wtorek, 9 lipca 2013

Notka o Imaginie..

Hejka to ja Ew..
Tak sobie właśnie przeglądam naszego bloga i widzę, że dawno nie dodawałam kolejnego rozdziału. Zdaję sobie sprawę, ze jestem straszna i nieodpowiedzialna. 
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że od pewnego czasu mam nowy komputer i dalsza część, którą napisałam zniknęła, bo mądra ja nie zgrałam niczego na Pendrive. Wiem, ze to nie wytłumaczenie, ale lepsze coś niż nic.
Poza tym ostatnio jakbym straciła nadzieję na spotkanie chłopaków co z pewnością nie poprawia stanu rzeczy. 
Nie chce zostawić Imaginu w takim stanie. Chciałabym go zakończyć, ale nie wiem czy bd potrafiła.. :(
Postaram się, ale niczego nie obiecuję. 
Wszystkich was przepraszam. ♥

1 komentarz:

  1. Nie poddawaj sie! Masz nas, może to będzie jakaś motywacja, wierze w Cb, bo twój imagin jest świetny, tak samo jak imagin Kasi.A co do spotkania 1D: pamiętaj, że jeżeli bardzo pragniesz aby twoje marzenie się spełniło, dążysz do tego z całych sił, ONO SIĘ SPEŁNI. Ja wierze że w przyszłości spotkasz naszych chłopaków :D

    Meg

    OdpowiedzUsuń