wtorek, 2 lipca 2013

Notkaa ♥

Hejka to ja Ew. 
Wiem, że dawno tu nie byłyśmy i każda z nas strasznie się z tym czuje, ale niestety brak czasu.. ;/
Mimo, że są wakacje to i tak codziennie coś trzeba zrobić, a potem już nie mam na nic siły ;(
Chciałam dzisiaj dodać posta z nowymi informacjami, ale oczy mi sie same zamykają więc sami rozumiecie..
Postaram sie zajrzeć tutaj jutro, ale nie obiecuję.. 
Mam nadzieję, ze po południu znajdę troszkę czasu..
Po mimo wszystko pamiętajcie, że kocham was najbardziej na świecie CRAZY MOFOS !  ♥♥♥♥♥

Ps.. W komentarzach piszcie jak tam wam mijają wakacje, jaka pogoda i jakie macie plany na kolejne dni ! :D

3 komentarze:

  1. Wakacje jakoś nudno.
    Jestem chora.
    Pogoda jest do dupy.
    Dzisiaj jest trochę lepiej.
    Miałam wyjechać, ale teraz nie wiem czy będę mogła.
    :/
    _______________________
    Czekam na posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh u mnie też pogoda nie za ciekawa, choć dzisiaj jestem zaskoczona bo świeci słońce.
      Tak to cały czas burze i burze ;/
      Spokojnie, na pewno wyzdrowiejesz!
      Całuski <3

      Usuń
    2. Taką mam nadzieję. :*
      Dziękuję. xx

      Usuń