wtorek, 19 lutego 2013

All : )

Heeejka wszystkim  ♥

Dawno nikt tu nie zaglądał bo brak czasu , Ew. ma problemy z Internetem ale przynajmniej może pisać imagina, a Kasia ma problemy zdrowotne ; c Kasiuu trzymaj się ♥

Więc posta dodaje dzisiaj ja : )

No ttoo jeedziemy :

-TMH jest nominowane jako Międzynarodowy Album Roku do Juno Awards (kanadyjskie rozdanie nagród) 1DPL

-Sesja dla magazynu Anan-Japonia 










 Dziwnie to wygląda xd
 



 Booooski Horan ♥











 Słoooodko tu wyszedł, prawda ? *.*


 Umaaaaarłam po raz 2452482428502350







A w tym zdjęciu się zakochałam ♥.♥


-Jeśli pójdzie tak dalej to singiel One Way or Another zadebiutuje na miejscu 1 na oficjalnej liście w UK. Będzie to ich trzeci oficjalny numer na miejscu 1 ! Jesteśmy z was dumni ♥ 

- 3. kwietnia trafi do sklepów oficjalna książka One Direction – „Siła marzeń. Życie w One Direction”! (jedyne wydanie po polsku).Boooże chcę ją *.*

-Niall był dziś widziany gdzieś w okolicach Camden.

- Mama Louisa napisała na twitterze do mamy Harryego, że już jutro się spotkają. Do tego Lottie, siostra Lou, dodała na swojego instagrama zdjęcie z pociągu. Możemy więc wnioskować, że cała rodzina Tomlinsonów pojawi się na jutrzejszej gali rozdania nagród BRITs i jest właśnie w drodze do Londynu. Zaś rodzina Stylesów w Londynie już jest i pewnie też pojawią się na tej gali!1DPL 

-Harry był wczoraj na koncercie zespołu Muse, a potem na imprezie organizacji charytatywnej War Child



-Nowe zdjęcia z Ghany 








 Harry podarował jednej dziewczynce w Ghanie swój naszyjnik z Świętym Krzysztofem aby ją chronił
Ryczę  ;c






 Nw jak wy ale ja jestem z nich cholernie dumna ♥


-Niall jakiś czas temu nie mógł przez cały dzień nic powiedzieć. Teraz kolej na wyzwanie Harryego, na rzecz Red Nose Day, Styles musi piec babeczki ♥ 




- 23 lutego (sobota) o 18 na BBC Entertainment będzie retransmisja gali BRITs już z polskim lektorem. Wcześniej nie obejrzycie gali w TV -,- A ogólnie gala odbędzie się jutro (20.02.2013 )


- Harry wczoraj w The Hits Radio 18.02.13 ----> Kliiiik.

-Niall odpowiedział wczoraj  na Twitterze na parę pytań i niestety nie mi -,-

- Harry jest na pierwszym miejscu na liście "Najbardziej pożądane uśmiechy w UK" Niee dziwię się, ma naprawdę śliczny uśmiech ♥

via @Glossy_Love

- Premier, David Cameron napisał na Twitterze: "Podobał mi się mój epizod w teledysku 1D do singla dla Comic Relief: Red Nose Day. Cieszę się, że mogłem pomóc z lokalizacją miejsca do filmowania" 1DPL

-Singiel "One Way or Another" jest numerem jeden w 60 państwach na całym świecie !WooW ♥ 

-Taki tort Zayn podarował Perrie na Walentynki 


Malik ty romantyku ♥


-Niall był wczoraj t w studiu z Justinem z zespołu The Vaccines i pisali  piosenki : )

-Podczas wywiadu dla Capital FM Harry powiedział, że kupił swojej mamie na Walentynki bukiet róż i praliny. Mówił również o tym jak dzieci z Ghany śmiały się z niego, gdy próbował zatańczyć ich taniec narodowy, ale spróbuje zrobić to ponownie na gali BRITS. Uważa, że Mumford i Sons rozniosą ową galę i, jak powiedział, zmiotą wszystkie nagrody. Prezenter zapytał się go o to jak czuję się po zerwaniu z Taylor, Haz odpowiedział, że czuje się ok i stwierdził, że jej występ na Grammy był świetny. 1DPL


-Lou i El. na pokazie mody (17.02.2013 )



 El. jest taka piękna *.*








Uwieeeelbiam ich ♥

-Niall dzisiaj z fanką 

 Horan oddaj mi bluzę ! *.*

Okey na dzisiaj wystarczy : ) 
Ja uciekam! Jednokierunkowych ♥  

2 komentarze: