wtorek, 28 maja 2013

Sesja zdjęciowa.! ♥

Hejooo wszystkim xd
To ja Ewelina we własnej osobie. Na wstępie przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale tak jakoś wyszło. Ciężkie dni i wgl.
Dzisiaj w szkole popłakałam się chyba z 6 razy. Ale spokojnie to ze śmiechu.. Mam tak często, a szczególnie gdy zbiera się na deszcz xd
Okay kończe mój cudowny wstęp i zaczynam !


  One Direction - Sesja dla magazynu Anan - Japonia












Bożee Liam powala spojrzeniem! :D



Louis kocham twój uśmiech :D



Zayn ty jesteś zbyt seksowny! 



W tym momencie mój mózg przestał pracować. <3



Te oczy są najpiękniejsze na świecie! <3








I właśnie w tym momencie każda Directionerka chciałaby być tą różą..! <3




Nie mogę oddychać! 




Hahha o boże Harry prosze cię.. xd



Aż nie wiem co powiedzieć. Zayn wygląda po prostu zniewalająco.. ♥







W taki sposób nie sprawisz, ze o tobie zapomnę. W ogóle mi nie pomagasz.. 












Harry: A so zaszalejmy! 
Niall: Coś tu nie gra. Harry znowu coś poprzestawiał. 
Louis: Ehh ci idioci 







 












Po obejrzeniu zdjęć gwarantuje ci, że nie zaśniesz tej nocy.! :D


Ps. Kolejny rozdział postaram sie dodać jak najszybciej bd mogła.. Mam nadzieję, że się nie gniewacie.

Kocham was! <3


7 komentarzy:

  1. przypomni mi ktoś jak się oddycha, proszę... <33333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekniiiii <3 Liamm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej chwili każda Directionerka zapragnęła mieć TE zdjęcia....Haha...Louis na deskorolce na stole xD. Koksu ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Patka: Wdech, wydech....xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz jak najszybciej następnego imagina!!! Jakie słodziaki!!! <3 nie mogę oddychać!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde ♥ Boże Harry czekaj tam na mnie nadchodzę.

    OdpowiedzUsuń