niedziela, 5 maja 2013

A so zaszalejmy ! xD

Okay dodam chyba jeszcze jedno posta.. 
Nudzi mi się, a nie mogę zasnąć.. No to zaczynam  :D

1. Harry na TT folownął 3 fanki i poza tym paru jeszcze dopisał

Fanka: Ja i Harry na Obbo Hotel  
Harry: Bardzo lubię te okulary.

Fanka: HARRY CZY MOŻESZ PRZESTAĆ DODAWAĆ ZDJĘCIA NA INSTAGRAM? 
Harry: ale czeeemuu ?

Fanka: Hi, Ja istnieję. 
Harry: hi, Wiem x

Fanka: Harry, Brazylia nigdy nic tu nie ma, bez żadnych koncertów, bez 1D, więc proszę, po prostu powiedz Hi do nas!
Harry: Nie mogę się doczekać by przyjechać do Brazylii! Joga bonito!!

Fanka: Więc w zasadzie moje egzaminy są za 3 dni. Jeśli życzysz mi powodzenia i zaobserwujesz mnie. Nie będą miała dostępu do mojego Twittera aż skończą się egzaminy 
Harry: ok. skoncentruj się! Powodzenia xx
Ohh super jak ja tak napisałam to nie raczył odpisać.. Faceci -_-



2. A teraz zdecydowanie gorsza wiadomość, choć nie potwierdzona przez Liama i Danielle

W gazecie The Sun pojawił się artykuł o zerwaniu Liama i Danielle. Podali, że ich związek zakończył się parę tygodniu temu. Napisali też, że przyczyną jest brak czasu dla siebie nawzajem, Liam wyjechał w trasę koncertową która trwa do listopada, natomiast Danielle również zajmuje się swoją karierą i pracą.

Link do gazety : http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/4915797/liam-payne-one-direction-splits-from-danielle-peazer.html

Bożee ja w to nie wierze.. Ale jeśli to prawda, to sie chyba załamie.. No bo pomyślcie oni na prawdę się kochają,a  mimo to muszą zakończyć swój związek.. Skoro tak kończy sie miłość muzyka to ja dziękuję.. Nie zazdroszczę im takiego życia.. 
Jednak nadal mam ogromną nadzieję, że to wszystko plotki, a nasza para gołąbeczków jest razem! <3


3. Nowe zdjecia z sesji

On po prostu jest za przystojnyy! Mdleje <3



Oo a tutaj nasz Haroldzik <3


Niall wiedz, że pomimo odległości kiedyś sie spotkamy.. ♥


Louis jesteś jedyny w swoim rodzaju i za to cie uwielbiam <3


Liam aż brak mi słów.. Jesteś idealny pod każdym względem! <3




4. #AskLiam

Fanka: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka do występowania? 
Liam: Little Things

Fanka: Jaka jest Twoja ulubiona część trasy? 
Liam: widzenie nowych ludzi każdego dnia

Fanka: Chciałbyś wrócić do Orlando (Floryda) 
Liam: Taaaak, Kocham Orlando

Fanka: Jak minął dzień? 
Liam: bardzo dobrze :)

Fanka: Liam, jakiego koloru jest twój łazienka? 
Liam: białego i czarnego :)

Fanka: Kochasz swoich fanów z UK? Tęsknimy za wami i kochamy was. wiesz co? Moje urodziny są za 9 dni 
Liam: Taak Kocham was, jesteście moim domem, Wszystkiego najlepszego!

Fanka: Jaki jest Twój ulubiony dodatek do pizzy? 
Liam: peparoniii
 
Fanka: Liam, co wolisz bardziej wieloryby czy delfiny? 
Liam: Delfiny

Fanka: Robisz " spytaj Liama" bo się nudzisz? 
Liam: taaak, troszeczkę. ha :)

Fanka: Gdzie są Twoje filmiki na YouTube? 
Liam: Będą tam niedługooo



Chłopcy są w Danii, gdzie niedawno zakończył się koncert - Herning, arena Jyske Bank Boxen.
Zdjęcia z koncertu i pobytu chłopców w kraju wstawimy jutro ^^

Jednokierunkowych! <3


3 komentarze:

  1. Dan potwierdziła, że ona i Liam nie są już razem : https://www.pheed.com/DaniellePeazerOfficial#qp,all,all

    OdpowiedzUsuń
  2. BYLI. Nie to nie może być prawda! Oni muszą do sb wrócić! MUSZĄ NATYCHMIAST TERAZ ZARAZ JUŻ W TYM MOMEMCIE!!!! Jeśli tak się nie stanie to pojadę do Liama i...i...nie wiem co ale coś na pewno!

    OdpowiedzUsuń