sobota, 30 marca 2013

Takie tam..

Yooooo rodzinko. Zbliżają się święta, dlatego che wam złożyć życzenia. Tak tylko ostrzegam że nie jestem w tym dobra.

Smacznego jajka, to na początek.....
............
..................
.....................

No i chyba na tym by było koniec... Twórcza ja.
Nie no.......

To tak, spełnienia marzeń, żebyście sie nigdy nie poddawali i wytrwale dążyli do swoich celów. Żeby każda z was dziewczyny i ty Macieju i inni faceci czytający tego bloga spotkali naszych chłopców. Życzę wam jeszcze zdrowia i dużo miłości.
      
                                                                                                           Moc prezentów
                                                                                                                   Kasia.

Taka tam powalona ja. ^^ Dzisiaj jest ten dzień w którym mam dobry humor... współczuje wam. XD

Jade z tymi info bo pewnie już was przeraziłam. :P

1. Harry dzisiaj wraca do domu. Zdjęcia z lotniska w LA ;




Filmik ;
http://www.keek.com/!9c26bab

Te wszystkie fanki są takie w miare spokojne... Zastanawiam sie czy jestem normalna... Bo ja bym sie na niego rzuciła i wgl bym nie chciała puścić . Jezdem psycholę. -__- Kto jeszcze tak ma ? Nie chce czuć sie osamotniona...

2. Nasz Payne kąpał Lokie. I zauważam iż ma nowy tatuaż... piórko ♥ Danielle ma świetny śmiech. Tak wgl to wielbiem ją. Jest moją idolką bo potrafi tak pięknie tańczyć. ♥
Danielle i Liam

Biedny piesek... Ja jak bym próbowała mojego wykąpać to by mnie pewnie pogryzł ^^ 



3. Liam spędzał wczorajszy wieczór z Andym, a potem jego BF został u niego na noc. Liaaaaaaaam bo powiem Danielle xD

Andy dodał filmik w którym pokazuje nam przez jaką muzykę został obudzony. Boże Liam... hahahahhaha ♥ Andy jest przerażony.

Hahahahahhahahha ♥

4. Nie wiem czy dodawaliśmy zdjęcia z ślubu Grega... Jeśli nie to przepraszam, zaraz sie poprawię. Tak poza tym, okazało się że ŻONA GREGA JEST W CIĄŻY. AAAAAA ! ♥ Niall będzie wujkiem ♥
Ostrzegam... Przed obejrzeniem radze się czegoś złapać. Nasz idol jest gorący. ♥


Kto oprócz mnie ma sprośne myśli ? xD
 

Hahahah leje z włosów tej fanki po lewej. xD Faaajne są


 Ommmmmommmmomoooooommm ! ♥


Co jak co ale krawat to ty masz zajebisty ♥ ;


Awwwno słodziaki po prostu ! ♥ ;


Moja siostra się mnie właśnie spytała ; " Smacznego przez jakie cz ? " Walnęłam -__-
Taki tam  skupiony Horan ;


Hahahahahahahhahahahahhahhah ! xD


I jak go tu nie uwielbiać ?



Braciszkowie ♥



O nieee ;( zmieniłeś krawat ^^










5. Niall nareszcie napisał coś na TT boże jak ja długo na to czekałam. Ide zrobić wam screena.


" Co za tydzień ! Gratulacje dla Grega i Denise Horan ! Ślub był niesamowity ! Tyle śmiechu! To była naprawdę długa noc ! " Sama to tłumaczyłam więc ... xD

Potem jeszcze napisał że tak mało tweetował, ale spędzał czas z rodziną i przyjaciółmi. Co za ulga. Horan jest wspaniały... Nie ma do nas pretensji o te porypane fanki.

6. Harry wrzucił zdjęcie na IG. No kurde... zrobiłam wam SC ale nie dziorgo... Ohhh. Macie link Subtle whip - Subtelne coś tam xD

7. Chłopcy juz dziś wracają do Londynu, ponieważ kończy się ich krótka przerwa. I jutro już mają koncert w Liverpoolu.

8. Louis na klatce piersiowej ma tatuaż z napisem ; " it is what it is " Z tego co pamiętam Ew wam chyba o tym pisała... Ale tu macie kawałek pokazany xD


9. Czy wiedzieliście że Harold ma astme... Ja nie ;( Boże... No to tu macie potwierdzenie;


10. Ikonkowe zdjęcie na TT Nicoli - siostry Liama .


11. Stare zdjęcie Harrego w galotkach ♥




















Teraz tak... pewien Anonimek, polecił nam swojego Tumblra.  Sądze że jest świetny ♥
Jest tam dużo zdjęć o Harry i Louisie więc wbijajcie i oglądajcie. Nie pożałujecie. Tak wgl dzięki że mi to przesłałaś ♥  omomomoom ♥

Miałam dla was takie fajne zdjęcie z scrabli od mojej siostry i brata w którym jest napisane " Smacznego jajka Directioner " Byłam zdziwiona że oni wiedzieli jak to napisać. xD Ale niestety nie mg znaleźć kabla do tel... Wstawie wam jak znajde.

I tak wgl mam zdjęcia z trzech starych sesji... Chcecie ? : )

Jeśli tak.. wstawię tak w nocy. XD

PAAA ♥

3 komentarze:

  1. Oczywiście że chcemy. Ten blog jest super;) Niall jest taki słodki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall ty słodziakuuuuu !! :P no dawaj dawaj te zdjątkaa :* kocham kocham i jeszcze raz kocham wasz blog :D <3 ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku, mój tumblr na tym blogu, który tak wuielbiam codziennie czytać? jejku, miło mi serio. ja tylko podałam linka, bo nie wiedziałam jak się podpisać haha ;3 jejku...

    OdpowiedzUsuń