poniedziałek, 11 marca 2013

Sesja Take Me Home

Okey chciałam poinformować, ( bo w komentarzu padło takie pytanie ) że rozdziały będę dodawać w czwartki i niedziele. Bo skoro Ew ma środe i sobotę , to ja wezmę te dwa. Mam nadzieje że odpowiada wam taki termin. : )

A teraz zdjęcia z Trasy Take Me Home.

To są najprzystojniejsi chłopacy na świecie ♥  



Co ja bym zrobiła żeby zobaczyć ten uśmiech w realu...


Mrrr ♥ Lou



Uuu zakochałam się po raz 94345475 ♥


Te skupione miny ;*



Harry wsiadł w samochód i przyjedzie nim do Polski ♥



 Gaaang ♥



Awwww ♥


O mój Boże... Uwielbiam oczy Malika xx ♥ 






Omomomoom ♥ mamooooo błagam kupicie mi takiego *__*


 Uwielbiam ten zaciesz ♥




 AAAAAA ! Zgon.... ♥





 Oooo mam taki plakat ♥
 

Boziuu on ma świetne te włosy <3















No to by było na tyle. Może jeszcze dodam coś wieczorem xD


2 komentarze: