czwartek, 16 maja 2013

Niespodzianka i Konfereencja : )

Heeejka ziomki ♥ 

Została ogłoszona niespodzianka  na którą czekaliśmy tak długo One Direction ogłosiło swoją  nową trasę koncertową  na 2014 rok ! ♥  Trasa bd nazywać się : ''Where We Are''   i chłopcy bd występować na stadionach -----> Kliiik. Na razie zostały ogłoszone koncerty po UK, Irlandii i Ameryce Południowej. Szczerze nie spodziewałam się tego ... a wy ? Jesteście zadowoleni z niespodzianki ? : )

 Po Europie ogłoszone bd później  miejmy nadzieję że Polska teeż tam będzie . Tutaj macie  zwiastun nowej trasy ----> ''Where we are''

Nw jak wy ale ja jestem z nich cholernie dumna ,mimo tak młodego wieku osiągnęli tak wiele. Jestem z nimi całym sercem ♥


-Chłopcy poinformowali nas na swoich tt : 

Liam :

"Guys, jestem bardzo podekscytowany na trasę po stadionach! Jeśli Twój kraj nie został jeszcze ogłoszony, nie martw się. Planujemy ogłosić więcej niedługo"

Niall :

"Jestem bardzo podekscytowany ogłoszeniem pierwszej tury trasy po stadionach! Tak więc nie mogę się doczekać aż ogłosimy wkrótce więcej dat!"

Harry :

"Nie możemy uwierzyć, że ogłosiliśmy trasę koncertową na 2014 rok. Ameryka Południowa, Wielka Brytania, Irlandia... Reszta świata, miejcie uszy szeroko otwarte." 

Trzeeba wierzyć że Polska teeeż się znajdzie na liście . Wkońcu miała być to niespodzianka dla wszystkich Directioners : )

- Sprzedaż biletów na trasę "Where We Are Tour 2014" ruszy:
25 maja 2013 dla UK i Irlandii
24 czerwca 2013 dla Ameryki Południowej 


-Chłopcy na konferencji prasownej na stadionie Wembley - Londyn












-Niall dziś na stadionie 


-Chłopcy dziś wieczorem mają koncert w Szwajcarii -Zurych 

-Chłopcy potwierdzili, że nowy album wyjdzie jeszcze pod koniec tego roku oraz, że będzie zawierał utwory o bardziej rockowym brzmieniu. -----> Kliik.

-Ostatnio Niall na tt napisał :

"Oglądam "To Tylko Sex" w TV! Świetny film! Justin Timberlake jest szefem!" (rządzi!)

Napisał również do chłopców z 5SOS, że za nimi tęskni i widzą się w Ameryce, życzył im bezpiecznego powrotu do domu.

-Hazza to oto zdjęcie wstawił na swojego IG 

 -Waliyha ( siostra Zayna) wstawiła na IG zdjęcie z bratem pisząc, ze bardzo za nim tęskni.



-Hazza i Liam byli ostatnio  w fundacji Trekstock (zajmująca się walką z rakiem)


-Niall, przedwczoraj w nocy, oglądał zeszłoroczne wywiady z chłopcami, które zostały przeprowadzone w Australii! Horan, na twitterze, napisał, że nie może doczekać się czasu kiedy tam wrócą!

-Zayn, Perrie i Jonnie (brat Perrie) zrobili przedwczoraj niespodziankę mamie Perrie z okazji jej urodzin, odwiedzili ją i wszyscy wspólnie poszli do restauracji Weymouth Tandor w Weymouth. Mama Edwards podziękowała na Twitterze, za niespodziankę pisząc że były to najlepsze urodziny w życiu.

Zayn z fanką w restauracji
 


- Sesja chłopców Manchester20.04.2013









-Chłopcy pod areną Dania ( 10.05.2013 )

 Horan jakie całko *.*  Brałabym ♥

 Zaaaaayn ! nwdjwmskmkvnecsmcowfm *.*

 Matko oni są idealni  ♥   Umarłam po raz 69696969669696969696969696969







Okey to chyba wszystko : D 
Ja uciekam miłego wieczoru życzę : **

4 komentarze:

  1. Moja najzabawniejsza koleżanka na świecie, która nie jest Directioner powiedziała, że muszą tu przyjechać, bo nie ma zamiaru znowu wyciągać mnie z dołu. :)))
    Skoro ona mówi, że muszą, to muszą.
    __________________
    Świetny post. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przyjaaadą trzeba tylko w to wierzyć : ))

      I dziekuje ♥

      Usuń
  2. Kiedy jakieś imaginy:* brak mi ich ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dodałam kolejny rozdział! Mam nadzieję, że ci się spodoba <3

      Usuń