wtorek, 11 czerwca 2013

Wszystkooo :D

Heeeejka wszystkim ! Wróciłam jak widać,mam nadzieję że się cieszycie bo ja bardzoo : ) 
Strasznie się za wami stęskniłam miśki ♥

No więc na początek macie tutaj nagrania z koncertu w Meksyku -----> Kliiiiiik.

Kliiiiik.  <---- chłopcy w hotelu w Meksyku

-Ben Winston (producent) napisał, że 11 miesięcy kręcenia This Is Us dobiegło końca. No taak teraz tylko czekać na premierę. Jejka już się nie mogę doczekać *.*


-Michael z 5SOS miał na sobie ostatnio koszulkę Harry'ego


-Kliiiik. <----  Niall nazywa fanów ''crazy mofos''  ♥  Jednak nie którzy fani  czują się urażeni... i niestety prasa podchwyciła temat i Niall znajduję się już na pierwszych stronach gazet  . Oni są po prosty żałośni a wy czujecie się obrażeni? Bo ja jak najbardziej nie : )


-Ostatnio Liam napisał na Twitterze do fanów aby byli trochę ciszej pod hotelem ponieważ nie może spać.

Dziś napisał:
"Przeczytałem parę artykułów mówiących,że jestem zły za całą tą sprawę ze spaniem. Nie jestem zły na nikogo, jak mógłbym być?Jestem po prostu zrzędliwy z rana"

"PS4 wygląda nikczemnie nie mogę się doczekać aby zagrać... Trochę drętwie ale odłożę go tam..."

Nial napisał na Twitterze:
"Nowe playstation 4 wygląda niewiarygodnie" Tk, tak Niall wiemy to xd


-Pewnie wiecie ale chłopcy są w Miami na Florydzie mają teraz dni wole od koncertów i następny odbędzie się 13 czerwca   na Florydzie w Fort Lauderdale. 
  
-Harry i Niall wczoraj z fanem w Miami, chłopcy zjedli razem kolacje. 



- Album TMH platyną w Holandii ! Amsterdam - 03.05.13


- Dziś została ujawniona okładka nowej książki One Direction:

One Direction: The Official Annual 2014

Przewodnik na rok 2014,
wcześniej mieliśmy okazje zapoznać się z przewodnikiem na rok 2013. Obie książki są do siebie podobne, zawierają ekskluzywne zdjęcia, wywiady i rzeczy o których możemy nie wiedzieć.


Premiery:
 
Premiery:
29 sierpnia - UK
1 września - Australia
6 września - Kanada

ceny:
UK: £ 7.99
Kanada: $ 15.99 

Jednak nie wiadomo czy książka bd w polskim wydaniu...

 

-Chłopcy dziękują za nagrodę Social Star Awards za kategorię Best Music Group (Najlepszy muzyczny zespół) -----> Kliiiik.

-W wywiadzie dla Capital FM, Ed Sheeran został zapytany o Harry'ego.

Dziennikarka: Jak tam z Tobą i Harrym?
Ed: Stylesem?
D: Tak, wyglądacie jak najlepsi kumple. Wyobrażam sobie jak moglibyście stworzyć wspaniałe piosenki w studio.
E: Serio? Nie jestem pewien czy stylem wszystko pasuje.
D: Możesz nagrywać z kim tylko chcesz Ed...
E: Tak, ale... dziękuję.
D: Pomyślisz o tym dla mnie?
E: Harry nauczyłby Cię kilku sztuczek.
D: Nie, nie nauczyłby mnie. Jakich sztuczek mógłby nauczyć mnie Harry?
E: Zdziwiłabyś się. Hahaahhahahahahah nie wnikam jakie to sztuczki xd ------> Kliiiiik.



-Jedna z fanek wygrała konkurs zorganizowany przez Nabisco (sponsor trasy po Ameryce), w nagrodę została korespondentką trasy TMH. Aaaa ja też chcę -,-

-Nowa reklama 1D + OD Together Against Bullying ------> Uwieeeelbiam *.*

A tutaj macie zdjęcia z  sesji 















-Nowe zdjęcie z Zaynem taaaka tam słodka małpka *.*



-Wczoraj swoje urodziny obchodziła  Danielle Peazer (przyjaciółka Liama)

Oto filmik od polskich fanek ----> Dani ♥


-Zdjęcia z koncertu w Meksyku














Nie sądzicie że się zmienił ? Zdecydowanie wolę takiego Liama *.* A wy  ? 

Okeeey tak wgl. na dzisiaj koniec ja ucieeekam. Trzymajcie się ciepło paaaa ♥

2 komentarze:

  1. Czy Niall ma w kieszeni zielony stanik ? :o

    OdpowiedzUsuń