czwartek, 21 marca 2013

Livescream One Direction

No nareszcie... Nie wiem czemu, ale nie mogłam wejść na bloga ^^. W końcu moge zrobić ja posta. xD Bo dziewczyny zapieprzają z info jak porąbane. ♥ Już niedługooo święta. Kto sie cieszy ?

Tak poza tym... Usunęłam z bloga to coś od komentarzy. No wiecie nie musicie już wypełniać tego paska w celu sprawdzenia czy jesteś robotem czy coś. xD Nie wiem wgl jak to sie nazywa ^^

Jak zapewne wiecie nasz Liaś ma pieeeska. ♥ Loki.

Tu macie zdjęcia, tego uroczego zwierzęcia ;

* Nicola ( siostra Liama )  ;


* Danielle ;


awww... omg uwielbiam Danielle ♥

* na łóżku Nialla ;


Uroczy piesio no nie ? xxx

Jak wiecie Lou odwieedził w poniedziałek swoją starą szkołę w Doncaster. Towarzyszyły mu wtedy kamery. Do tego poszedł odebrać swoje siostry, przez co zrobił im niespodziankę. Zdjęcia z tego dnia ;






Chciała bym mieć takiego brata, ale niestety nie mam. Mój to ułom. xD

FILM 1D W 3D BĘDZIE MIAŁ TYTUŁ " THIS IS US "

Tak poza tym ukazała się druga część bajeczki o chłopcach. Oglądać. xD


Teraz przeszedł czas na wczorajszy LIVESTREAM;
Tu możecie go zobaczyć. I kurde weźcie to włączcie z pewnością nie pożałujecie. Chłopcy są tam jak ci wariaci za czasów X Faktora. xD Kocham ich za to. ♥



Tu są zdjęcia, a pod zdjęciami dodam gify. :D



 Hahahahah ♥ Lou zrobił rozróbe. xD
  
 Awww to skupienie. Może umrzeć ? *__*

 Nasz seksowny prowadzący powrócił. trzeba mu przyznać że jest świetny . ♥

 Piękne dzieło Zayna. Narysował podobiznę Lou. xD




 Harry Potter. Nie wiem jak wam ale mi z lekka przypomina Nialla. xD

 O kur.... ale on słodki x♥


 Hahhahahahahahaha Haroooldzie uspokój sie ♥

 Mina typu. Mówisz że kiedy to było ? xD


 Lou ♥




 To piękne zdjęcie inna wersja xd


 Uwielbiam uśmiech Zayna ♥



Czy oni nie są wspaniali ? ♥

Gify ;














 Na razie mam tylko tyle ale potem znajdę wam więcej. xD

Ten wywiad jest wspaniały więc kto nie obejrzy gardze nim ^^ Niall świetnie mówi, Harry jest skupiony, Zayn pięknie maluje, Liam został skopany przez Louisa i pobity przez Harrego, a tak ogólnie to podbijał piłkę, Louis jest seksownym prowadzącym i rysuje kutasy na czole prowadzącego ♥ xD

1. Chłopaki mają dzisiaj wolne. Jutro wystąpią na w Birmingham na arenie LG.

2. Z IG Sandy'ego ;


3. Chłopcy na okładce magazynu Girlfriend ;


4. Filmik z udziałem Nialla ----- > http://www.keek.com/!6Td0bab

5. Lou był dzisiaj na Paintballu w Bawtry ( okolice Doncaster )

6. Za to Liam był dzisiaj w swojej starej szkole, towarzyszyły mu kamery ;


7. Harry dziś w Camden ;


8. 23 marca urodziny mają bliźniaczki - siostry Lou . ♥

9. Gify z bajki .











Na razie jest tylko tyle info, bo wiecie wolne. xD Zdecydowałam się jednak dzisiaj dodać rozdział bo jutro jestem zajeta ^^. Droga krzyżowa a potem jade do przyjaciółki na mecz. Wieeeec sami rozumiecie. Spodziewajcie sie go tak koło 20;00

2 komentarze:

  1. Kaaaasia ♥
    Mam prośbę, gdyż mój Internet jest okrutny ...
    ściągniesz mi ten wywiad na tel ? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg ;o nie wiem czy dam rade... jak coś to ci nagram ♥

      Usuń