czwartek, 9 maja 2013

Dzisiaj xxx

Czeeeeść wszystkim. Absolutny brak czasu za co was przepraszam... Wczoraj miałam urodzinki, omg.... jaka ja stara :O Tęskniłam za wami, zdecydowanie ♥

1. Huuuuu Niall dał wczoraj follow około trzystu osobą.... Omg... Czaicie to ?! ♥ Niestety nie znalazłam się wśród nich. ;__; Ktoś może jest takim szczęściarzem ?

2, Jak Ew wam pisała, Liam i Danielle rozstali się ... To straszne. Ja osobiście jestem ich wielką fanką ;__; uwielbiam Dan ♥ . Jedna z fanek zapytała się jak radzi sobie z rozstaniem, a on powiedział że je czekoladę.

3. Little Mix zorganizowały liveczata dla Polski, w którym Perrie powiedziała że ma naszyjnik i pierścionek od Zayna ----- > Awww ♥

4. Josh dzisiaj ;



5. Wczorajszy koncert w Sztokholmie ;

* Maranie Nialla zawsze spoooooko ! xD


* U la la la laaa !



Z IG Josha ;











* Awwnfjenfkdsfkdkgf ♥ 

6. Niall napisał na tt że za sześć dni zostanie ogłoszone coś dla Directioners. Myślicie może że to zmiana trasy koncertowej *___* . Omg bo jeśli tak, i jeżeli tam bd Polska to ja po porostu padne na zawał ;__;

7. Sklep One Direction w Oslo zostanie otwarty w tę sobotę o 11;05

8. Chłopcy wczoraj podczas śpiewania LWWY. Sądze że nagrywała to wielka fanka Nialla. Hahahah powaliło ich, ale świetnie śpiewają ♥ ---> jndgbfjef

9. Savan na wczorajszym koncercie ;


10. Pamiętacie starego ochroniarza chłopców, Andy'iego ? Niedawno na TTdodał takie zdjęcie z Niallem sprzed kilku lat ;


Mrrrrr co za klata ♥

11. Niall i Zayn wczoraj za kulisami ;
A tu filmik Zayna, Louisa i Nialla ----> hghfjfjfkkf




12. Louis i Niall pod areną w Sztokholmie ----- > vhjkbnlm;,

13. Zły Liam atakuje Harrego na scenie ---> https://www.youtube.com/watch?v=KPk1syhsu5w&feature=youtube_gdata_player

14. Niall założył wczoraj wianek na czerep ;


15. Harry przywalił wczoraj na koncercie w naszyne do dymu. Ten to ma z tym szczęście... Zawsze coś mu sie stanie ;___;

16. Ukaże sie nowa książka o One Direction. Wyjdzie w sierpniu, ale jeszcze nie wiadomo dokładnie kiedy.


17. 18 maja zostanie otworzony sklep w Phoenix ;


Na koniec macie takie fake zdjęcie chłopców ;


i na koniec Niall na motocyklu ;


Jednokierunkowych ziomki ♥

2 komentarze:

  1. Świetne, uwielbiam waszego bloga. ;3

    Zapraszam na moje nowe opowiadanie --> http://onedanger-onelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione, ale :
    Wszystkiego Najlepszego :**
    wiecznie młoda.

    OdpowiedzUsuń