niedziela, 19 maja 2013

Notka informacyjna dotycząca SIŁA MARZEŃ ŻYCIE W ONE DIRECTION

Cześć wszystkim. Mam nadzieje że dzisiaj nikt sie nie nudzi.

To jest taka notka informacyjna.

Zastanawiałam się ostatnio nad pewną rzeczą. Na urodziny dostałam książkę " SIŁA MARZEŃ ŻYCIE W ONE DIRECTION ". I tak sobie myśle że niektórzy z was nie mają tej książki z różnych przyczyn, a to takie niefajne gdy jakaś część Directioners  ją czyta, a wy nie możecie bo nie macie takiej możliwości. Dlatego, jeśli są jacyś chętni, to ja wam ją ładnie przepisze żebyście mogli to przeczytać. Bd dodawać po jednym chłopcu na tydzień bo tego jest naprawdę dużo. I stwierdzam że warto jest przeczytać tą książkę. Jeśli są jacyś chętni, to wiecie co robić  ;)

11 komentarzy:

  1. Uważam,że to dobry pomysł, ja nie mam tej książki a chętnie bym ją poczytała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie przeczytam. Byłoby super gdybyś pisała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę byś to zrobiła? <3
    Fajnie by było :*

    OdpowiedzUsuń
  4. taaaa nareszcie będę mogła to przeczytać...

    ogarniając się mówię że popieram pomysł :DDDDD

    a jak są tam jakieś zdjęcia to też będziesz dodawać??

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest chyba nie legalne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest legalne jeśli podam źródło i autora -.-

      Usuń
    2. Źródło: Księgarnia której nazwy nie znam


      Autor: One Direction
      xD A widziałaś, że z tyłu jest adres strony na której PODOBNO można ich online złapać? O.O

      Usuń
  6. Super. Każda directioners która nie ma tej książki będzie ci wdzięczna :) Ale gdyby to było możliwe to mogłabyś wstawiać zdjęcia z tej książki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Właśnie to robię. :)

      Usuń
    2. Super :) Nawet nie wiesz jak jestem Ci wdzięczna :)

      Usuń