niedziela, 24 marca 2013

Ciekawostki o 1D

No więc ktoś poprosił o ciekawostki, więc z tym jadę. Nie wiem czy są jakieś z teraz, ale dam wam to co znalazłam.



* Zayn: Zawszę słyszę krzyk Harry'ego pod prysznicem, spowodowany tym że szampon wchodzi mu do oczu. Louis zawsze idzie mu pomóc.




 * Harry urodził się w dzień nagości. Hahahah i już wiem dlaczego tak ją lubi. xD

 *Liam: Nie czujemy się niezręcznie gdy fanki rzucają w nas lub na scenę staniki. Jesteśmy nastoletnimi chłopcami!



 * Harry: Na trzecie urodziny dostałem rower.
    Louis: To takie słodkie. 
    Harry: Trudno było się nauczyć, ale jestem Harry Styles.


  * *Niall trzyma ziemniaka* 
      Dziennikarz: Możemy zrobić zbliżenie tego ziemniaka? 
      Niall: Nie, bo są bardzo agresywne.



 * Nie demolujemy pokojów hotelowych! Ale… my trochę biegamy nago… Od czasu do czasu. –Niall.


  * Przed każdym koncertem, Niall patrzy w tłum fanek i myśli: „Ciekawe czy wśród nich jest moja przyszła żona?”



 * Raz Niall zaczął tańczyć na stole w nocnym klubie do "Sexy and I know it" i upadł.





 * Niall: Co to węglowodan? 
   Louis: To węgiel zamoczony w wodzie, dawaj coś trudniejszego.


 * "Nie gryzę. a jeśli nawet, to obiecuję, że będzie Ci się podobać." - Niall Horan.

 
 * Kiedyś Zayn kupił ziemniaki i kiedy Niall spał wysypał je na niego.



 * Zayn raz pomachał fance z samochodu, a ona zemdlała.


 * Lou powiedział, że Liam jest bardziej niedojrzały niż ludzie sobie myślą.



 * Harry raz zaśpiewał 'Hazza and Lou' zamiast 'Gotta Be You'


  * Brat Niall'a sprzątał jego pokój i znalazł napis na jego biurku: 'Moim marzeniem jest bycie piosenkarzem, żyje dla muzyki i śpiewania' 


 * Zayn zna dużo piosenek Hannah Montana ponieważ oglądał Disney Channel ze swoimi młodszymi siostrami .



 * Pierwszy raz Zayn płakał przy fance, kiedy powiedziała, że chociaż go nie widzi, wie że jest przystojny.



 * Chłopcy uważają, że Harry byłby najlepszym chłopakiem, ponieważ zrobiłby wszystko żeby dziewczyna była szczęśliwa.



* Perrie wchodzi czasami na konto Zayn'a na tt i followuje fanów.



 * Liam: Lubię ten fakt że nasi fani mają plakaty z nami w swoich pokojach. 
   Harry: A ja kocham to że się przy nas przebierają.

 * Harry jest jedynym człowiekiem, który je jabłko nożem i widelcem. On nie jest normalny. - Louis

 *  Gdzie byłoby 1D bez Liam'a ?
     Ed Sheeran: W więzieniu.


 * Justin zapytał Niall'a czy wystąpi z nim w teledysku do Beauty and a Beat, ale Niall odmówił ponieważ boi się Nicki Minaj.



 * Liam: Słyszysz mnie Harry ?
    Harry: Nie, jest zbyt ciemno .

 * 'Myślę, że gdybym był jedzeniem byłbym chili ponieważ.... wiesz... jestem gorący.' - Louis


 * Reporter: Lubię twoje brwi. 
    Liam: Dziękuję! Wychowałem je sobie.



 * Czy Harry jest naprawdę takim dobrym "kobieciarzem" jak wszyscy mówią?
    Zayn: „Harry NIE jest kobieciarzem."



 * Nasza pierwsza rozmowa była dziwna .Staliśmy w kółku, nikt nic nie mówił. Nagle Niall się odezwał, że powinniśmy się ubierać jak Lou-Harry.



 * Jaki jest Liam kiedy jest pijany? 
    Zayn: Kiedy jest pijany to robi się z niego łobuz! 
    Louis: Zgadzam się.



 * Niall o całowaniu Katy Perry " później nie myłem mojej twarzy przez tydzień!"



 * Fan: Niall dlaczego jesteś taki przystojny? Niall: Zapytaj mojej mamy.



Wiem że to krótkie. Ale może niedługo uda nam się dodać coś jeszcze ♥

16 komentarzy:

  1. Kocham fakty o 1D <3 To dziwne, ale jak je czytałam to sie popłakałam.. xx
    Najbardziej podobało mi się to : Przed każdym koncertem, Niall patrzy w tłum fanek i myśli: „Ciekawe czy wśród nich jest moja przyszła żona?”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzaam się Ew. ♥
      Ale to byłoo też słodkie :
      Fanka: Niall, dlaczego jesteś taki przystojny?
      Niall: Zapytaj mojej mamy
      Ojej *.*
      A z teeego to nie mogę :

      Liam: Harry słyszysz mnie ?
      Harry: Nie,jest zbyt ciemno xd
      Hahahahahahahahah no leże i nie wstaje xd ; D

      Usuń
  2. Kochamkochamkocham <3
    Dziękuje spełniacie życzenia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc. Bałam się ze nie będzie wystarczająco dobry xD Tak wgl od tego tu jesteśmy. Jeśli bd jeszcze jakieś prośby to możecie pisać. ;d

      Usuń
  3. I LOVE HARRY STYLES

    OdpowiedzUsuń
  4. Już któryś raz czytam ten tekst o fance, która powiedziała, że mimo iż nie widzi Zayna to wie, że jest przustojny
    Ryyyyyczę

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog♥chetnie bym jeszcze poczytała♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥Niall Horan♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Cię Haroldzie c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog. Bardzo fajne ciekawostki. I jeszcze zdjęcia... supcio

    OdpowiedzUsuń