niedziela, 31 marca 2013

Sesje

No to czas na zdjęcia xD

1. Sesja jeszcze z X Faktora Jon Bond ;

No jacy słodziacy ♥




Ta pani za nimi. Huhuhuhuuh. A Hazza jaki czerep ♥



Hahahah Louis i Liam mnie na tym zdjęciu bawią... Sama nie wiem dlaczego. xD


Haroldzie wiedz że kocham twoje włosy.
 



2. Sesja Roger Rich 2011

Teraz pozowole oglądać wam te zdjęcia bez moich opisów xx







































3. Magazyn Cosmpolitian 2012














4. Sesja dla magazynku Ponystep ;









 No to wszystko. Macie jakieś życzenia w związku z następnym postem ? Bo jeśli tak, to je spełnimy bo dzisiaj Wielkanoc ♥


6 komentarzy:

  1. lepiej z twoimi opisami <3

    Liammm w kręconych włosachhh awwwwwww !:*

    ostatnia sesja rozwala ^.^

    A co do zachcianek to najbardziejjj chciałabym przeczytać imagina (piszecie świetnie) ale wiem że to dla was trudnee. :) jak będziece mieć chwileczke czasu to zrobiłybyście fakty z życcia :
    - Liama i Danielle
    -Loisa i Eleanor
    -Zayna i Perrie
    ????? bo ja po prostu uwielbiam te couples :>

    Kochający wasz blog anonimek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry jednak najmniej się zmienia. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że anonim --> nie mam konta c: ! Ale chciałam prosić o jakieś gify chłopaków ---> głównie Liam ♥, chociaz innymi tez nie pogardzę :D ! awww :3 ! Wspomnę, tak jak Anonim u góry o fakty, gify z życia chłopców i ich dziewczyn ♥ !
    LIAM ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też nie mam konta :c
    Prosze dawaj te opisy do zdjęć :>
    Uwielbiam je ^^
    No i może jakieś fakty o chłopakach.
    O Niallu <3
    Co tam się dzieje z moim mężem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. może tak kilka ciekawostek jeśli znajdziecie jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie by interesowały tak jakby komixy z gifami i wg... :-)

    OdpowiedzUsuń