środa, 17 lipca 2013

Nominacje !

Hejoo to znowu jaa.. 

A więc tak chłopcy nie otrzymali żadnej nominacji do 2013 MTV Video Music Awards - KLIK

Jednak aż 5 w  Teen Choice Awards 2013 !  
A oto one :


  • Music Group (najlepszy muzyczny zespół) - One Direction
  • Love Song (najlepsza miłosna piosenka) – „Little Things”
  •  Single By Group (najlepszy singiel zespołu) – „LWWY”
  • Male Hottie (największy przystojniak) – Harry Styles 
  • Smile (najlepszy uśmiech) – Harry Styles

To tutaj możecie głosować na naszych przystojniaczków : Do dzieła !
Niestety najpierw musicie sie zarejestrować.. Ja już to zrobiłam i teraz codziennie wchodzę na stronkę i głosuje. ♥
Wiem, że dla was to tez nie bd problem.. ! :D


Gala odbędzie się 11 sierpnia 2013 w LA i będzie wyświetlana na kanale FOX. 
Chłopcy wystąpią na gali z piosenką „Best Song Ever”

Hihihi nie wiem jak wy, ale ja po prostu już nie mogę się doczekać..! ♥
Do zobaczenia <3

6 komentarzy:

  1. Co z ta niespodzianka? Opublikujesz tutaj te opowiadania??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co powiem to Kasia jest w trakcie przepisywania.. :)

      Usuń
  2. Ok dzieki, ale po co przepisywac i gdzie? Jesli do posta to nie lepiej, KOPIUJ WKLEJ? :00

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh sorki źle cię zrozumiałam.. myślałam o czymś innym xd Jestem dzisiaj troche zakręcona xd
    Z tego co się orientuje to opowiadanie mogą być przesyłane do niedzieli. Więc dopiero po weekendzie Kasia bd je publikować na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co z ta NIESPODZIANKA??! Czekam juz i czekam na posta w ktorym bedzie cos o tym wiadomo i go nie ma. :-( ZAPOMNIALAS o nim? prosze odpowieedz!! <33 // Julia Xx

    OdpowiedzUsuń
  5. KIEDY POJAWI SIE TA NIESPODZIANKA?!! Juz chyba ze 3 tyg. Na nia czekam!! O co chodzi!! Prosze niech ktos opowieee !!!

    OdpowiedzUsuń