niedziela, 31 marca 2013

Lianielle, Zerrie, Elounor, gify i ciekawostki.

No to jade z tym. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż tylu komentarzy. Ale mi sie mordka cieszy. xD lubie czytać wasze komentarze, motywują mnie : )

Lianielle ; 



1. Liam mówi że najtrudniejszą cześcią bycia w zespole jest bycie z dala od Danielle kiedy są w trasie . Bardzo za nią wtedy tęskni.

2. Danielle opiekuje się żółwiami Liama, kiedy ten jedzie w trase.

3. Dan nie lubi robić sb zdjęć z fanami, ponieważ nie chce żeby wszyscy myśleli że wykorzystuje Liama.

4. " Zawsze będę fanką One Direction " - Danielle

5. " Jeśli ja i Liam się rozstaniemy, chciałabym ale Directioners zaopiekowały się jego sercem. " - Dan

6. Ed Sheeran zadedykował " Kiss you " Liamowi i Danielle na swoim koncercie. ♥

7. " Raz Liam wstał o drugiej nad ranem poszedł po dwie kiełbaski i bułki, a potem powiedział mi że mnie kocha. On jest taki słodki. " - Danielle

8. Danielle boi się że stracie swoją pracę albo Liama.

9. Raz na walentynki Liam dał Danielle 12 róż, czekoladki, misia, swój sweter i płytę Justina Biebera.

10. Liam uważa że rumieńce Danielle są słodkie.

11. Kiedy Liam wyjeżdża żegnają się w domu. Jest wtedy naprawdę smutna, dlatego nie ma jej na lotniskach.

12. Danielle raz zaoferowała Liamowi że odda mu swoją nerkę, a on się rozpłakał i powiedział że jest szalona. ♥ ;C

13. Kiedy Danielle i Liam się rozstali, Dan bała się słuchać Little Things bo wiedziała że zaraz się popłacze i wróci do Liama.

14. Kiedy Liam wrócił z UK, a Dan czekała na niego na lotnisku, z radości krzyknął " Danielle I Love You ! "

15. Liam kupił bilety na koncert jakiegoś zespołu, którego sam nie znał, żeby tylko popatrzeć jak Danielle tańczy. ♥ 

16. Liam mówi że WMYB skierowane jest do Dan.

17. Fan ; Dlaczego Liam jest taki sexowny ?
     Dan ; Pytam go o to codziennie.

18. Raz Danielle dała Liamowi swoje słuchawki, a one wpadły mu do musztardy.

19. " Mnóstwo chłopców jest uroczych, ale jeśli to nie Liam, ja po porostu nie jestem zainteresowana " - Dan Awww ona jest kochana. ♥

20. Liam dał Danielle jej pierwszą lekcje golfa.

Mogłabym tak więcej. To moja ulubiona para. A tak wgl kocham Danielle ♥ Kiedyś bd z nią tańczyć... Takie tam moje marzenie xD

Zerrie ;



1. Perrie ma zapisanego Zayna w telefonie " Hubby " co po angielsku oznacza mąż/mężulek a po arabsku " Moja miłość "

2. Na Zayna mówi Zayne.

3. " Ona ma go pod pantoflem, a on jest jak mały szczeniaczek chory z miłości do niej.  Jest cały czas obok niej. " - Jessy o Zerrie.

4. Zayn dał Perrie misia z napisem " I Love You "

5. Perrie zazwyczaj wychodzi wcześniej z imprez żeby szybciej wrócić do Zayna i się z nim poprzytulać.

6. " Nie jestem pewna. Po prostu zaczęliśmy rozmawiać i tak jakoś wyszło. " - Pezz o związku z Zaynem.

7. "Oni bardzo dobrze radzą sobie gdy są rozdzieleni dużą odległością To jest aż niesamowite ! : - Jesy.

