niedziela, 14 lipca 2013

Niespodzianka

No więc taka jest moja niespodzianka.

Zapewne każda z was, jest niespełnioną pisarką, albo ma bujną wyobraźnię jeśli chodzi o chłopców.  Mam dla was misję specjalną. Każda z tych osób które się zdeklarowały, bądź chcą jeszcze dołączyć, ma napisać historyjkę o sobie i chłopakach. Może też być tylko o jednym chłopaku. Nie ma ograniczenia, ani czegoś takiego. Tylko żeby w tej historii zawarte było jak najwięcej tego co chcecie przekazać. Swoje prace wysyłajcie mi na mój adres e-mail nelkia@o2.pl do 21.07.2013 r. ( minimum 5 opowiadań )

Nie wiem czy to wystarczająca motywacja, ale w zamian za to wstawię Liama z książki " SIŁA MARZEŃ ŻYCIE W ONE DIRECTION "

Kocham was i życzę miłego dnia ♥ 

1 komentarz:

  1. Czesc! Moje opowiadania sa juz wyslane. Mam nadzieje, ze Ci sie spodobaja. :-]
    Julia Xx

    OdpowiedzUsuń