wtorek, 28 maja 2013

: DD

Heeeeejka  : D 

Jeeeszcze tylko jutro i długi weekend ♥  Jaaaarajmy się xd *.* Macie już jakieś plany ? Ja mam tylko nadzieję że nie bd padać ...

Pewnie jak wiecie skończyła się trasa  Take Me Home po Europie z tego powodu  chłopcy mają teraz kilka dni przerwy, kolejny koncert odbędzie się 8 czerwca w Meksyku. 

-Nagrania z koncerty w Lizbonie -----> Kliiik.

-Trasa One Direction na rok 2014, ‘Where We Are 2014: Stadium Tour’, pobiła rekord sprzedaży biletów! Trasa odbędzie się w krajach takich jak Wielka Brytania, Szkocja i Irlandia. W sobotę 25 maja ruszyła sprzedaż biletów. Irlandzka firma, która sprawowała nad wszystkim pieczę, potwierdziła, że wejściówki na dwa pierwsze koncerty w Dublinie zostały wyprzedane w rekordowym czasie dwóch godzin. Geoff Ellis, organizator koncertu w Edynburgu potwierdził pobicie rekordu sprzedaży biletów na tamtejszy koncert. Szkocki koncert został wyprzedany w 90 minut! „To nowy rekord, potwierdza nas to tylko w przekonaniu, że bilety na One Direction są najgorętszymi biletami sezonu. Niestety ludzie sprzedają je później po wygórowanych cenach, to smutne.” – mów Geoff. Pan Ellis dodał również, że część biletów jest zwrotna i można zakupić je po wyprzedaniu, fani nie mogą tracić nadziei. Wieeeelkie wooooow ! xd

-Liam był wczoraj  na zakupach w centrum handlowym Westfield w Londynie


- Chłopcy na tt po koncercie w Lizbonie :
 

"Lizbono ten wczorajszy koncert był świetny! Co za sposób aby zakończyć europejską trasę ! Byliście bardzo głośni!"

"Europejska trasa się zakończyła : ( Jestem smutny z tego powodu, zobaczyłem dużo miejsc! Zagraliśmy niesamowite koncerty, dobrze się bawiłem, zjadłem trochę dobrego jedzenia : ) "

" To była po prostu świetna trasa pod każdym względem! Dziękuje bardzo każdemu z osobna kto przyszedł i nas oglądał! To tylko dla was, nie robilibyśmy tego bez was"

"Mnóstwo miłości dla was wszystkich!
Ale Trasa TMH rusza dalej! Meksyk w przyszłym tygodniu! wohoooo"

"Więc teraz! Czas wolny! Czas dla przyjaciół i rodziny! Odpoczywam! I spędzam stracony czas którego mi z nimi brakowało Tylko przyjaciele i rodzina"

Fanka: Zasłużyłeś na przerwę ponieważ wy chłopcy pracujecie bardzo ciężko, baw się dobrze z powrotem w domu!
Niall: Dziękuję!

Liam napisał:

"Dziękuję Europo! Kocham was wszystkich : ) "



- Eska wybrała 5 pytań od Directioners, które zostaną zadane chłopcom podczas wywiadu, o który starają się dziennikarze Eski: D -----> Kliiiik.

-W jednym z najnowszych wywiadów Demi Lovato wypowiedziała się na temat plotek o jej 'związku' z Niallem:
"Jestem już tym zmęczona! Nigdy nic nie było. Niall jest naprawdę uroczym typem i zaliczam go do moich przyjaciół, ale nigdy nie przekroczyliśmy granic... Jest słodkim dzieciakiem, rozumiemy się, ale jesteśmy tylko znajomymi'' Hahahahah jest pięknie : D 


-Morgan (reżyser This Is Us) wstawił na TT zdjęcie chłopców sprzed miesiąca podczas lotu helikopterem do Manchesteru



-Louis i Liam pracowali ostatnio nad materiałami na płytę z Johnem Ryanem, Julianem Bunetta i Jamiem Scottem.

Louis napisał na TT:
"Jestem cholernie podekscytowany tym nowym nagraniem! Świetny dzień pisania z Johnem, Julianem, Jamiem i Liamem"


- Niall napisał dziś w nocy na Twitterze:

"Uwielbiam gdy nic nie robię podczas moich dni wolnych! Wybijałem dziś kilka kulek golfowych z mojego ogrodu na polu i to jest tak ekscytujące jak mój dzień."

Fanka: Twój ogród jest tak duży jak pole golfowe czy co? omg
Niall: Nie, jest mały. Wybijałem je ponad ogrodzenie na pole po przeciwnej stronie ulicy ahah #JestemBuntownikiem

Dziś na Twitterze:

"Ahhh cholera! Planowałem zrobić dziś grilla, deszcz sprawia, że myślę, że to się nie zdarzy. Z jakiegoś powodu"

Fanka: Czy to prawda, że masz dziewczynę?
Niall: Nie, Jestem pojedynczym Pringle! I paradoksalnie lubię też Pringles ( Sią to chipsy xd )
 

Fanka: Co dziś robisz?
Niall: Nic takiego! To samo co wczoraj, prócz tego, że definitywnie zjem dziś z Nandos

"Miałem najzabawniejszą rozmowę z @_DarraghDaly! " (kolega z Irlandii)


- Zayn i Perrie w Monachium - 17.05.13
 Jaaa ich po prostu uwieeeelbiam ♥ 
Oni są idealni  *.*



I Zayn ma spodnie Barcy ! ♥

-Ashton z 5SOS (support chłopców) ma na ścianie w swoim pokoju plakat One Direction! 


- Dzisiaj jest rocznica wydania płyty "Up All Night: The Live Tour" na DVD


-Siooostra Liama @NicolaPayne2788  ma dziś urodziny ! Wszystkiego najlepszego kochana ! ♥  

-Niall z fankami w Lizbonie 


-Nicky Byrne przeprowadzi jutro wywiad z Niallem w radiu RTE 2fm około godziny 10:00PL a 12:00PL rano -----> Kliiik. 

Foteeeczki z koncertu 



 Mooooja nowa tapeeeta  : D 



H: Ty ! Tak właśnie ty bd moją żoną ! ♥





 Spotkanie z fanami -Lizbona 

 Zayn ! *.* Zaaabijasz ♥ Boooski Malik : ) 


 Do zobaczenia miśki ♥

2 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam zdjęcia chłopców- zgon na miejscu. <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego Harold jest na boso? WTH?

    OdpowiedzUsuń