niedziela, 26 maja 2013

Ciekawostki o Lou ! ♥

LOUIS TOMLINSON

Urodził się 24 grudnia 1991
w Doncaster,South Yorkshire, Wielka Brytania.


- Louis: Jedyny powód dla którego noszę paski jest to, że potajemnie chciałbym być zebrą

-Louis: Stary widziałem cię w telewizji! Harry: Serio? o mój boże, na jakim kanale? Louis: na animal planet

-Raz Lou zobaczył małą dziewczynkę zajadającą marchewkę i powiedział: "Nie, jest dla mnie za młoda."

- "To wspaniałe mieć ludzi, którzy wspierają cię gdy robisz to co kochasz" - Louis .

- *Do Nialla* Louis : Kocham cię bardziej niż moje marchewki.

 -Niall " Harry jest najmłodszy z zespołu a wszyscy myślą że ja " Lou : " Bo ty jesteś słodki a Harry zdemoralizowany " 

- W nocy Louis lunatykował, wszedł do mojego łóżka, pchnął je i usiadł na podłodze śpiewając melodię z Księgi Dżungli" - Niall

- Dlaczego marchewki są lepsze niż kapusta? Louis : Ponieważ nie można przejść ulicą mlaskając kapustą

- Louis chciałby mieć dziewczynę, która doceniłaby jego napięty harmonogram i nie wściekała się, gdy nie zadzwoni, czy nie odpisze na smsa.

- Louis uważa, że najsłodsza rzecz w Harrym, to jego 4 sutki

-"Mój typ to bezczlna dziewczyna, które potrafi mnie rozbawić." - Louis.

-.Louis boi się mieć teraz dziecko, kocha dzieci, ale nie jest gotowy na własne.

-Louis mówi, że nie boi się okazywać swoich emocji.

-Louis  płacze na komediach romantycznych.

-Louis nie lubi, kiedy ktoś przy nim mlaska.

-Louis opowiada na randkach kawały.

- Louis: "Kiedy jestem smutny idę do łóżka Harrego. On jest jak chusteczka na otarcie łez, a kiedy bawisz się jego lokami wszystko staje się piękniejsze" 

- "Kiedyś na spotkaniu z fanami skoczyłem Liamowi na plecy, a zaraz po tym przez przypadek z nich spadłem."-Lou 

-Popiera kampanie uświadamiające co to HIV i AIDS.

- Raz Louis wypił parę drinków z przyjaciółmi więc zamiast wracać do domu, postanowił przespać się na lotnisku

-Louis: jeśli chcesz coś zrobić, zrób to. Nie masz nic do stracenia.

-Louis: Moja przyszła dziewczyna musi mówić tak samo dużo jak ja, a to jest trudne. Ew ! Jesteś idealna *.* 

- "Możesz mnie obrazić, ale nie masz prawa obrażać naszych fanów." - Louis Tomlinson.

-Co byś zrobił gdybyś przez jeden dzień był dziewczyną? Louis : Stanął przed lustrem i ściągnął ubrania.

- Nienawidzi chodzić w skarpetkach, zakłada je wtedy, gdy musi.

-Louis nie lubi fasoli 

-Lubi zabierać telefony chłopakom i chować je tak aby nie znaleźli xd

-Ma 4 siostry: Charlotte (Lottie), Felicite (Fizzy), Daisy i Pheobe (bliźniaczki)

-Louis twierdzi że dziewczyny z mocnym akcentem są atrakcyjne

-Louis mówi że nie jest z byt dobry w dążeniu do celu

-Kocha swoje ubrania i nienawidzi jak ma założyć coś dwa razy 

-Louis ma bokserki z napisem ''Lubbly Jubbly''

-Po tym ajk Louis obejrzał po raz pierwszy ''Księżyc w Nowiu'' potem przez resztę dnia udawał Edwarda Cullena 

Okeeey mam nadzieję że wam wystarczy : D Wieeem małoo ale już nie mam siły : )  
Ja ucieekam paaaa kochani ♥

10 komentarzy:

  1. Jejku !
    Dziękuję *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow. Świetny jest ten blog. *,*
    Uwielbiam. <33
    Fajnie go prowadzisz. Podziwiam. hahah. :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten blogg.. Najlepsze o dziewczynce z marchewką i o "Księżyc w nowiu" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! <3
    A kiedy dodaie imagina? Mówiłaś że pojawi się w ten weekend.czekam z niecierpliościa :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Booo tak miało być ale dziewczyny chyba nie mają weny ...
      Postaaaram się je trochę popędzić xd : )

      Usuń
    2. dobrze :3 Luv U.

      Usuń
  5. Uwielbiam ten blog:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Louis: Moja przyszła dziewczyna musi mówić tak samo dużo jak ja, a to jest trudne. Ew ! Jesteś idealna *.*

    Hahha. To jeszcze o niczym nie świadczy xd

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie jest trudne....jak...jesteś mną...Gadam CIĄGLE!!! Nawet na lekcji z koleżanką, na basenie pod wodą, i w kinie przez telefon...Czy to znaczy, że...??....! *O* TAAAAK! xD

    OdpowiedzUsuń