8. " Perrie jest wyjątkową dziewczyną, nigdy nie znałem kogoś takiego. " - Zayn

9. Pezz mówi że gdy Zayn gdzieś wyjeżdża bardzo za nim tęskni.

10. Perrie mówi że chce poślubić Zayna. Uhuhuhuh ♥

11. Pezz poznała Zayna przy nagrywaniu piosenki " Wishing On The Star " w XFaktorze.

12. Dziennikarz ; Kto bd twoim mężem ?
     Perrie; Oczywiście że Zayn ! Kocham go całym sercem.

13. Zayn popłakał się na jednym z koncertów kiedy śpiewał Over Again ponieważ tęsknił za Perrie.

14. Perrie zawsze gdy stoi przy Zaynie czuje motylki w brzuchu.

15. Perrie twierdzi że wygląda "godnie " na zdjęciach na których ona i Zayn się całują.

No co do nich to tyle... Jak długo tego szukałam. :O Mam nadzieję że wam to wystarczy. xD Wiem że mało ^^

Elounor ; 



1. Raz El zamknęła Louisa w swojej łazience i nie wypuściła go przez godzinę. ♥ hahhaha xD

2. El ma koszulkę z napisem " I Love You Louis "

3. " Kocham Louisa za to jaki jest, a nie kim jest. " - El

4. " Eleanor robi mi kanapki z paluszków rybnych. Wspaniale jest robić coś normalnego po tym szaleństwie związanym z trasą/ " - Louis.

5. Lou dał El swoje buty, bo kiedyś obtarły ją obcasy.

6. Louis najbardziej w Eleanor lubi lojalność i poczucie humoru.

7. " Nie umawiamy się. Czasem po prostu mamy ochotę się zobaczyć i wtedy razem wychodzimy." - Louis o randkach z El.

8. Raz reporter podczas wywiadu spytał ;
 - Miley Cyrus czy Selena Gomez ?
 * Powiedział bym raczej Eleanor Calder.

9. Louis podarował jej słonika i powiedział że jak będzie z nim tęsknić to ma się do niego przytulić.

10. Lou i El zostali porównani do Piotrusia Pana i Wendy.

11. Ma piżamę z napisem " I Love You Louis "

12. Kiedy Louis i Eleanor byli z Paryżu, Lou z wieży Eiffla krzyknął ; " Kocham Eleanor Calder. " ♥

13. Lou zadedykował jej swojego pierwszego gola na meczu charytatywnym.
Na tym meczu też duzo rozmawiała z fankami... a potem jakieś " osoby " zaczęły ją obrażać i wyszła. Tak wgl to El nie lubi hejtów, zawsze jest jej przykro i potem płacze... ;C

14. Eleanor uważa że nigdy nie będzie wystarczająco dobra dla Louisa. Według mnie jest dla niego stworzona, a wy co myślicie ?

15. Była fanką One Direction, zanim poznała Louisa.

No to tu też tyle. Jaka ulga że już nie bd musiała tego szukać... xD

Którą parę najbardziej lubicie ? ♥

Sądze że teraz czas na gify :

 * A co mi tam zagram se na desce. Wogóle nie wygląda to dziwnie. xD


* Ja; Nudze cię ?
* Liam ; Niee kontynuuj.  



* Mina typu ; Serio ? Ale i tak ci nie wierze.


* Slipnes. ♥

* Hahahahhah ♥


* wchoodzisz do pokoju w nowym stroju kąpielowym *
 Ja ; No i jak wyglądam ?
 Liam ;


Ja; Serio ?
Liam; Zaczekaj kotku już nadchodzę ;




Niall ; Patrz tam idzie karaluch...
Zayn ; O cholera;


* Liam cie namierza.  ♥


* A sooo zróbmy se wyścig baletnic. ♥ 


Louis ; Hopsa hopsa
Liam ; Yeeeeee zając istnieje !


*Ja; Niall ... jedź do sklepu po jedzenie.
 Niall ; 


* Reporter ; Uprawiałeś już sex z [ T.I ]
   Niall ;


* Moja reakcja na " Harry jest prawiczkiem ? ";
 Tak ogl to Niall rozpierdolił system tym śmiechem xD


* Ja ; Niall nie zrobiłam obiadu.
  Niall ;


* Ja; Moge ci w czymś pomóc ?
   Niall ;


* Harry ; Tyle razy ci mówiłem, zostaw [ T.I ] w spokoju inaczej pokaże ci jak biją sie prawdziwi mężczyźni .


* Louis ; Zayn pchaj mocniej !
* Zayn ; Przecież pcham nie widzisz ? xD


* Twoja córka ; Tato skąd się biorą dzieci ?
   Louis ;


* Zayn ; Spokojnie, nic ci ze mną nie grozi. Znam karate.


