poniedziałek, 11 lutego 2013

Filmiki, Zdjecia, Newsy

A więc na początek chciałam was przeprosić, że nie wstawiałam żadnych postów, ale miałam dwie przeszkody.. :
1. Mój kochany Internet miał focha i nie chciał połączyć mnie z siecią.
2. Byłam przeziębiona i światło od monitora doprowadzało mnie do szału..
Tak więc na prawdę was przepraszam.. Mam nadzieję, że sie nie gniewacie ;)

Dobra kończę moje tłumaczenia i biorę sie do pracy :D


1. Oficjalny zwiastun filmu 1D in 3D -  http://www.youtube.com/watch?v=2ands0XvSnU 








 Louis ty geniuszu xD

Haha napad na Harolda ;D

Niall tylko spokojnie..Jedzenie zaraz bd gotowe


Oooo <3 Łezka w oku ♥

Malik .. ♥

Wiedz, że chce wszystkie twoje FullCapy ♥

Omomo.. Niall bez koszulki ;D Haha i ta mina Zayna xD


Styles nie udawaj, że znasz chiński xD

To mnie rozwaliło.. Louis ogar xD



2. Zayn był wczoraj w Potters Bar (hrabstwo Hertfordshire - miejscowość leżąca pod Londynem )





 3. Okładka z magazynu 'Life Story'




4. Pytania do Nialla ;D
  • Fanka spytała Niall'a czy przeszkadza mu jego *orteza na kolanie, odpowiedział, że nie i już się do niej przyzwyczaił.       
  • Fanka spytała o wczorajsze bandaże Liama, Niall odpowiedział "Ja po prostu znalazłem bandaż i owinąłem go wokół jego głowy"
  • Fanka spytała Nialla jak sobie radzi z nerwami przed występami. Odpowiedział że po prostu się śmieją, rozśmieszają i tym bawią. :)

# Dodatkowe:
  •  Niall jadł wczoraj na śniadanie jedzonko z Burger Kinga
  • Gdy Liam był ostatnio na koncercie uczestników xFactor w Londynie aby zobaczyć Danielle byli z nim jego rodzice :)

5. Filmiki:

6.  W sobotę 16 lutego wyjdzie pierwszy zwiastun teledysku do piosenki "One Way or Another" podczas programu Let's Dance. Gdy pojawią się linki, wrzucimy je na bloga ;)


7. Tak dla ścisłości. Trasa TMH zaczyna się 23 lutego. Koncert z 22 został przełożony na 24 lutego. - http://haycurlyboy.tumblr.com/post/40440663716/trasa-take-me-home-2013


8.W BBC Radio 1 zażartowano, że 5 piosenek z nowego albumu Tay będzie o Harrym. Nie bierzcie tego na poważnie.. To tylko żarty ;) Wszystko okaże, się po wydanie płyty xD


9. Jedna z dziewczyn ana TT dodała do słownika Directionerek 3 słowa :
  • Zaynstalował
  • Niallepszy
  • Larryngolog
 Czemu ja na to nie wpadłam ? xD 


Okay to chyba wszystko.. 
Do zobaczenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz