poniedziałek, 11 lutego 2013

1D film gify i aktualności

Czeeeeść ludziska. Tęskniliście ? xD Eh jak dawno mnie tu nie było. ; O Walić to. Przechodze do rzeczy.

Z serii Liam & Niall. Ew już coś o tym pisała, ale ja mam zdjęcia.




Nasz Liamuś wyrywa laski. xD Tu macie zdjecie z Ritą Orą, które dodała na IG. Spotkali się z Liamem w x Faktorze na O2 Arena.



Kuzynka Zayna dodała na IG ;


Teraz uwaga, uwaga... Wychodzi biografia Harrego, niestety nie jest autoryzowana. Napisała ją niejaka Alice Montgomery. Wyjdzie dopiero 28 lutego 2013 roku. Są też podobno biografie Nialla, Liama, Zayna i Louisa. Jednak biografie Harrego możecie zamówić już tutaj;  Harry Styles


Jakiś czas temu na konto Niall wysłano to zdjęcie ;


Niall odpowiedział w ten sposób ;



Awwww Boże jaki on uroczy ♥
Jeśli ktoś niepoinformowany, albo zapomniał to Sandra pisała że możecie byc spokojne bo Rachel ma męża. : D

Nick i jego przyjaciółka udają Eleanor i Lou. Huhuhu. Sory ludzie ale wole ich oficjalną wersje. *___*



Niall nie może sie już doczekac trasy koncertowej, ohh uwierz mi Horan ja też nie ♥ . Tu jego garderoba, niestety to tylko część niej, ale zawsze coś ;


Nicola- siostra Liama - była dzisiaj na X Faktor Tour. 

Tu rodzinka Zayna przygotowująca sie na wesele ;



Brat Nialla, Greg ma dzisiaj urodziny. ♥ Wszystkiego najlepszego ! 

Liam follownoł dziś 100 fanów ! :O

Zayn był wczoraj w Hertfordshire ;


Danielle wczoraj ;


To by było na tyle jeśli chodzi o ploteczki. Teraz wam dam troche gifów z filmu o chłopcach.














I ten wzrok zboczeńca. Huhuhuhu Harry kocham cie normalnie ♥













Na dzisiaj tyle. Paaaa ♥

2 komentarze: