wtorek, 4 czerwca 2013

Wszystko i nic xd

Widzę, że ostatni post został dodany dwa dni temu wiec biorę się zwarta i gotowa do pracy..


1. Ślub Anne - mamy Harrego! 

Gazeta Mirror zdradziła parę informacji. Zaproszono 42 gości, uroczystość ślubu cywilnego oraz obiad odbyła się w restauracji Pecks Restaurant w Congleton w Cheshire. Restauracja napisała na TT, że Harry prowadził Anne do "ołtarza", był też drużbą tak jak Mike - jego przyrodni brat, syn Robina. Gemma (siostra Harry'ego) byłą druhną. Napisali również, że Harry był szczęśliwy bardzo miły i wciąż się uśmiechał. Mirror również podał, że para wybrała cenowo średni pakiet ślubny, po uroczystości goście udali się do pubu aby uczcić ten wspaniały dzień.

Oto pierwsze zdjęcie, przy którym juz nie mogę oddychać, a to dopiero początek.
 








Hahhaha co za mina Haroldzie! xd
Ale mimo to nadal pozostajesz seksowny jak diabli! ♥



OMG! 
Sdsbhfjkn! <3
 


Hhuhuu. Jaki zachęcający wzrok xd












#NIEOTWIERDZONE
  •  "Harry wzruszył się podczas swojej wczorajszej przemowy i zaśpiewał "Isn't She Lovely"



A teraz zdjęcia pod tytułem: ' Trzeba trochę rozkręcić tą imprezkę' xd





Gemma napisała na Twitterze: "Cała nasza urocza rodzina i przyjaciele wyjechali dziś po południu... A ja i Harry usnęliśmy w ogrodzie w ciągu 15 minut."


A tutaj macie Harrego z Gemmą..
Boże jaka ona śliczna .! <3






2. Reklama  Penshoppe






3. Zdjęcia z różnych dni xd

  • Liam w zoo







  • Mieszkanie Liama




  • Liam z kolegami





  • Harry i Preston (ochroniarz) rozmawiając przez wideo-rozmowę z córką Prestona
 





  • Niall w Mullingar










  • Niall i Harry w Londynie








  • Harry na otwarciu galerii sztuki Loughran w Londynie
                   
  • Perrie dostała wczoraj ten plakat od fanki w USA 
                 




4. Aktywności chłopaków na Twiterze:

  • Niall
"Spędziłem parę pięknych dni w domu! Świetnie było zobaczyć wszystkich ludzi których nie widziałem od lat!Dobrze się bawiłem"

"Kiedy wracam do domu, jest jakbym nigdy go nie opuścił! To miasto jest świetne! Kocham Mullingar!"

 "Teraz nie wrócę do domu przed długo czas! Będę tesknił za rodziną i za kumplami! mam bardzo ograniczony czas z nimi! le wybiera się do Meksyku!"

Marvin Humes: słońce dziś daje.. jest wtorek za wcześnie na grilla? 
Niall: nigdy nie jest za wcześnie!

 "Yo! Co tam seksowni fani? Co słychać? Właśnie relaksuje się na słońcu! Piękny dzień!"

 "Wróciłem wczoraj wieczorem! Wskoczyłem na moje łóżko i je złamałem! Więc musiałem spać na kanapie!To nie była moja najlepsza noc"

 "Patrze wasze odpowiedzi na tweeta o łóżku! Jesteście szaleni! ahaha! Nie ma żadnego nieseksualnego tweeta! "

 hahah trends! Jesteście bardzo szaleni! "

 "Przy okazji! Widzieliście nowy teledysk 5SOS do singla "try hard"? Jest świetny! Bardzo zabawny!"

Fanka: Uważasz że jesteśmy :) ? xx" 
Niall: Tak, jesteście szaleni! ale my też!

Fanka: Niall powiedział wszystkim aby nazywać nas crazy mofos nie directioners 
Niall: może wy powinniście wymyślić nazwę!

 "Więc to teraz podtrzymuje mój materac "





  • Liam
Fanka: Jestem teraz w szkole, ale jestem bardzo zmęczona, haha jak się masz? 
Liam: Bardzo dobrze, dziękuję :)

Fanka: masz tysiące odpowiedzi na sekundę, to jest niewiarygodne 
Liam: wiem, czuję się źle, że nie mogę odpowiedzieć wszystkim

Fanka: Jesteś podekscytowany powrotem do Kanady? 
Liam: Taak, podobało mi się tam :)

Fanka: Mam test z psychologi w środę, życz mi szczęścia:( 
Liam: Powodzenia :)

Fanka: Wydałam £500 na bilety na trasę , widzimy się tam!
Liam: Do zobaczenia :)

Fanka: co mówi oko do drugiego? pomiędzy nami cos śmierdzi 
Liam: haha podoba mi się, wypróbuję w przyszłości +RT jej tweeta




5. Na bieżąco.

  • Niall dziś z fanem w centrum handlowym Westfield w Londynie




  •  Harry dziś z fankami w Londynie

Styles był widziany w Londynie z Tomem Atkinem (tata Lux) wstawił też ciekawy filmik na vine -



  • Liam dziś z fanką w Londynie

                     



4 komentarze:

  1. HAROLD! <3
    Gemma. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna ta Gemma! Zazdrość, zazdrość i jeszcze raz zazdrość... xD. A właśnie co do "zdjęć bez kategorii" może zróbcie taką zakładkę "Zdjęcia" czy coś. Wiem, że to słaby pomysł, ale zawsze coś. Uwielbiam wasz blog! Macie ekstra pomysły! Tak na marginesie kiedy będą nowe imaginy? ;D. Jako iż, nie mam konta będę się podpisywać imieniem mym szpecącym ^.^

    Jula.

    OdpowiedzUsuń