piątek, 1 lutego 2013

Siła marzeń - życie w 1D, urodziny Hazzy i parę innych .

Jooooł ! Dzisiaj Harroooooold ma uroodziny. Stttówa męęęęęęężu. Chciałam ci powiedzieć że Ja, twoja 4644565  żona bardzo cie kooooocham i chce aby spełniły sie twoooje najskrytsze marzenia. łoooo ja romantyk. Hazza jesteś już staary xD.


Hyyyy właśnie wróciłam z dworu. Odprowadzałam Julie czubbbbaaa ♥ i jechaliśmy na rowerze bez bagażnika. Przez Juliana noba wpadliśmy do rowu i leżałam na rowerze a ona na mnie ; o . I jak jechaliśmy przez wioske wszyscy sie na nas patrzyli a taki jeden facet to aż otworzył twarz ze zdziwienia. Julian jeśli to czytasz to pozdro. A jak nie to wpadam na twoją chate i robie ci demolke. No tak taki mój wywód. Pewnie nie chcieiście tego czytać, dlatego przepraszam ale to było takie spontaniczne.

Dzisiaj ostatni dzień szkoły. A potem mamy testy elektroniczne ; o . Nie chem ich....

Chłopoki tzn. Lou i Harry grali wczoraj w piłkę nożną z 5 Seconds of Summer. Pod spodem tweet Harrego w którym mówi ; " Pokazaliśmy z Lou 5 Second of Summer lekcje prawdziwego footballu ".



Tu pod spodem foooto Louisa w jego stroju i ; O skarpetkach.... Zajebiste skarpyty ziąąąą. ♥






Tu macie dzieła Niall'a, Zayn'a i Liam'a do magazynu J-14. Poznacie kogo co. Są one chyba z okazji walentynek. 




Takie małe ale nie mg powiększyć.

Harry był wczoraj również w restauracji, nie bd wam pisać tej nazwy bo pewnie tak przelecicie ją wzrokiem i nie przeczytacie. xxx. Był tam z Jamesem Cordenem, Nickiem, Samem Teasdle i Caroline Flack.









Z tego zdjecia możemy wywnioskować że Liam jest w trakcie zdawania na prawo jazdy ;


A tu zdjęcia Nialla z wczoraj. Wychodził z Nando's.






Czym tylko ja sądze że on sie suuuper ubiera. Horan jak sie spotkamy ukradnem ci ten sweterek. Jeśli bd trzeba zedre go z cb. ♥

Tu zdjęcie Harrego dodane przez Nialla.




Tu tweet dla Harrego od Nialla.


A to tweet Harrego dla nas ;
















A sssoooo Harry nas kocha... i my kochamy cb.

Teraz kolejne... Dzisiaj tego dużo ; O

Mówi wam coś SIŁA MARZEŃ - ŻYCIE W ONE DIRECTION. Dla niepoinformowanych. Jest to pierwsza biografia o chłopcach wydana w języku Polskim. Jej patronami są ; MTV, BRAVO, RMF MAXXX, MULTIKINO, MUZYKA.PL, POLKI.PL, AFTERPARTY.PL.
Wydawnictwo to Feeria.



Okładka tej książki to ;


Jacyy uroczy chłopcy. ♥

Tu macie cover Nialla. śpiewa on różne piosenki w BBC Radio 1 .


Bosko mu to wyszło  ♥ chociaz w większości hahahahahahhahah.

Kartka od The Hits Radio dla Hazzy ;


Ok to ja na tyle. Bom film mnie zainteresował. xxx

Paaa. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz