czwartek, 28 marca 2013

Lokalizacja 1D i Ciekawostki o chłopcach.

Okey robie już drugiego posta. Mam nadzieję że nie macie mnie dość. Bo zauważyłam że dodajemy dużo imaginów, a nie ma takich ogólnych informacji. Postaram się wam to wynagrodzić. : ) Przynajmniej w tym tygodniu bo potem wiecie szkoła, testy i inne bzdety.

1. Lou i El są od dwóch dni w Dubaju. 26 marca widziano ich na lotnisku Gatwick w Londynie, a niedawno Lou na IG wstawi to takie zdjęcie ;

 

A to wstawiła El ;


Tu za to Lou z fanami ; 


2. Jon jest w Hiszpanii na Teneryfie ;


3. Niall spędza czas w Mullingar. 



4. A Zayn i Liam są aktualnie w Londynie ;


Taka mapa ;



5. Znalazłam zdjęcia z nowej sesji 2012








6. Tatuaż Zayna na ręce - cały ;


7. Nowe zdjęcie Pezz ;


8. Louis grał dzisiaj na plaży w frisbee z dwójką fanów. 

9. One Direction ogłosiło konkurs ; 


 Tłumaczenie ;


 10. Niall został porównany do Jacka Mroza z bajki pt Strażnicy Marzeń. Uwielbiam tą bajkę. Obejrzałam ją z pięć razy ♥ 


Uderzające podobieństwo no nie ? ♥ 


Włączcie sb muzyczke, bo czas na fakty ; Little Things ♥

1. Jeśli spotkasz Zayna i dasz mu swój twitter możesz być pewny że cie follownie. 

2. Jestem zdecydowanie najczystszą osobą w zespole. Reszta to świnie. - Zayn 

3. Zayn założył kiedyś koszulkę w paski. Poczułem się zdradzony. - Louis. 

4. Kiedyś Harry zatrzasnął się w toalecie i napisał do Zayn'a i Lou wiadomość : Mr. Sexy jest w tarapatach " 

5. Raz w samolocie Niall oblał Zayna zmrożoną herbatą żeby wyglądało jakby się posisiał. 

6. Louis twierdzi że jego największą słabością jest to że za łatwo ufa ludziom. Witaj w klubie stary...

7. Louis chciałby wydoić krowe. ♥ hahahahahahhahahahahahahah xD

8. Raz próbowałem jeść bez łyżki przez jeden dzie i to było naprawdę trudne. Liam jest mężczyzną. - Zayn 

9. Liam prawie płakał przy kręceniu teledysku do Little Things, bo piosenka przypominała mu o Danielle. Awww jak słodko ♥

10. Liam chciał nakręcić Danielle do filmu, jednak ona skryła się za jego plecami, ponieważ nie chce żeby było jej tam dużo. 

11. Kiedyś na koncercie fanka chwyciła Liama za krocze. 

12. Reporter ; Jak myślicie kto pierwszy odszedł by z zespołu ? 
     Liam ; Paul 

13. Harry ; Jestem młody i mogę gotować... ale grozi to spaleniem domu. Boże mężu nie przejmuj się ja też nie potrafie xD 

14. Kiedyś Harry myślał że pudełko tamponów to ciastka i włożył je sb do buzi. HAHAHAHAHAHHAHA KOCHAM GO NORMALNIE ♥

15. Harry ; Biorę długie prysznice. 
     Niall ; On po prostu lubi stać głową w dół. 

16. Zayn ; Liam jest naszym tatą, dba o nas. 
     Niall ; Potrafie zadbać o siebie.
     Zayn ; Raz zgubiłeś się w galerii handlowej...
     Niall ; Tak... Bo tego chciałem.
Hahahahahha logika Horana mnie rozbraja ♥

17. Niall jest fanem żyraf. Twierdzi że chce zostać jedną z nich. Twierdzi że byłby wtedy wyższy. 

18. Twoje marzenie ? 
    Lou ; Żeby Kevin wrócił ! 

19. Reporter ; Jaki jest twój ulubiony dzień ? 
     Harry; Piętek, kocham piątki. Są tez dni w których wyglądam bardziej sexy. ♥

20. Jeżeli chcesz zdobyć uwagę Nialla, uwiedź go jedzeniem. - Louis. 

*Ze starego wywiadu* :
Prowadzący: Brytyjki, Niemki, Włoszki, Polki czy Szwedki ? Które najładniejsze ?
Harry:Polki
Prowadzący: Byłeś kiedyś w Polsce ?
Harry: Nie
Prowadzący: Więc skąd wiesz, że tam są najładniejsze dziewczyny? < śmiech >
Harry: Po prostu wiem. Zmieńmy temat <śmiech>

Okey no to tyle. Sądze że jak na jeden dzień wystarczy. 

Kocham was. Jednokierunkowych ♥ 


3 komentarze:

  1. No Harry jestem dumnaa.. Wiesz co dobree <3

    OdpowiedzUsuń
  2. HAhahaha świetne <3 kocham ich :)Liam i Danielle są słodką para..normalnie nic dodać nic ująć.. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te fakty, prawie się poryczałam ze śmiechu XD Haha ale najlepszy jest ten ostatni. Wiadomo, że Polki najładniejsze <3

    OdpowiedzUsuń