czwartek, 14 marca 2013

All ! : ))

Heeejka słodziaki ! ♥ 

Jejka jak mnie tu dawno nie było o.O Aż mi wstyd -,-  Niestety mój Internet mi na to nie pozwalał . Bardzo ale to bardzo was za to przepraszam : *  Mam nadzieję, że mi wybaczycie ♥  Dziewczyny są niesamowite bo jakoś dają radę i jeszcze piszą imagina. Dziewczyny nw czy wiecie ale KOCHAM WAS ! ♥

Dobra koniec gadania, jedziemy z koksem : )

Nasi chłopcy wrócili do Londynu, Liam,Zayn i Lou wrócili wczoraj, natomiast Harry i Niall dziś : )


-Hazza dziś w Londynie

Nie ma to jak pić dwa soki naraz xd 

-Harry z fanami -Belfast 






-Harry napisał na twitterze: "Dublin, znów byłeś niesamowity ostatniej nocy! Dzięki za zaproszenie .xx" :)

- Co działo się na , ostatnim koncercie w Dublinie (Irlandia) 
-Na show przyszli rodzice Horana i jego przyjaciele (Sean i Darragh zabrali  swoich rodziców).
-Koncert zaczął się od tego, że Louis powiedział: "Zraniłem się w kolano. Potrzebuje waszego współczucia dla mnie, kochajcie mnie!" Hahahahahaha. 

-Na scenie pojawiła się flaga Irlandii. 
-Chłopcy wysyłali całuski do fanów. 
-Niall znów podczas piosenek 'Little Things', 'Over Again' i 'Summer Love' stał się emocjonalny i po jego policzkach spłonęło kilka łez. Ojej *.*
-Horan był również tak podekscytowany, że cały czas kiwał do fanów.
-Liam kocha przeszkadzać chłopcom w solówkach, podczas,gdy Niall śpiewał, Payne do niego podszedł i zaczął mu targać włosy. 
-Styles flagę Irlandii trzymał w ustach.
- Podczas piosenek: 'One Thing' i 'Moments' fani praktycznie zaśpiewali wszystkie partie Liama! 
-Malik miał zapowiedzieć 'One Thing', fani się śmiali, bo nie bardzo mu to wyszło, powiedział tylko: "Chce żebyście śpiewali, bo to 'One Thing'!" Hahahhaha : ) 
-Podczas pytań z tt, padło: "Przyjechałam tu z Texasu! Pokażcie mi swoje najlepsze kowbojskie ruchy!" ... -Ogólnie chłopcy byli bardzo energetyczni przez cały koncert, ale jak na show w Irlandii przystało
- Harry chciał zapowiedzieć piosenkę, ale fani śpiewali 'Ole Ole Ole" dla Nialla tak głośno, że Styles musiał ich uciszać .

 -Hazza podczas swojej przemowy powiedział:
"Kto jest Irlandczykiem? Kto jest dumny z bycia Irlandczykiem? Kto jest dumny z tego małego gościa z Mullingar?!"  Awww ♥

Podczas piosenki 'Kiss You' Niall, Liam i Lou udawali, że serfują, a Malik udawał, że pływa. Kochanie tak wiemy że nie umiesz : * 

- Liam biegał dookoła i łapał garściami confetti i rzucał je w Horana, który właśnie mówił do tłumu, do tego dołączyła się reszta chłopców . 
via 1DPL

-Josh strasznie  tęskni za swoim pieskiem . Na tt  napisał, że przegląda jej zdjęcia na swoim telefonie, "Moss jest najlepsza!" :)

-Kolejny koncert chłopców odbędzie się na Arenie  w Manchesterze ( 15.03.2013 ) 

- Dla Nialla, koncerty na arenie O2 w Dublinie, miały szczególne znacznie, to właśnie tam Horan był na przesłuchaniu do XFactor i dostał się dalej. Booże jeszcze wtedy nikt by nie pomyślał, że z resztą chłopaków  zajdzie tak daleko

-Niall: "Nie pamiętam kiedy ostatni raz stoczyliśmy jakąś walkę/kłótnie. Kochamy siebie nawzajem, dopóki śmierć nas nie rozłączy!" Booże człowieku uwielbiam cię ,nawet nw jak bardzo ♥

- Luuudzie !  Chłopcy pracują nad nowym albumem., wraz z muzykami, tekściarzami którzy pracowali przy dwóch ostatnich płytach One Direction ! Jejka, to będzie ich trzeci albuum *.* Po prostu  jestem z nich tak cholernie dumna ♥

- Sesja ''Red Nose Day ''









Więc chyba to wszystko ( Jak na razie ) Resztę wstawię wieczorem bo dzisiaj czekaa mnie randka  z lekturą :)
Tooo ucieeekam paaaaa ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz