czwartek, 30 maja 2013

Yooooo

Cześć ludziska.
Wiem że mnie tu dawno nie było i pewnie mnie już nie lubicie, albo nawet mnie zapomnieliście, ale wróciłam. Dużo sie dzieje, dlatego nie mam czasu tu wchodzić. Musiałam poprawiać oceny i te rzeczy. Dzisiaj jest tak jakoś spokojniej.

1. Płyta chłopców pokryła się podwójną platyną w Portugalii, za sprzedaż w 30.000 kopiach.




2. Zayn wczoraj cały dzień spędził w swoim domu w Londynie opiekując się Hatchi. Parrie jest w trasie koncertowej w USA. Siostra Zayna wstawiła to zdjęcie na TT ;


3. Niall we wtorek bansował na domówce w Londynie ze swoimi przyjaciółmi ;



4. Liaś wybrał się na zakupy ze swoją siostrą, tatą i paroma znajomymi. Byli w Manchesterze.









5. Zayn i Liam fotka z rąsi ;


6. Nie wiem czy wiecie ale chłopcy do 8 czerwca mają wolne ♥

7. Niall i Louis wczoraj / dzisiaj w Londynie na meczu ;


Był to mecz na Wembley i potem Niall wstawił to zdjęcie na tt, pisząc że czuje się dumny że jest Irlandczykiem;



8. Danielle wczoraj ;


9. Harry czubek wskoczył w tłum fanek, ale ochroniarze go zgarnęli xD Od 0;40 minuty i potem Niall coś śpiewa, tylko nie wiem co to. xD ---- > Hakuna matata

10. Liam został wczoraj zbombardowany przez dzieci w jednym z centrów handlowych.

11. Nowa fotka Harrego ;


Nowe zdjęcie Pezz ;


12. Sesja zdjeciowa do " Ananu"













13. Wygląd tour busa chłopców od środka ;




14. Zdjęcie Harrego z koncertu ;



Takie tam zdjęcia ;


* Se princessa Niall w wianuszku ♥


* Mam cie !


* Hłe hłe hłeeee ♥ Słodziak


* No i weźcie czy wy byście nie padli gdyby tak dla was zagrali ? *__*


 * Nialll i jego gitara ♥


* Bad Boooooy ♥


* Friedns forever ♥


 * Paczaaaadła ♥

 
* Czy ktoś może mi powiedzieć z jakiego to wywiadu ? xD Albo chociaz link jak oni to tańczą,, bo ja nie pamiętam co się wpisywało :(  . a tak poza tym .... hahahhahahah ! ♥


* Malik jest niesamowity i chyba każdy uwielbia jego uśmiech ♥


* Hahahahhahahah ♥


* Ksdnbfhewdbfjewdsnfjijjjjj słodziak ♥

















3 komentarze:

  1. Hahah Niall na ostatnim zdjeciu wymiata xd

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jaka szkoda, że ochroniarze zgarneli Hazze po skoczeniu w tłum. pewnie wyszedł by z tamtąd bez koszuli uchuchu

    OdpowiedzUsuń