* Ja; Harry jak ty ślicznie wyglądasz.... hahahah
   Harry ; Radził bym ci uciekać.






* H ; Przegrałeś ! Powiedź to co miałeś powiedzieć.
   N ; Chce ... wylizać Harremu stopy...
   H ; Hahah powiedział to !


* Umówiłaś się na randkę, ktoś dzwoni do drzwi idziesz otworzyć.
Ty; O cholera...
Harry ; Owszem.


* A so przywale se Harremu. XD Be be Liaś .


* Hyy... nie wiem jak ten kolo ma na imie... nazwe go Billy xD
  Billy ; No dalej Niall zrób tak jak ja.


Niall ; Stary zrobie to lepiej ;


 * Ty ; Jestem gruba ... ;C
    Zayn ;

 * Zayn ; Ja te baby to robią że tak dobrze sie malują ?


* Harry ; [ T.I ] .... 
  
 Ja; Nie mam ochoty na sex.
 Harry ;


* Liam ; bla bla bla
  Louis ; Weź sie zatkaj. xD


* Hmmm nie wiem co mam do tego wymyślić xD ♥


* Niall ; Zrobie takie super kółko. Pewnie nikt go nie umie ;


* siedzisz przed TV nagle dzwonek do drzwi. mama mówi że przyszedł twój chłopak. otwierasz drzwi i widzisz ;
 

* Bendem utalentowany jak George Sampson ( nie wiem czy dobrze to napisałam. Ale to jest Eddie z Streetdance xD ). Laski na to polecą.
 

Zayn ; Biegni Niall, zaraz zamykają Nandos ;


* Wykonanie mojego przewrotu na wf ;




Dobra z gifo komiksów tyle, bo nie mam w tym wprawy. xD

Co do ciekawostek o 1D, to podam wam te zrobione przez Ew oki ? Bo nie mam siły szukać. -__- a tam jest tego dużo ♥


* Niall Horan


* Louis Tomlinson


* Harry Styles


* Zayn Malik


* Liam Payne

No skończyłam. xD Przepraszam że tak późno, ale zasnęłam ^^ bo w nocy spałam  tylko 3 h i mama mnie obudziła do kościoła na szóstą rano. -___-.

Jednokierunkowych kochani. ♥

14 komentarzy:

  1. Zapomnialas kolezanko o Larrym ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się!!!!
      (Jesteś ,,Larry Shipper???)

      Usuń
    2. zgadzam się!!!
      (Jesteś Larry Shipper, czy mi sie wydaje????)

      Usuń
  2. hahahahahahahaha gify genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahh jesteś świetnaa <3 normalnie te opisy do gifów rozwalają :)

    Jeżeli chodzi o nasze gołąbeczki to z nich najbardziej lubie Daniellei Liama awwwwww :*.. :D Lousia i Eleanor także...one są tacy słodcy i tak do siebie pasujjaaa ;) na poczatku nie byłam przekonana do Zayna i Perrie ale jak poglądałam filmiki i ogólnie lepiej poznałam Little Mix to od razu sie zakochałam w Zerrie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 <3 <3


    kiedy dodacie imaginy? <3 już się nie możemy doczekać :P * - *

    OdpowiedzUsuń
  5. Co sie dzieje??? dlaczego nie dodajecie tak dugo postów ? :/
    MArtwimyyyy sieeee...

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=piYFLRnu0Is
    Paczajcieee :) HArrrrryyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię Elounor. Są tacy słodcy ♥. Haha pewnie go zamknęła bo ją do kina nie zabrał xd. Ale na serio? Te buty to chyba były na nią jak klapki ;D. A on co w jej butach czy na boso? O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. ZApomniałam się podpisać... Mój kom to ten z Elounor. I z tymi butami xD

    ---> Żyrafaa ;___;

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.facebook.com/HugMeNo13# Lajknie ktoś , przepraszam że tu , no ale dopiero co założyłam ;) miłej nocy , no a później dnia , no i wgl całego życia . Z 1D najładniejszy jest Zayn , a później Liaś <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Louis ♥♥♥ Oczywiście że Elounor ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Tam gdzie nie mogłaś wymyślić z Zaynem jak się uśmiecha to powinno być:
    Ty wracasz z łazienki do pokoju i spada Ci ręcznik :)

    OdpowiedzUsuń