wtorek, 16 lipca 2013

Best Song Ever ! ♥


1. Pod tym linkiem możesz posłuchać Best Song Ever - KLIK
Taaa piosenka jest Efsdkhfsdlkghiv ! ♥ Jak pierwszy raz ją usłyszałam to nie mogłam sie uspokoić xd
A wam jak sie podoba? 
Oczywiście jeśli nie chcecie to nie musicie jej słuchać tylko poczekać do premiery.. To zależy od was :)




2. Zwiastuny:
  • 6 Days To Go 




  • 5 Days To Go 




  • 4 Days To Go 


  • 3 Days To Go
                                      


  • 2 Days To Go

                                 

  • 1 Days To Go



                                   




Premiera teledysku odbędzie się dzisiaj o 19.00PL . 
Nie możecie tego przegapić.. Tak więc o tej godzinie zamiast oglądać wieczorynkę, my DIRECTIONERS oglądamy TELEDYSK ROKU ! ♥




   
Dobraa dzisiaj mam dla was kilka zdjęć zza kulis:

















Jak widzicie to chyba najbardziej ambitny projekt :P
Haha czy mi się wydaję, czy oni będą tam tańczyć? xd
Moim zdaniem to będzie teledysk roku..! ♥



Okay nie uwierzycie, ale OFICJALNE KONTO ONE DIRECTION umieściło 3 posty zapowiadające zwiastuny BSE w języku polskim, dla nas.. Polish Directioners! 
Sami zobaczcie ! 


Czy wam również się wydaję, że w końcu nas zauważyli i dostrzegli nasze starania!?
Bożee jak to zobaczyłam to zaczęłam tańczyć na środku pokoju xd
Niby to nic takiego, ale czy oni pisali kiedyś w innym języku niż angielskim ? Nie.. No właśnie..
Chyba powinniśmy się czuć wyróżnieni. ! ♥


Już jutro (piątek) z okazji premiery Best Song Ever:


  • Harry (wywiad dla radia BBC Radio 1) - KLIK

  • Niall (wywiad dla radia NRJ) - KLIK
  • Liam  (wywiad dla radia 997 [NOW!] ) KLIK
  • Zayn (wywiad dla radia In:Demand) - KLIK
  • Harry (wywiad dla radia KIIS) - KLIK

Zdaję sobie sprawę, że możecie nie mieć czasu słuchać audycji, dlatego nie martwcie się.. 
Wieczorem wstawie wszystkie nagrania :)


Tak jak obiecałam codziennie dodaje nowe zwiastuny teledysku. Więc pamiętajcie by wrócić tu jutro i obejrzeć kolejny filmik <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz