niedziela, 12 maja 2013

Koncert w Berlinie ! ♥♥

O bożeee ludzie wczoraj odbył się koncert w Berlinie, na którym było pełno Polish Directioners.. !
Jest dużo rzeczy, które muszę wam powiedzieć.
A więc zaczynajmy !

1. Macie tutaj najważniejszą część TwitLongera pewnej dziewczyny, która była na koncercie! ♥
' O MÓJ BOŻE, KRZYCZYMY, WOŁAMY ICH, NADAL NIC!!! NAGLE HARRY BIEGNIE W "NASZĄ STRONĘ". WSKAKUJE NA TĄ WYŻSZĄ PLATFORMĘ, PRZELATUJE WZROKIEM PO CAŁEJ ARENIE IIIIIIIII, UWAGA!!!!!!!!!
NAGLE JEGO WZROK SIĘ ZATRZYMAŁ!
NA SEKUNDĘ ZAMARŁAM!
PATRZYŁ PROSTO NA NAS!!!! 
FLAGA W GÓRZE!! POKAZUJE MU NAPIS, ALE WYGLĄDA JAKBY NIE MÓGŁ SIĘ DOCZYTAĆ WIĘC SZYBKO NACIĄGAMY FLAGĘ! HARRY MRÓŻY OCZY. 
CZYTA!!!!! 
UŚMIECHA SIĘ I PODNOSI KCIUK W GÓRĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
ZACZĘŁAM PRZEKLINAŚ Z RADOŚCI. SPOJRZAŁAM SZYBKO W STRONĘ MAGDY. TROCHĘ ZASŁANIAŁA JĄ FLAGA, ALE KIEDY W KOŃCU ZOABACZYŁAM JEJ TWARZ!!!! BYŁA TAKA ZAPŁAKANA I PRZEPEŁNIONA SZCZĘŚCIEM!!! TO BYŁO TAKIE PIĘKNE!! ZACZĘŁYŚMY POWTARZAĆ DO SIEBIE, ŻE HARRY NAS ZOBACZYŁ, HARRY WIDZIAŁ POLSKĄ FLAGĘ. PRZECZYTAŁ NAPIS. UŚMIECHNĄŁ SIĘ. HARRY NAS ZAUWAŻYŁ. 
ON NAPRAWDĘ TO WIDZIAŁ!!! 
WSZYSCY WIDZIELI, ŻE NAS ZAUWAŻYŁ!!!!!! 
(BOŻE, PŁACZĘ TERAZ JAK CHORA!!!) 
NIE MINĘŁY NAWET 3 MINUTY, KIEDY W TEN SAM NAROŻNIK PODBIEGŁ LIAM! ZAPŁAKANE I UŚMIECHNIĘTE TRZYMAMY FLAGĘ W GÓRZE!!! 
LIAM KIWA W STRONĘ SEKTORU 409. OBRACA SIĘ NA PŁYTĘ! 
MYŚLE SOBIE - STARA, TO JEST TEN MOMENT!!! FLAGA W GÓRZE!!! LIAM!!! LIAM SPÓJRZ NA NAS!!!! 
TO BYŁO MAGICZNE, LIAM SPOJRZAŁ PROSTO NA FLAGĘ. ZMARSZCZYŁ SIĘ TROCHĘ, BO PEWNIE NIE MÓGŁ SIĘ DOCZYTAĆ, ALE KIEDY NACIĄGNĘŁYŚMY FLAGĘ, MÓGŁ PRZECZYTAĆ CAŁY NAPIS!!!! UŚMIECHNĄŁ SIĘ!!!!!!!!LIAM UŚMIECHNĄŁ SIĘ DO NAS I POKIWAŁ W NASZĄ STRONĘ! WTEDY UMARŁYŚMY TRZECI RAZ!!!!!! WSZYSTKO DZIAŁO SIĘ TAK SZYBKO, WSZYSTKO BYŁO TAKIE PIĘKNE. ALE WTEDY LICZYŁO SIĘ TYLKO TO, ŻE ONI NAS WIDZIELI. ONI NAPRAWDĘ ZAUWAŻYLI POLSKIE DIRECTIONERS.'

  • Na tym nagraniu widać jak Harry czyta napis - KLIK

Flaga należy do @Maddie__94 i @ThumbsUpForMe miały M&G i stały w pierwszym rzędzie przy głównej scenie. 








2. Polki miały czerwone i białe baloniki. Jeden podczas ' Change my mind ' wleciał na ten podest i Hazz się nim bawił!





  • Harry rzucił pałeczki Josha w publiczność i jedną z nich złapała polska fanka!

Tak wiec jak widzicie to był jakby koncert Polek..! 
Jestem z nas taka dumna, a szczególnie z tych dziewczyn, dzięki którym chłopacy nas zauważyli..! <3

  • ''Wczoraj w Berlinie i dziś w Hamburgu parownicy Sony rozdawali fankom pod areną bilety na koncert. ''




3. Teraz czas na nagrania i zdjęcia z koncertu!

Fanki pisały, ze Louis wydawał się być zmęczony na koncercie. Dzisiaj dodał Tweeta, ze nadal źle sie czuje. Dodatkowo mama Louisa potwierdziła, że Louis jest przeziębiony i boli go gardło.
Ohh biedaczku.. Jesteśmy z tb..Mam nadzieję, ze szybko wrócisz do zdrowia! <3

  • Chłopcy pływają na scenie 
                                    


  • Chłopcy śpiewający My Heart Will Go On
                                    





  • Niall mówi o One Big Announcment - KLIK

  • A teraz najważniejsze! Na filmiku macie występ chłopaków z singlem 'Up All Night ' Po wykonaniu piosenki Liam wymienia Polskę jako pierwszą, a dopiero potem Niemcy!               Patrzcie - minuta 2:30.. ! ♥    fsdkhfshgdflkghdfkl;g! <3
                                


  • Reszta nagrań tutaj ! - KLIK


No to pora na zdjęcia! <3



A soo potańczmy w rytmy muzyczki ! xd




OMG! Ludzie czy widzicie to co ja?! Tyle polskich flag, że aż płakać sie ze szczęścia chce! ;( 
Mam nadzieję, że Paul i cała ekipa to wszystko widziała! <3




Romanse w trakcie pracyy..! No wiecie co! xd





Liam.. ? No wiesz tego się po tobie nie spodziewałam.. Co innego Harry, ale ty? xd



Jak szaleć to szaleć!




L: Wyjdziesz za mnie ? 








Boże jak to świetnie wygląda! ♥




A tutaj mraśny Zayn u państwa na ekranach ! <3




A z tym koszem Nialluch biegał sobie po scenie xd
 



A teraz najlepsza wiadomość dla mnie i dziewczyn, które mają powyżej 170cm wzrostu.. 
Podobno wszystkie dziewczyny, które były na koncercie piszą, że Harry jest wielkii! <3
Hihihi!... To taki mój złowieszczy śmiech.. nie przejmujcie się xd

 

#Na koniec macie zabawny fakt xD
Zayn popsuł siedzenie w toalecie tourbusa, kiedy po ciemku schował się tam przed chłopakami, podczas gry w chowanego.
Hahah Zayn ... po prostu nie wiem co powiedzieć.. xd 
Jesteś zdrowo walnięty, ale i tak cie kocham ! <3


No to chyba na tyle.. Przepraszam, że tak późno, ale jakoś wcześniej nie miałam czasu..
Dobranoc ♥

5 komentarzy:

  1. Ja mam wrażenie,że tam w tym filmiku jak śpiewają Up All Night to Liam mówi "Hello Germany" a nie "Poland,Germany".Ale możliwe,że się mylę i i tak się jaram,że wymienił Polskę pierwszą *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. MAGICZNE.
    Jestem tak zajebiście szczęśliwa. *.*
    Czy Nialler powiedział w tym filmiku o One Big Announcment " Thank you very much Poland, you have amazing flag" <3
    Chyba za dużo szczęścia jak na jeden dzień, bo już wariuję.
    ________________
    Wybaczcie za przekleństwo. Kocham was ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożee! Faktycznie..! <3
      Wstawiłam ten filmik, ale nawet nie zdążyłam go obejrzeć..
      Na szczęście dzieki tobie to zrobiłam..
      O mamoooo! Tak strasznie sie jaram..
      Noo nareszcie nas zauważyliii ♥

      Usuń
  3. Jak widze te wszystkie Polskie flagi na koncercie to poprostu dech w piersiach mi zawiera...Po przeczytaniu tego posta serce mi zaczęło być szybciej <3 Chcież nie mogłam być na tym koncercie czego bardzo żałuje jestem dumna z moich wszystkich sióstr Directioners i cieszę sie ich szczęściem <3 <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile zapłaciłaś za jeden bilet? :* Jeśli mogę wiedzieć , ps pozdrawiam cie jestes mega i masz super blog <3

    OdpowiedzUsuń