sobota, 25 maja 2013

Koncert w Madrycie 24.05.2013 i nie tylko : )

Morning all ♥

Jak tam u was  ? Poogoda się popsuła, nie ma co robić więc postanowiłam dodać  co nie co  . Aha jakbyście chcieli jakieś ciekawostki o jakimś chłopaku albo coś to piszcie, dzisiaj jestem do waszej dyspozycji : D 

-Social Star Awards 2013 - Chłopcy dziękują za nagrodę (od 1:43) ----> Kliiik.

-Ekskluzywny wywiad z Lou Teasdale (makijażystką i fryzjerką One Direction) -----> Kliiik.

-Fanki miały wczoraj na koncercie  kartki z napisem "Gracias"


- W czwartek Niall, Louis i Liam nie tylko brali udział w treningu piłkarskim z Real Madryt, ale także rano byli w parku linowym oraz grali w Paintballa, był z nimi też Zayn, a także inni znajomi.Jaaak fajnie  :)

Andy wstawił nagranie na keeka ----> Kliiik.

Louis w parku linowym----> Kliiik.



-Tata Harry'ego był na wczorajszym  koncercie w Madrycie, Harry wstawił na IG zdjęcie jego wejściówki za kulisy.

"Fajne nazwisko tato. Cały ten czas byłem w błędzie. Jestem Harry Sytles"



-Już dziś  o 11:00 ruszyłą sprzedaż biletów na trasę koncertową po stadionach "Where We Are Tour 2014" po UK i Irlandii ----> Kliiik.


- Wczoraj  na Twitterze:

Niall:
"Madryt! Jesteście szaleni! To było niesamowite! Kocham to"


"Oh tak, przypomniało mi się o czymś. Bilety na trasę koncertową na stadionach w Irlandii/UK będą w sprzedaży jutro rano o 10:00am! wooooho! Kto kupuje bilety?

"Nie mogę uwierzyć, że sprzedajemy bilety
na stadiony! Słowo stadion wywołuje u mnie gęsią skórkę"

"Dostaje wiadomości o ludziach stojących w kolejce przed sklepem aby kupić bilety! Dziękujemy wam bardzo! Ale jedna rzecz! Proszę bądźcie tam bezpieczni! dużo miłości"


Fanka: Kocham Cię Niall
Niall: Też cię kocham

Fanka: Hej Niall jesteś podekscytowany na przybycie do hershey park tego lata?
Niall: tak jestem!. Minęło już trochę czasu od naszego pobytu w Stanach"

Fanka: Naprawdę kocham to jak bardzo się o nas troszczycie, to sprawia, że jestem szczęśliwa
Niall: Ponieważ wy spełniliście nasze marzenia! Brzmi tandetnie. Ale to prawda

Louis:

"Bilety na trasę po UK i Irlandii w sprzedaży jutro rano, nie mogę uwierzyć, że to mówię! Wszyscy inni trzymajcie się, przybywamy zobaczyć was już niedługo"

Harry:


"Madryt byliście dziś niesamowici" Bardzo dobrze! Dziękuje wam bardzo x"

"Pierwsze bilety na nasza trasę 'Where We Are' na 2014 wychodzą jutro rano o 10:00am. Proszę, weźcie jakieś. Nie będzie aż tak dobrze, jeśli nikt ich nie weźmie."

Liam:

"Madryt kocham Cię!!! Jutro jeszcze raz to samo? : ) "

Fanka: KOCHAJ MNIE
Liam: czeeść

Fanka: Jak się masz?
Liam: bardzo dobrze : )

Fanka: Nie mogę się doczekać aby zobaczyć was za 2 dni w Portugalii
Liam: Zobaczymy się tam kochanie : )


Fanka: Jestem bardzo podekscytowana aby zobaczyć was w tego lata!!
Liam: ja też : )

Jejka jak ja im zazdroszczę ; c  

-Harry wstawił na swój IG zdjęcie ekipy filmującej, co oznacza, że chłopcy znów nagrywają materiały do filmu This Is Us ----> Kliiik.

-Harry wstawił na vine filmik z Niallem 
 
"Platform Niall i trzy czwarte"----> Kliiik.


Dodał także dwa zdjęcia na IG:

 "Ilu ludzi potrzeba aby zrobić zdjęcie? Te dwa pączki" ----> Kliiik.

''Dziękujemyy" ----> Kliiik.


Niall z fankami w Barcelonie 21.05.2013


 Hazza z fanką 


 ndjkvniwjfeuhvdvwjfebebvejmvv*.* 



Jeśli macie propozycję na posta piszcie : D 

Do zobaczenia ♥

4 komentarze:

  1. Hmmm może krótkie imaginy z gifami ? Tak dawno ich nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gify, imaginy, ciekawostki Lou:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gifami zajmie się Kasia bo jak wiecie jest w tym najlepsza : ) Co z imaginami to nie mam pojęcia miejmy nadzieję że nie długo się pojawią : ) Cieeekawostki pojawią się pewnie jutro albo jak jeszcze dam radę to dzisiaj : )

      Usuń
  3. może 3 część gifo kistoryjek? lub może imagin (tak bardzo juz sie nie moge doczekac na niego ) :* <3
    I <3 U

    OdpowiedzUsuń