmiku znajdziecie wszystko to co najlepsze w chłopakach.!
Niall - błękitne oczy, w które możesz patrzeć godzinami
Harry - zniewalający uśmiech i dołeczki, od których miękną ci kolana
Zayn - spojrzenie, które sprawia, że nie potrafisz oddychać
Liam - głos, który pozostaje w pamięci
Louis - poczucie humoru, które pozostawia uśmiech na twoich ustach

LINK : KLIKAJCIE!





Mam nadzieję, że filmik sie wam spodobał..!
Kocham was najmocniej na świecie ! ♥♥♥

13 komentarzy:

  1. Mogłabyś podać linka na yt bo mi nie wyświetla???

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu tylko chwilkę nam zajmujesz? :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju. To takie piękne i słodkie <3
    Ryczę jak bóbr.
    Najbardziej mi się podobało
    "Będziemy pamiętać pierwszy koncert, nawet jeśli był na YouTube"
    ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczneeee ;(
    szczególnie początekk ;(
    a z innej beczki : kiedy dodasz swojego imagina? codziennie patrze na wasza stronkę i codzennie go nie ma ;( CZekam:3
    Pozdrowienia od Anonimka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie w ten weekend. W innym razie wylatuje z biznesuu xd
      Jestem szantażowana. :P

      Usuń
    2. Nie,nie wylatuj :3 świetna jesteś :) aaa to czekam z niecierpliwością <3

      Usuń
  5. Weź wyślij mi link w komentarzu bo nie oddtwarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=LXSP8vyf-JI&feature=player_embedded
      Trzymaj! :D

      Usuń
  6. Ten filmik jest poniżej...Jezu ryczę...To jest piękne...Wszystko za co ich kochamy. Podziwiam tego kto to zrobił...
    Julia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka uważa, że oni niszczą psychikę wszystkich Directioners. Mówi, to jest bez sensu, że niektóre zakochują się w poniektórych. Gdy pokazałam jej ten filmik...zrozumiała, że oni nie niszczą psychiki tylko ją naprawiają. Że to nie jest bez sensu iż my się w nich zakochujemy...To wszystko ma SENS. Ta koleżanka podcinała sobie regularnie żyły...i właśnie przez nich przestała...The boys that made live worth living...Nic dodać nic ująć...
    Julia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się razem z tobą.. TO świetna wiadomość.. <3
      Pozdrów i uściskaj ode mnie swoją koleżankę ♥

      Usuń
  8. Uściskałam. Kazała mnie cb też zmisiaczkować xD. No więc..MISIACZKUUUUUJEEEE!:D. Piszecie wspaniałe imaginy i zawsze ślęcze całe miesiące przed kompem czekając na nowe. Jestem od was uzależniona ujmując to krócej ^.^. I jeśli kiedyś przestaniecie pisać tego bloga to was zaciukam w ciemnej alejce ;DDDD. Pozdrawiam wszystkie moje trzy idolki i tak trzymać!!Nie mogę zrobić serduszka na tym kompie podpisujac się także no...xD
    Julia

    OdpowiedzUsuń