niedziela, 17 marca 2013

Figury woskowe i informacje ogólne

Czeeeeść ziomki. No i mamy niedziele -_- . Niestety jutro do szkoły i od nowa uczenie się tych bezsensownych bzdetów ^^ . Kto jest chory, jest szczęściarzem, ale i tak życze mu zdrowia ♥.
Sandra jesteś świetna. Dziękuje ze wstawiałaś posty kiedy ja nie mogłam *_* Wielbiem cię za to. ♥

Sandra wam wczoraj w poście napisała że Harry, Louis i El poszli do baru. Zrobili sobie zdjęcia z fanami i wypili parę drinków. To macie zdjęcia ;






Potem zdjęcia Liama z czwartku, kiedy był z Danielle, Andym i innymi znajomymi w Thore Park. Były z nimi kamery które kręciły coś do filmu.







Niall i Harry w czwartek przed odlotem do Londynu byli ze znajomymi w restauracji TGI ( Dublin ) ;










A teraz najważniejsze co mam wam dziś do powiedzenia. Mówi wam coś hasło KONCERT 1D W POLSCE ? xx Jeśli tak to świetnie bo, mam dla was pewną wiadomość z tym związaną. Jednak nie jest to w stu procentach pewne, ale ja i tak sie jaram. ♥ No więc przechodzę do rzeczy.
Na fb profilu SZOWBIZ OD KUCHNI, pojawiła się informacja o koncercie w Polsce.



" One Direction w Polsce?! Tak to możliwe. Od kilku tygodni polskie fanki, starają się o sprowadzenie boysbandu do naszego kraju. Dzięki specjalnym staraniom o akcjach sprowadzenia 1D do Polski mówiły wszystkie polskie media, a także na Wyspach Brytyjskich oraz USA. Widać, że wiadomość musiała dojść do zespołu, ponieważ Ci dodają kolejne koncerty do swojej trasy. Ostatnio dodali koncert w Londynie, który będzie ich 10-tym koncertem w tym mieście. Z pewnego źródła nasz portal otrzymał informację, iż zespół prawdopodobnie wystąpi u nas już w maju!!! Czy polscy Directionersi będą mogli zobaczyć to świetne show, okaże się już niedługo. " 

Omg maj wtedy mam urodziny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Awwww.... Latam po domu i sie dre. Tata powiedział że odda mnie do psychiatryka. *_*

Czyli że to zobaczyli... Jest nadzieja.

Część dalsza Zayna golącego Bena Winstona ; 



Tu możecie głosować na naszych chłopców, w kategoriach w których zostali nominowani. 

Zayn z Christopherem z Ghany ;


The Hits Radio robi " 1DJoe " ------ > One Way or Another

Baby Lux przed hotelem ;


Mam dla was również " One Direction ; Africa Diare's "
Część pierwsza ;


Patrzcie tych słodziaków ;

Harry dodał na IG ;





  Harry w koszulce Rio Ferdinando - piłkarz Manchesteru . Wczoraj odbył się mecz na który udał się Harry, Liam, Louis, Sandy i Josh.


1. Tu macie nagrania z koncertów, niektóre są w wersji HD ----> Manchester 15.03.2013

2. Mama Zayna odebrała dziś nagrodę Inspirational Mother Award na Bradford Inspirational Women Awards. 


3. Chłopcy tańczą makarene - wczorajszy koncert w Manchesterze. 


4. Niall tańczący do piosenki Single Ladies ;


Jeśli gif nie chce chodzić kliknijcie na niego. xd

5. Liam beatboxuje na koncercie w Manchesterze ; 


6. Lou i Harry, wczoraj na meczu w Manchesterze; 


 
7. Ulubionym zajęciem Liama na koncertach? Znęcanie się nad chłopcami. Jego ulubiony cel to Harry. Tak, na wczorajszym koncercie Payne zrobił ze Stylesa mopa i ciągnął go za nogi po podłodze, uderzył go w jego męskość, co nie zdarzyło się przecież pierwszy raz. Podczas solówki Hazzy, Li bawił i układał jego włosy. Próbował mu też brutalnie ściągnąć koszulkę. Jego ofiarą został wczoraj też Niall, którego Payne 'pobił' po tyłku. Chce powiedzieć że zapożyczyłam to z fb konta o 1D, bo byłam zbyt leniwa żeby pisac ^^. Przepraszam.

Ktoś kiedyś się spytał czy dodam resztę zdjęć chłopców Podczas pomiarów dokonywanych dla figur woskowych. Nie wiem czy to dobrze napisałam, ale chyba wszyscy wiedzą o co chodzi. 

A tak po drugie to przypominam kiedy i gdzie będzie można je oglądać; 
*18.04.-11.07. -Londyn
*19.07.- 11.10.-Nowy Jork
*24.10.-28.01.2014- Sydney 
































No to by było na tyle. Jesli ktoś ciekawy imagina dodam o 20;00. 
Dozobaczenia. ♥ 

3 komentarze:

  1. Tooo dzisiaj dodajesz imagina ? o.O
    Myślałam, że jutro jestem nieprzygotowana,nie mam popcornu ; c
    Ohh xd
    I taak się nie mogę doczekać *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak w dzisiejszym imaginie zostaniesz zgwałcona. xD Lepiej leć galopem po popcorn. ;d

      Usuń
    2. Żartujesz ? o.O
      O kuuurczę : D
      Juuuż lecę ♥

      Usuń