niedziela, 17 marca 2013

Niedzielaaa

1. Harry i Rio Ferdinand opuszczając wczoraj restauracje Rosso w Manchesterze.



2. Właśnie trwa koncert w Liverpoolu.. ;D Na dzisiejszym koncercie w Liverpoolu będzie ponownie rodzina Liama xx

 A właśnie co do koncertu.. Przeczytałam dzisiaj Kasi posta i jak zobaczyłam ta notkę o mniemanym koncercie w Polsce to oniemiałam. Fakt to jeszcze nic pewnego, ale mimo to sie jaram..
Directioners łączmy się!!! <3

A teraz o czymś innym. A więc jakiś czas temu Liam pisał, ze zrobi #Askliam..
No i wiecie ja już miałam przygotowane pytanie dla niego ^^
Siedziałam sobie dzisiaj na TT jakieś 2h, a potem zeszłam. Pooglądałam telewizję i weszłam znowu a tu sie okazuje, ze przed 15 minutami #askliam sie skończył. 
No myślałam, ze tam zaraz coś rozwalee.. No, ale i tak zadaałam mu pytaniee ^^ Choć szczerze wątpię, że mi odpisze ;/

A oto odpowiedzi Payna:
  • Liam woli bekon od kiełbasek
  • Ulubionym wspomnieniem Liama z trasy do tej pory jest moment śpiewania Little Things, tłum fanów wygląda wtedy niesamowicie
  • Liam odpowiedział fance, że wybiera pytania od fanów losowo
  • Ulubioną pineską Liama na ten moment jest Mirrors - Justin Timberlake
  • Fanka: Lubisz czekolade? Liam: Taaak, kto nie lubi?
  • Ulubiony film Disneya to ToyStory
  • Najbliższą osobą w życiu Liama jest jego mama
  • Liam woli koszulki od koszul
Moje pytanie, na które nie odpowiedział: It is true that you received an invitation to the Polish edition of X Factor?


A oto Loki - nowy piesek Danielle i Liama <3 




Omomom..♥ Zawsze marzyłam o taki psiaku <3
Jest przesłodkii ! <3

P.S. - Nasi ulubieńcy mieszkają razemmm .. Awwww <3


3. Zdjęcia z Instragramów
  •  Z IG siostry Liama
Liam z daleko od mojego Nialla ! xD


  •  Z IG siostry Louisa
    Louis jaki ty byłeś słodziutki <3




4. Liam i Harry 

 Payne rozwalasz system swoimi minami xD


Tatuaż Harolda ;D

 5. David (inżynier dźwięku) wstawił na TT zdjęcia sceny przed koncertem:




6. Dodatkowe infoo
  • Szalone fanki na scenie po nagraniu występu dla Red Nose Day w studiu BBC 




Jeśli dobrze mi się wydaje to ta jedna przytuliła Hazze.. Wydaję mi się, że było zaskoczony xD
Jakie one zdesperowane xD

  • One direction wygrało wczoraj dwie nagrody w JIMMIE Awards w kategoriach: 'Best Pop' i 'Best Group' na JIM Fest w Belgii
Zdolneee z nich bestiee <3



 Huhuhu!

A terazz uwaga, uwaga! Oto blog, który prowadzi pewna dziewczyna. Przeczytałam wczoraj pierwsze trzy rozdziały jej imagina i stwierdzam, że zapowiada się bardzo ciekawie ;D
Nie zastanawiając sie długo - wbijajcie na stronkę! - http://imaginyonialluhoranie.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz