niedziela, 10 lutego 2013

Zdjęcia i nie tylko ; )

Heeejka wszystkim♥

Jak tam wam mija niedzielne popołudnie ? Ja jak zwykle zamulam, a powinnam się uczyć na sprawdzian z niemieckiego ale mi się cholernie nie chcę xd 
 Dzisiaj bd sporo zdjęć ale informacje też jakieś bd  : )

No więc zaczynamy :

- Inżynier dźwięku, który pracuje z chłopami, napisał, że przed całą ekipą kilka dni ciężkiej pracy. :) 1DPL

-Są informację i tym, że podczas występu One Direction na gali Brits(odbędzie się ona 20 lutego ), stanie się coś co nigdy nie miało tam miejsca. Jejka już się nie mogę doczekać  ; ))

- Harry ma dziś na sobie kalesony, na twitterze podziękował za troskę : ))

- Kolejny zwiastun filmu 1D w 3D powinien pojawić się dziś o godzinie 20 (czasu polskiego). Link podamy jak bd już w Internecie : ))

-Aaroosa, kuzynka Zayna, na instagramie dodała zdjęcie śpiącego Malika  i napisała, że Zayn zasypia wszędzie, że miło było spędzić z nim ostatnie kilka dni i bardzo za nim tęskni : ) 1DPL



Słoooodziak ♥

-1D3DMovie, Zayn: "Płaczesz mamo? Rozłącz się zanim i ja zacznę płakać..." 1DPL



 Boooże chcę już premierę ! *.* Coś czuję, że bd ryczeć na tym filmie ; c


-Kiss You na pierwszym miejscu w lajk czarcie na 4fun.tv Wiiidziałam, oglądałam i szalałam xd

-Chłopcy wczoraj :












Horan potrzebuję cię tu i teeeraz ♥




 






-Mama Louisa tęskni za synem, napisała, że był ostatnio bardzo zajęty wszystkimi dobrymi rzeczami dla nas. 1DPL

-Chłopcy mieli  sesję zdjęciową ,Harry follownał też dziś niedawno fotografa @evewright_ . Spotkali  też Jeremy'ego Hewitta - który zajmuje się gadżetami różnych artystóww tym One Direction .

-OnePiece i Penshoppe
 


Harry tutaj zabija *.*
Niall również ♥










-Charytatywny singiel "One Way or Another" jest na #38 miejscu na polskim iTunes 1DPL

- Książka "Siła marzeń. Życie w One Direction" ( czyli polska wersja Dare to Dream) stała się bestsellerem.

Znajduje się na 1 miejscu na liście Bestsellerów - "Biografie i Dokument" w empiku
oraz
na 7 miejscu na liście 100 najlepiej sprzedających się książek w empik.

Już teraz w przedsprzedaży możecie ją zamówić za 42,99 zł.
Data premiery to 2013-04-03.\


Booże chcę ją *.*  W piątek mam urodziny. Mama ostatnio zastanawiała się co ma mi kupić na prezent, już wie : D

-Niall i Liam byli przedwczoraj na koncercie uczestników xFactor 2012. 

-Dzisiaj o 14:00 na MTV Live One Direction: My First Time, a o 14.30 One Direction: Up All Night Live. 

- Harry zaczął umawiać się z dziewczynami w wieku 11 lat.

- Niall nigdy nie był w poważnym związku, ponieważ wciąż czeka na ta jedyna. Tak on czeka na mnie ♥.♥

-Chłopaki opisali Niall'a jako Irlandczyka, słodkiego i beztroskiego ♥

-Reporter: Miley Cyrus czy Selena Gomez? Louis: Powiedziałbym że Eleonor Calder. ♥♥

Okey na dzisiaj koniec, ucieekam się uczyć na sprawdzian : )

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz