czwartek, 13 czerwca 2013

Brak pomysłu na tytuł ...

Cześć wszystkim ! 
Jestem dzisiaj taka nabuzowana że mam ochotę coś rozwalić a wszystko to przez nauczyciela od chemii. Na koniec dał mi 3 a obiecał 4 szujaaa ; c A jak tam u was ocenki ? Wyszliście już z zagrożeń, a może ktoś bd miał świadectwo z paskiem jak nasza Ew ? : ))

Ale koniecc już tego marudzenia bieeerzemy się do praacy :

- Dzisiejszy koncert odbędzie się w Sunrise na Florydzie (USA) na arenie BB&T Center

-Dziś na Eskatv mówili,że do Madame Tussand dostarczono chusteczki higieniczne bo figury chłopaków wywołują płacz u ich fanek .
via @1D_MyDependence

W amerykańskim serialu 'Inna' dziewczyna mówi, że fantazjuje pod prysznicem o Niallu z One Direction.
via @Truskawkaaaaaaa


-Louis przekroczył dzisiaj 11 mln. followers na tt : D Gratuuulacje kochany ♥ 

-Ruth - siostra Liama, wstawiła na IG zdjęcie z bratem

"Właśnie znalazłam to zdjęcie w moim aparacie z ostatnich wakacji na Florydzie!"


- Jedna z fanek napisała, że dała to pudełeczko z napisem ''I'm in Miami Bitch!'' Pulowi pod studiem aby przekazał chłopakom , następnie Lou dodał tweeta ''I'm in Miami Bitch! '' Too znaczy że przekazał xd  :))

-Dean Lemon (zespół ROOM 94) z woskową figurą Harry'ego. Właśnie, są tu jacyś fani ROOM 94? : D 


 -Simon Cowell napisał na swoim twitterze "Oglądałem dziś początkowe klatki filmu One Direction podczas dzisiejszego, nocnego lotu do Los Angeles. To będzie świetny film" Taaak my to wiemy xd  : DD

-Chłopcy spędzili wczoraj w studiu około 11 godzin, wieczorem wyszli, pomachali fanom i wrócili do hotelu. 
 -Polska reklama biografii Hazzy -----> Kliiiik.

-Harry grał wczoraj w tenisa, wstawił na IG zdjęcie nowych Nike ID Free Run, w UK kosztują ok. 110 funtów. 


- Z sesji dla OD Together Against Bullying





 Zayn ! Twoje oczy są takie hipnotejzing xd *.* 

 Niall wszystko w porządku ? xd


- Reklama Nabisco na ciężarówce



- Fanka spytała Bena Winstona (reżyser/producent na Twitterze:

"Kiedy filmowanie do This Is Us się rozpoczęło? Czy będzie w nim coś z USA?"

Ben: "wiele z USA. MSG itp!"


- Chłopcy w nocy Twitterze:

Niall: "Strasznie męczący dzień. Jestem padnięty! Muszę iść spać!
To był naprawdę super długi dzień. Jem i uciekam do łóżka. Jutro koncert #TMHweFlorydzie"

Louis: "Jestem w Miami, dzi*ko!"

Liam: Jak się macieee?


 Harry: "czeeeeść kumpelo ----> Kliiik.

-Chłopcy wczoraj w Miami 





Zayn , wszystko w porządku ? Martwię się o cb ; c 






Na koniec macie  piękną piosenkę w wykonaniu naszego Lou *.*  Jejka jak słyszę jego głos mam ciary na plecach . Ja już od tej piosenki się uzależniłam i słucham jej na okrągło, po prostu uwieeelbiam ten nieziemski głos ♥ 

Look After You !  

 Miłegoo słuchania, teeraz zmykam paa miśki ♥

6 komentarzy:

  1. Elo.elo.
    Będę mieć pasek! I to bardzo *.*
    * tzn. miałam mieć ale wstawiłaś tą piosenkę Lou i zamiast się uczyć będę jej słuchać, więc chyba mu pomacham na pożegnanie :c
    _____________
    MISS MIAMI. :(
    JA CHCĘ TAM WRÓCIĆ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to gratulacje ! : *
      Taaak piosenka jest na prawdę świetna ♥
      Woow byłaś w Miami ? : D

      Usuń
  2. Dziękuję :)
    Taaak i bardzo chcę tam wrócić :c
    Onewayticket.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejkaaa zazdroszczę *.*
      Jaa marzę o Londynie ♥

      Usuń
    2. Ja też bardzo o nim marzę <3
      W ogóle to marzę o 1D, więc za nimi mogę nawet do Bangladeszu. :*

      Usuń
    3. Hahaahahhahahah dokładnie : D

      Usuń