czwartek, 21 lutego 2013

BRIT AWARDS 2013

Wczoraj odbyła się gala BRIT AWARDS. Niestety chłopcom nie udało sie zdobyć nagrody Best British Group, wygrali ją Mumford & Sons. Ale za to dostali statuetkę Global Success.
Tu zdjęcia chłopców sprzed gali ;






Wywiad z Zaynem & Harrym na czerwonym dywanie ;

http://www.youtube.com/watch?v=vczji4p-BmI

Filmik BACKSTAGE ;



Chłopcy śpiewają One Way Or Another ;


Rozmowa z chłopcami podczas trwania Brit Awards ;




Przystojniacy idą po nagrodę " International Global Succsess' ;


Wywiad przeprowadzony przez Rizze Kicks ;


Wywiad dla After Party ;



Zdjęcia ;






































Po gali Hazza udał sie na przyjęcie do Warner Music Group w Savoy, Roc Nation w restauracji Hakkasan i na Three Six Zero. A potem przyjechał na przyjęcie do Sony, na którym byli wszyscy oprócz Zayna.

Tu chłopcy tweetneli o gali ;


Chłopcy po Brit ;

 Gify pt ; Reakcja chłopców ;





Jak coś pominęłam to przepraszam, robiłam ten post szybko. Bo musze jeszcze coś zrobić. Na dzisiaj to już tyle.

Juuutro weekend. Mam nadzieje że macie już jakieś plany. : )

Jednokierunkowych ♥

2 komentarze:

  1. Mam pytanie,
    czy masz możliwość zapytać któregoś z członków 1D, albo znaleźć taką informację.
    Czy 1D wystąpi w Polsce?
    Czeekam na nich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo chłopcy nie mają w trasie Polski. Przynajmniej nie w tym roku. Ale może coś sie zmieni.
      Ja też na nich czekam ♥

      Usuń