piątek, 10 maja 2013

Wróciłaaaaam ! xx

Heeeeeeeeeejka słoooodziaki moje ! ♥ 

Jak mnie tu dawno nie było, strasznie się za wami stęskniłam ! *.*  Mój Internet  odmówił mi posłuszeństwa na 3 tygodnie i bardzooo was  za too przeeepraszam postaram się wszystko teraz nadrobić : D 
Mamy już weekend ! Cieszyscie się  ?Ja taak ale pogoda się popsuła  ; c Mam nadzieję że chociaż u was jest słonecznie  :

 Ale koniec marmolenia jedzieemy z koksem : 

-Dzisiejszy koncert odbędzie się w Kopenhadze (Dania) na Parken Stadium, tour bus jest już pod areną, fanki widziały Louisa który szedł na arenę z filiżanką herbaty. Koleejny jest jutro w Berlinie. Są taak blisko a zarazem tak daleeko ; c 

Chłopcy przed areną dzisiaaaj ; d





Słoooodziaki *.*

-Harry wstawił, na swój IG, zdjęcie publiki z koncertu w Szwecji, dziękując za show.


- Harry i Niall wczorajszy wieczór spędzili w restauracji Beirut Cafe wraz z między innymi Andym Brownem ( z zespołu Lawson) i Carlem Falkiem (tekściarz, producent) w Sztokholmie, świętując urodziny Andy'ego.



-Paul dodał, na swojego tt, zdjęcie ze swoim synkiem, który urodził się ponad tydzień temu! *.*
"Młody i stary Paul."

Synek ma na imię Paul Óg. ("Óg" to irlandzkie słowo, na polski znaczy: "młody")



-Na tt dodał jeszcze jedno zdjęcie synka :
"Paul Óg rośnie w siłę każdego dnia. Chcielibyśmy podziękować wszystkim za modlitwy i najlepsze życzenia. x"

Gdy mały Paul przyszedł na świat miał problemy ze zdrowiem, jego tata, na twitterze, kilka dni temu prosił, aby modlić się za małego chłopca. Z małym z dnia na dzień jest  już co raz lepiej : ) 




-Harry zacytował kogoś na swoim Twitterze pisząc:

"Myślisz, że to niegrzeczne zapytać zakonnicę o zdjęcie?" Jesus nie wnikam xd 


-Wywiad z Louisem w Sztokholmie ----> Kliiiiik.

-Harry, Carl Falk (tekściarz, producent i muzyk) i prawdopodobnie też Niall spędzili wczoraj czas na łodzi (Szwecja).Zaaa dobrze mają xd 




Niall, Carl Falk i Andy Brown - Szwecja


-Liam na tt opisał kilku fanką :

Fanka: Wczoraj był najlepszy dzień mojego życia pic.twitter.com/VHoShnB6f4
Liam: Cieszę się, że ci się podobało

Fanka: LIAM JAMES PAYNE
Liam: Taaak ?

Fanka: Oglądasz The Big Bang Theory ? (amerykański serial)
Liam: czasami

Fanka: Liam, wciąż czekamy na Twój filmik na You Tube
Liam: Pracuję nad tym kochanie 

Ojej *.* 

- Tutaaaj macie wszystkie nagrania z koncertu w Sztokholmie ---- > Kliiiik.

Noo więc to chyba wszystko : )

Doo zobaczenia ♥  


2 komentarze:

  1. Świetne, kocham czytać wasze notki. ;3

    Zapraszam na mojego nowego bloga, przeczytaj i powiedz co myślisz ---> http://onedanger-onelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh...chyba im się nie chcę zajrzeć do kraju po prawej stronie niemiec no nie? Ale my mamy morze, góry, jeziora, pustynię....i fanki! I Tuska! xD

    OdpowiedzUsuń