czwartek, 28 marca 2013

Ślub Grega... & Gify

Okey jade z postem. Dawno mnie tu nie było. Ale ostatnio mama wyłączyła mi neta -___- Dzieki mamusiu. A wczoraj byłam z lekka zajęta. Więc...


Yoooooo rodzinko, tęskniliście ? xD
Taki tam mój down. Ale zaraz się skończy jak wam o czymś powiem...

Jak wszyscy wiedzą wczoraj miał ślub brat Nialla Greg. Jak dla każdego, był to dla niego bardzo ważny dzień. Dla Nialla również. Wszystko szło ładnie, pięknie aż do momentu gdy ... No właśnie i tu jest problem. FANKI PRZYSZŁY POD KOŚCIÓŁ. Tak dobrze czytacie, jeszcze wam to pogrubiłam. No jak można być takimi idiotkami ja się pytam ? Rozumiem... Chciały zdobyć autograf i bla bla bla. Ale mogły iść sobie w inny dzień i stanąć np pod jego domem. Teraz wszystkie fandomy mówią że Directioner to najgorsi fani. Ale wiecie ? Ja się wcale im nie dziwie... Skaleczyły Zayna, rozwaliły Gregowi ślub i doprowadziły do łez naszego wspaniałego irlandczka. Wiecie to bd cud jak Niall nam to wybaczy. Po tym wszystkim poszedł do toalety i zaczął płakać, bo obwiniał się o zepsucie ślubu brata. Greg zaczął blokować Directioner na tt. Gemma Styles znienawidziła nasz fandom ( Directioner ) ponieważ publikowałyście jej zdjęcia z przeszłości. Danielle to samo. Albo te wszystkie hejty na mamę Lou. Po co to ? Tego chcieliście ? Żeby nasi idole mieli nas dość ? Sądze że teraz będzie jeszcze gorzej. A tak poza tym ciesze się że nie są one z Polski, bo jak by były szukała bym jepo całym kraju, a potem dojechałabym je moim czołgiem na specjalne okazje...
Teraz Polki żeby przeprosić Nialla, Grega i jego żonę zrobiły akcję na tt ;

#WeAreSorryGregAndNiall

Albo zauważyliście to że Malik rzadziej wchodzi na tt, reszta chłopców to samo... Sądze że mają nas dosyć. Bo te ciągłe spamy które ludzie robią na ich kontach. Banalne pytania i to " Follow back " .

Aktualnie ta akcja jest na pierwszym miejscu.
Mam nadzieję że fanki które zjebały ślub Grega czują się choć troszkę winne. Bo to przez nie Niall płakał...

A teraz jade dalej, bo mnie zaraz krew jasna zaleje...

Na ślubie Niall dał przemówienie ; " Może jestem sławny i nie często cię widuję, ale zawsze będę twoim małym bratem. "

To piękne ♥


Po tym filmiku mam ochotę je dojechać jeszcze bardziej... No nie no, jade do Dublina i bd je kurwa szukać nawet do końca życia... Kto ze mną ?  -____-













Teraz odbiegamy od ślubu...

1. Maz i Sam Pepper śpiewają Kiss You. Hahahahahhahahah coś im nie wyszło. xD Ale i tak lubie to.


Porąbańcy ♥
Musicie to koniecznie obejrzeć. Któryś z nich naśladuje głos Harrego i wyszło mu to pięknie ♥ hahahha a jaki bans na scenie. teteteteteteteteteteeeee. Sam tam chyba kręci dupą... ♥ Jak oni pięknie fałszują! Ew nie jesteśmy najgorsze ! xD
Mam chyba nowych idoli ♥

2. Taki tam nieoficjalny teledysk do Heart Attack " jfngjkvnrkdsnfcds

3. Głosujcie ♥ One Direction oczywiście >.<

4. Harry wczoraj nad basenem w LA ;

Dzisiaj post taki krótki bo nie ma zbyt wielu info. No wiecie chłopcy mają wolne i wgl... Jeśli macie jakiś pomysł o czym może być jeszcze jeden dzisiejszy post piszcie, a napewno go zrobimy.

Na koniec dam wam gify, bo czuje się źle że napisałam tak krótko ;

* Harry i jego przygody z dymem xD ;





Moja ikonka na tt . Fajna nie ? xD ;


Harold i jego wykonanie tańca współczesnego  xD ;


* Rzucanie pizzą w Liama, zawsze spoko ♥ ;






* Taki tam zawstydzony Niall ;


* Harry, wiesz że brała bym cie pod każdym kontem ? xD


* Hahahah Liam mnie rozwala. " Mizianie włosów Nialla " ;


* Liam paker... I ta mina Harrego. Boże dlaczego oni muszą mieszkać tak daleko ;


* Mina typu ;
 Mama ; Znalazłam pod twoim łóżkiem, erotyczne gazety.
 hahahahha leże i nie wstaje xD


 * Harold i Lou kopią balonika ;


* Niall na wizualnej gitarze... Zauważcie w którym miejscu na struny.... Hahahaha ♥



* A co nam. Pochopsasajmy jak wielkanocne zajączki xD ;


* Zayn i Harry ;


 * Jeeee bejbee ;


* Boziu uwielbiam tego gifa. I nagle chce być tym pudełkiem ;


* Gif typu ;
  " Fanka " ; Jestem Directioner od pięciu lat.
    Niall ;



* Louuu i jego schizy, jeszcze z czasów X Faktora. ♥ 

* Awwwww ♥ ;

* Niall jaki słodziak ♥ ;




* Harry ; Niall pocałuj mnie.
   Niall ; Mów do ręki.


Nooo to macie. A właśnie. Od kiedy wy jesteście Directioner ? Kto jest z chłopcami od początku ? Ja jestem od lipca 2012 roku. Trochę mi wstyd... Bo nie odkryłam ich talentu prędzej... Ale kocham ich bezgranicznie. ♥

 A tak co do tego postu o ślubie Grega... Właśnie przeczytałam że niektóre fanki lizały samochód Nialla... Pozwólcie że nie skomentuje bo mnie choler bierze. Ide stąd bo zaraz zacznę przeklinać ; _ ; 

Pa ;_;


11 komentarzy:

  1. masakraaa jak one mogły im to zrobić ;.; biedny Nialll :<

    ja jestem tez z nimi jakoś od wakacjiii ;) kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia uwielbiam te twoje teksty do tych gifów ♥ hahahahahha
    Na temat tych fanek się nie wypowiadam, bo to co one zrobiły to było przegięcie ! Żal mi Niall'a i Grega również, popsuły mu najważniejszy dzień w jego życiu .
    Rozumiem idol i te sprawy ale mogły się ogarnąć i jeszcze ta akcja z tym samochodem ! Serioo ?! No ludzie żyjemy w XXI wieku to jest nienormalne ! Po prostu szkoda słów na takich ludzi !
    Rozpisałam się trochę ale i tak nie napisałam wszystkiego co mi leży na sercu ; c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz dowód... Patrz ; http://www.facebook.com/photo.php?fbid=473968265991349&set=a.344253485629495.92528.344241245630719&type=1&relevant_count=1&ref=nf
      Właśnie to znalazłam ^^

      Usuń
    2. No zaraz mnie tu coś trafi ! ; c
      Mam ochotę je tak dojechać że ughh !
      Kasia nw jak ty ale ja lecę do Irlandii ! xd Lecisz ze mną ? : )

      Usuń
    3. Już zbieram armie i wyciągam czołga z garażu. xD

      Usuń
  3. Obrzydliwee ;_; współczuje Niallowi. Dla niego na pewno ta uroczystość była bardzo ważna a one musiały wszystko zepsuć..nie mają sumienia.. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bedziecie miały czas to możecie zrobić posta o jakiś ciekawostkach ..... a tak wq to kocham waszego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jezuu, jakie chore są te fanki. znaczyy, może ja też bym chciała z nim zdjęcie i autograf.. ale no jejku, nie w takiej chwili. (mój brat sie na mnie dziwnie patrzy, bo sobie przeklinam na te dziwne fanki ;<) ~fanka 1D, która ma ochote razem z Tobą rozszarpać takich ludzi +kocham tego bloga. (gifyy genialne *.*) http://only-louis-and-harry.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Najlepiej tym fanką z patelni w łeb!
    To zdjęcie przy samochodzie.. bez komentarza..
    Niedobrze mi sie robi jak sobie o nich pomyśle.! Ugh!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez te debilki Niall i całe 1D może i nas znienawidzić! Ja im chyba walnę w ryj jak je spodkam!
    Ale Twój blog jest SUPERR!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem od początku X factora :)
    Ale zaszczyt :D

    OdpowiedzUsuń