piątek, 1 marca 2013

28.02.2013

Joł rodzinko. Teraz się będę z wami tak witać... Podoba mi się to. Przepraszam że tak dawno nie dodawałam posta, ale za bardzo wszystko mnie męczyło. Dzisiaj wam za to wszystko nadrobię. Widze że dziewczyny dawają sobie radę więc nie mam tak dużo.

Wczoraj był bardzo emocjonujący koncert w Szkocji, a dokładnie w Glasgow. Niall i  Zayn popłakali się na nim. Możecie to zobaczyć na zdjęciach które dodała Sandra.
Taak ogólnie to Harry zakochał się w Glasgow. Zayna ulubioną rzeczą jest " Irn Bru". Nie mam pojęcia co to jest... Wie ktoś może ? A Liamowi podobają się dziewczyny... Liaaaaam bo powiem Danielle. Na scenie jak zwykle nie zabrakło wygłupów. Louis i Niall próbowali kopać sztuczny dym, Niall skoczył na Harrego a ten upadł ( hahahahhaha Ew... przypomniało mi się dokładnie to samo ♥), Louis ganiał Liama po scenie, a Liam zboczuch uderzył Harrego w męskość. Tak że stwierdzam koncert udany. 

Niall dodał to zdjęcie na tt z podpisem : "Tak się dzieje kiedy Louis i Zayn grają w jednej drużynie w FIFIE" Barcelooona ♥



Noo wymiatają. Jestem z nich dumna <3

Kolejne zdjęcie Nialla tym razem dodane przez jego przyjaciela Eoghona McDermotta z podpisem " Najlepsza historia miłosna w życiu "


Hahahah słodziaki. ♥

Skoro jesteśmy przy Niallu to jedziemy dalej. Jakaś osoba dodała takiego tweeta ;

Niall jej bardzo ładnie odpowiedział, jestem z niego dumna ♥
" Dziękuje bardzo ! Jesteś bardzo miłą osobą ! Zajdziesz w życiu daleko mówiąc tak do ludzi ". 

Przypierdoliła bym tej nikczemnej osobie łopatą w ryj... 

Teraz zejdziemy na Louisa. Nasz marchewkowy chłopak ma dwa nowe tatuaże na ręce. 


 Globus i podkowa. 

Oglądam sobie zdjęcia i widzę że Lou ostro szaleje na koncertach ; 


Niee rozbieraj go , no zaczekaj chwile na mnie. xD



Taaak Louis gangsta lubie to ! ♥

Lou i Ben Winston krótka rozmowa na tt ;


Tu macie ładne plakaty które można zakupić na Arenie ;











Tu mikrofony chłopców na trase. Z łatwością można rozpoznać Nialla. ♥



Moje ulubione zdjęcie Harrego w czapeczce szkockiej. ♥ 


Harry wczoraj po koncercie wybrał się ze swoją przyjaciółka Ellis do klubu nocnego.

Tu chłopcy wychodzący z hotelu w Glasgow ; 


Wiecie że nasz Harry uczy się grać na gitarze ? ♥ O taaak.




Niall.........Ty masz zawsze takie fajne buty *___*

Okey kończe z koncertem w Glasgow, no bo ile można. Teraz tak mało ciekawostek.


1. Dziś urodziny JB, dlatego Niall złożył mu życzenia. Poza tym nasz niezwykły irlandczyk informuje że sa w drodze na koncert do CARDIFF.

2. Liam wczoraj nareszcie ruszył swój wielki zad na tt i tweetował do fanek ; 

* Piesek jednej fanki zdechł i musiała go pochować. Liam stwierdził że to potworne uczucie i napisał ; " Mam nadzieje że wszystko w porządku kochanie ;(  "

* Fanka spytała kiedy następny tweetcam. Liam opowiedział ; " Miejmy nadzieję że wkrótce. " 

okey na reszte jestem zbyt leniwa. xD Przepraszam. 

3. Wczoraj w Dublinie odbył się koncert THE SCRIPT. Udało się na niego paru kumpli Nialla, zaś on sam żałował że nie może na niego iść. Potem coś koło pierwszej, a drugiej w nocy napisał na tt że idzie spać i że nas kocha ♥. 

4. Niall wczoraj w TopGolf, nasz chłopak pograł sobie w golfa ; 




5. Harry był wczoraj wraz z Lou Teasdle w galerii sztuki ;

 



6. Niall był widziany w Tesco ( hahahahahah Horan uwielbiam cię ♥ ), a Liam w Westfield (Londyn).

Na koniec zdjęcie Harrego i Liama ;


No i jak można tego nie lubić ? Hahahahhahahahahah ♥

Tak poza tym jestem zrozpaczona... Barca przegrała ;(
To było straszne... Ale w sobotę drugi mecz, może te wygramy. 

Okey. Kocham was ♥ Paa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz