piątek, 15 marca 2013

I love it ! : D

Morning all ! ♥

Co tam u was ?  Piątek nareszcie ! *.* Ja  dzisiaj jestem wykończona i padam na twarz. Jednak znalazłam trochę siły żeby dodać  postaaa xd : )

-Dzisiaj o 20.00PL na BBC można  obejrzeć nagranie chłopców dla Red Nose Day : ) Chłopcy nagrywali występ ,ponieważ nie mogą być osobiście bo jest koncert w Manchesterze : ) ( Notka bd później dodana )

-Hazza dodał to zdjęcie na Instagrama -  "Zrób coś śmiesznego dla pieniędzy. Ogoliliśmy pół brody Bena!!! Happy Red Nose Day!"



-Tomlinson ma czerwone włosy ! ♥ Jest to ostatnie zadanie które podjęli się chłopcy i zostało ono wykonane : D




 



-Harry, Lou i Niall poszli wczoraj wieczorem na nagranie teleturnieju "A League of Their Own"


 Idziesz sb spokojnie  na teleturniej a tu wyskakują twoi idole ! Całkiem normalne  : )

-Chłopcy na okładce japońskiego magazynu 




-Liam, Danielle, Andy, Henry i Guy byli wczoraj  w Thorpe Park (park rozrywki). Payne bawił się z przyjaciółmi, skorzystał z okazji zamknięcia się w kuli, w której biegał (coś takiego jak w 'LWWY'). Podczas tego wypadu były z nimi kamery, pewnie kręcili nowe scenki do filmu ; ) 

 Paaaatrzcie na włoski Liam'a ! *.*






-Singiel WMYB pokrył się poczwórną platyną w Ameryce, według Recording Industry Association of America. via. 1DPL 
Poczwórną ? o.O To tak można ? xd

- ''Kiedyś fanka zapytała czy może pocałować Liama w usta. Danielle uśmiechnęła się, odwróciła i powiedziała 'dawaj, nie patrzę"

- Ulubiona kreskówka Liama to Spongebob.

-"Nie próbuj imponować ludziom... po prostu rób to co sprawi, że będziesz szczęśliwy." ~ Liam

- "Jestem 19-letnim chłopakiem...i nie lubię tylko starszych kobiet. Ja lubię wszystkie kobiety." ~ Harry 


Zdjęcia ze studia BBC -Red Nose Day : )






 Ja ucieeekam : )  Paaa : *  
I miłego weekendu kochani ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz